quote:Luister stiekem mee om te checken of Domien wel goede muziek draaitOp maandag 25 oktober 2010 10:31 schreef themauster het volgende:
Vind het wel grappig Hans luistert overdag naar WaterlandkerkjeFM maar weet wel een topic over 3FM dicht te gooien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Aha 2 radiozenders tegelijk luisteren dat is nog eens multitasking.Op maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister stiekem mee om te checken of Domien wel goede muziek draait![]()
.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:35 schreef alors het volgende:
Aaaaaaahhhhhhh Crussshhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhhhhhhHihi, dit zong ik echt altijd met mijn vriendje toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Ik zie achter blauw met grijs, en aan de overkant ook, maar dat grijze is volgens mij mist, wat jij?Op maandag 25 oktober 2010 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal de kleurenkaart er hier es bij houden.
quote:
quote:Zie hier vooral heeel veel blauwe luchtOp maandag 25 oktober 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie achter blauw met grijs, en aan de overkant ook, maar dat grijze is volgens mij mist, wat jij?
quote:Zelfs sarcastisch is dat niet grappig
quote:Er hangen echt net nog wat mistwolkjes, maar vanmorgen waren alle kerktorens weg, nu zijn ze dr weerOp maandag 25 oktober 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie hier vooral heeel veel blauwe lucht. Vanmorgen vroeg was 't wel wat mistig, zag ik
.
quote:Een naar gevoel, das alles wat ik dr van krijgOp maandag 25 oktober 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat je nog zoveel gevoel in een hete aardappel kunt leggen.
quote:Hopelijk deze week wat meer info... Heb nu drie dingen lopen ...Op maandag 25 oktober 2010 10:42 schreef -Hans- het volgende:
Roel hoe gaat het met je zoektocht naar werk??
ps: hier schijnt nu ook de zon!
quote:Ja Coen en Sander normaal gesproken ook, maar dit was toch echt andersOp maandag 25 oktober 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me nog steeds af welke dj hier volleeeeedig democratisch *kuch* voor heeft gekozen. Veenstra en Ekdom walgen sws van Kane.
quote:Zul je zien, word je 3 keer aangenomenOp maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk deze week wat meer info... Heb nu drie dingen lopen ...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zul je zien, word je 3 keer aangenomen
quote:Ah, spannend! Moet toch wel wat concreets tussen zitten, lijkt mij zo. Zo voor je duimen!Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk deze week wat meer info... Heb nu drie dingen lopen ...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
MJ![]()
Leefde ie nog maar, dan hoorde je m tenminste niet zo vaak
quote:Nou ja, voor hem zelf is dood wel beter.
quote:Haaaa, gelukkig. Weer eens gezeik op de MH. Vollédig democratisch gekozen, lieve mensen. Ik zat er bij, geen dwang opgelegd. Meezingen van Ilse hielp veel mee, dat welOp maandag 25 oktober 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me nog steeds af welke dj hier volleeeeedig democratisch *kuch* voor heeft gekozen. Veenstra en Ekdom walgen sws van Kane.
quote:Je hoort Ilse amper.Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haaaa, gelukkig. Weer eens gezeik op de MH. Vollédig democratisch gekozen, lieve mensen. Ik zat er bij, geen dwang opgelegd. Meezingen van Ilse hielp veel mee, dat wel
quote:Dan moet 't vooral dat geweest zijn, hoewel ze nauwelijks te horen is . Zat er ook nog stiekem een naaktfoto van haar in het singlehoesje gevouwen?Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haaaa, gelukkig. Weer eens gezeik op de MH. Vollédig democratisch gekozen, lieve mensen. Ik zat er bij, geen dwang opgelegd. Meezingen van Ilse hielp veel mee, dat wel
quote:Waren er niet een paar bij die de kaken stijf op elkaar hielden, waardoor werd aangenomen dat ze Dinand als megahit wilden ?Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet 't vooral dat geweest zijn, hoewel ze nauwelijks te horen is . Zat er ook nog stiekem een naaktfoto van haar in het singlehoesje gevouwen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waren er niet een paar bij die de kaken stijf op elkaar hielden, waardoor werd aangenomen dat ze Dinand als megahit wilden ?
quote:Hai Domien, nu je hier toch bent: Ik snap niet dat er zo vaak gevestigde namen als megahit worden gekozen. Zo veilig allemaal en dat voor een station dat pretendeert nieuwe ontdekkingen te doen en serious talent scout. De laatste tijd is het zelf vaak zo dat 538 dezelfde alarmschijf heeftOp maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Nee Bart AOp maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef -Hans- het volgende:
Vanmiddag weer Rabbering? Als het goed is gaat hij weer de nieuwe van Krause draaien.
quote:Eh nee dat was Lets Get LiveOp maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zat toch vorige week in het popduel ?
quote:Ik heb 'm nog gelezen idd!Op maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef -Hans- het volgende:
Kud, hele reactie weg... Roel had je mijn reactie die nu weg is al gelezen? Reactie ging in elk geval over Dance! Dance! Dance! With somebody en dat het zo'n mooi moment was toen die plaat werd ingestart tijdens SR. Freaking koud op de Grote markt en toen die plaat. Heerlijk moment.
Maurice, shit!
quote:Ik zag vanochtend hun clip van White Knuckles op MTV, hijs vetOp maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoort Ilse amper.
![]()
Oh Domien, zou je aub af en toe iets van OK Go kunnen draaien![]()
![]()
quote:De meest geniale clip ooit jaOp maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend hun clip van White Knuckles op MTV, hijs vet![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat Graffiti 6 hebben we nu ook wel gehoord![]()
![]()
.
quote:Er wordt vaak flauw gedaan over Onderweg en tot op de dag van vandaag begrijp ik niet waarom. Het is 'gewoon' een hartstikke leuke plaat, imho.Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Wat flauw, Abel afkraken, niks mis met dat nummer...
quote:Maar dat is met meer dingen zo hoor, in de 90s week ook allemaal 'oh dit is echt een foute plaat die ik nu ga aanvragen' ik dacht ou krijgen we de Macarena of zoiets, nee hoor gewoon een goede plaatOp maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er wordt vaak flauw gedaan over Onderweg en tot op de dag van vandaag begrijp ik niet waarom. Het is 'gewoon' een hartstikke leuke plaat, imho.
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Dear Jessie van Madonna is, en niet van Rollergirl.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Dear Jessie van Madonna is, en niet van Rollergirl.
quote:Inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloze kutherrie. Geschreeuw om niks.
quote:Ik ook... Al vind ik Effe Ekdom, alleen dankzij Gerard, ook wel aardig.Op maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Man, wat mis ik de nooit grappig, het geouwehoer van Stenders, de Vara TV-Privé, kassa, kookplaat...
quote:Vrijdagmiddag, tussen 14-16 is er nog de nooit grappigOp maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Man, wat mis ik de nooit grappig, het geouwehoer van Stenders, de Vara TV-Privé, kassa, kookplaat...
quote:Daar zou best een goede dance versie van gebakken kunnen worden...
quote:Ja dat weet ik, en die programma's luister ik ook best vaak, net als op donderdag Siebelink en Stenders op KX. Maar op andere dagen vind ik alles zo serieus.Op maandag 25 oktober 2010 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag, tussen 14-16 is er nog de nooit grappig
En dan 's avonds tussen 22 en 01Stenders Late Vermaak
met een driedubbele dosis geouwehoer van Stenders en steengoeie muziek
quote:hou op zeg, het rijst de pan al uit met slechte gejatte dancenummers, hierna komt er alweer een voorbijOp maandag 25 oktober 2010 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zou best een goede dance versie van gebakken kunnen worden...
quote:Danceversies zijn niet per definitie slecht gejat.Op maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
hou op zeg, het rijst de pan al uit met slechte gejatte dancenummers, hierna komt er alweer een voorbij![]()
Ik heb er een hele mooie akoestische live bij Claudia versie van
quote:Blijft idd een hééérlijk nummerOp maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
ROBYN!!!,
,
!
Eén van de beste platen van de '00's.
quote:Niets aan toe te voegenOp maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dat is met meer dingen zo hoor, in de 90s week ook allemaal 'oh dit is echt een foute plaat die ik nu ga aanvragen' ik dacht ou krijgen we de Macarena of zoiets, nee hoor gewoon een goede plaatDurven mensen dat niet te zeggen ofzo? Het is natuurlijk makkelijk afkraken dan ophemelen.
Twarres bv, vind ik ook bepaald niet kut, maar dat wordt ook altijd afgekraakt
En dan tegenover Miss Mondriool en Jacqueline doen alsof dat het beste is wat Nederland ooit heeft voortgebracht
quote:Zucht ende zwijmelOp maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft idd een hééérlijk nummer. Vooral ook in de loungy uitvoering
.
quote:Yup. Zelfde als de afweging bij het wel/niet MH maken van Kane-nummers: ze worden allemaal MH gemaakt.Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
Al die trage Kane nummers lijken op elkaar.
quote:Die ja
quote:Eens.Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
Al die trage Kane nummers lijken op elkaar.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh. Ding is al schijf geweestbij WaterstadFM.
quote:Kiest 3FM vaak een Megahit die ook Alarmschijf is, of kiest 538 vaak een Alarmschijf die ook Megahit is? Denk daar eens over na.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hai Domien, nu je hier toch bent: Ik snap niet dat er zo vaak gevestigde namen als megahit worden gekozen. Zo veilig allemaal en dat voor een station dat pretendeert nieuwe ontdekkingen te doen en serious talent scout. De laatste tijd is het zelf vaak zo dat 538 dezelfde alarmschijf heeft
quote:Niet reageren, Domien.. Niet reageren, Domien.. Niet reageren. Domien.Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik mag 'm eindelijk ook draaien."
Dát maakt radio tegenwoordig zo tragisch. Laat dj's toch meer hun gang gaan.
quote:Serieus?
quote:Toch reageren.Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik mag 'm eindelijk ook draaien."
Dát maakt radio tegenwoordig zo tragisch. Laat dj's toch meer hun gang gaan.
quote:Da's de vraag niet echt. De vraag is waarom er vaak gekozen wordt voor een MH die of al veel gedraaid is, of van een gevestidgde naam is, terwijl er zoveel onbekend goeds is dat je door middel van een MH promoot.Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Kiest 3FM vaak een Megahit die ook Alarmschijf is, of kiest 538 vaak een Alarmschijf die ook Megahit is? Denk daar eens over na.
[..]
Niet reageren, Domien.. Niet reageren, Domien.. Niet reageren. Domien.
quote:Ja, ik kan prima tegen kritiek - prima - maar veel is gewoon zo onterecht..Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Domien, ik vind het serieus waar bewonderingswaardig dat je er überhaupt op in gaat en dat je het je schijnbaar dus ook aantrekt
quote:Er is veel goeds, absoluut, maar veel is ook compleet kansloos. We willen niet alleen een goeie plaat steunen, maar ook een act met levensvatbaarheid.Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's de vraag niet echt. De vraag is waarom er vaak gekozen wordt voor een MH die of al veel gedraaid is, of van een gevestidgde naam is, terwijl er zoveel onbekend goeds is dat je door middel van een MH promoot.
quote:Was een reactie die je breder moet zien. Komt méér dan eens voor dat jullie als dj zoiets zeggen als 'mag 'm nu eindelijk draaien' of iets van gelijke strekking. Dat er gewacht moet worden totdat de single officieel 'uit' is. Als jij ergens enthousiast over bent, moet je dat wmb meteen de ether in slingeren en niet enthousiasme uitstellen totdat een single 'uit' is. Wat is de waarde van een single tegenwoordig nog als hele albums op iTunes staan? Maak als dj's een plaat zelf tot hit in plaats van te wachten totdat de platenmaatschappij een single langsbrengt... Genoeg platen die JIJ op 't moment geweldig vindt, maar die je om dat soort te redenen niet mág draaien. Dát vind ik jammer.Op maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Toch reageren.
Die single was er gewoon niet, Roel. Giel had 'm exclusief van Sander Kleinenberg gekregen, ik kon 'm simpelweg niet draaien. Dat bedoelde ik met 'mag 'm ook draaien'. Oordeel toch niet zo snel, man.
quote:Nou ja, vergeet niet dat dit Fok! is en dan het onwijs leuk is om hier met een zootje mensen gewoon lekker overal commentaar op te leveren. Ik hoop dat je er ook iets positiefs uithaalt voor jezelf en niet alleen de negatieve dingenOp maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik kan prima tegen kritiek - prima - maar veel is gewoon zo onterecht..
quote:En dan kiezen jullie Kane........Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Er is veel goeds, absoluut, maar veel is ook compleet kansloos. We willen niet alleen een goeie plaat steunen, maar ook een act met levensvatbaarheid.
quote:De kritiek nu is, dat Kane dat bijvoorbeeld helemaal niet nodig heeft. Dat je op zo'n moment beter voor iets 'onbekenders' kan kiezen. Iets niet verwachts, niet iets standaards. Het komt op ons luisteraars vaak over alsof de nieuwe Di-Rect, Jacqueline of Kane altijd MH wordt.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Er is veel goeds, absoluut, maar veel is ook compleet kansloos. We willen niet alleen een goeie plaat steunen, maar ook een act met levensvatbaarheid.
quote:Dat is zeker wel waar, het is jammer dat het vaak platen zijn die toch wel elk uur voorbij komen, of ze nou megahit zijn of niet.Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kritiek nu is, dat Kane dat bijvoorbeeld helemaal niet nodig heeft. Dat je op zo'n moment beter voor iets 'onbekenders' kan kiezen. Iets niet verwachts, niet iets standaards. Het komt op ons luisteraars vaak over alsof de nieuwe Di-Rect, Jacqueline of Kane altijd MH wordt.
quote:Niet zeuren Roel. De plaat van Kane is hartstikke goed.Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan kiezen jullie Kane........
quote:HANSOp maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet zeuren Roel. De plaat van Kane is hartstikke goed.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Dat vinden wij dus, ja. Hartstikke goed liedje.Op maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Ik kom zo wel weer ff zwaaienOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Roel, tis haske lekker buiten, mocht je het je afvragen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom zo wel weer ff zwaaien.
quote:Dat mag je mij dan wel ff uitleggen, want als Giel m heeft kun jij m toch ook draaien? Of mag dan exclusief Giel m alleen draaien? Geen idee hoe dat werktOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat vinden wij dus, ja. Hartstikke goed liedje.
Maar Roel, je snapt me echt niet. Die plaat van Kleinenberg kon ik simpelweg niet draaien, want hij was niet.
quote:Ik zie anders RabberingOp maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig krijgen we nu de beste Bart van Nederland.
quote:Precies. Giel heeft die primeur dan. Dat gaat niet via de muziekredactie of platenmaatschappij, maar via Sander Kleinenberg en Giel.Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat mag je mij dan wel ff uitleggen, want als Giel m heeft kun jij m toch ook draaien? Of mag dan exclusief Giel m alleen draaien? Geen idee hoe dat werkt.
quote:Duidelijk, gewoon een persoonlijke afspraak, dat moet zeker wel kunnen hoor, vind ikOp maandag 25 oktober 2010 14:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Precies. Giel heeft die primeur dan. Dat gaat niet via de muziekredactie of platenmaatschappij, maar via Sander Kleinenberg en Giel.
quote:We hebben het toch over dat nummer van Sander Kleinenberg met Jamie Cullum hè? Die plaat staat in elk geval al sinds 4 oktober in Dalet en is door meer mensen dan alleen Giel gedraaid. Heb je 'm zelf over 't hoofd gezien dan?Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat vinden wij dus, ja. Hartstikke goed liedje.
Maar Roel, je snapt me echt niet. Die plaat van Kleinenberg kon ik simpelweg niet draaien, want hij was niet.
quote:Ja, het is gewoon elkaar een primeur gunnen. Niet dat de platenmaatschappij tegen mij zegt 'dat mag je niet draaien'. Die tijden zijn al lang voorbij, zeker bij 3FM. Als er één station in NL tracks ver voor release draait, als we 't tof vinden, dan zijn wij het.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duidelijk, gewoon een persoonlijke afspraak, dat moet zeker wel kunnen hoor, vind ik
quote:Even een vraag buiten deze discussie om, mocht jij een keer ziek of op vakantie zijn wie is dan je vervanger ?Op maandag 25 oktober 2010 14:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Precies. Giel heeft die primeur dan. Dat gaat niet via de muziekredactie of platenmaatschappij, maar via Sander Kleinenberg en Giel.
quote:Nee, Bert heeft dat gewoon op zender gedraaid. Zal wel 'omdat het kan' zijn. Rabbering draaide 'm vanaf afgelopen woensdag: datum van officiële release.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hebben het toch over dat nummer van Sander Kleinenberg met Jamie Cullum hè? Die plaat staat in elk geval al sinds 4 oktober in Dalet en is door meer mensen dan alleen Giel gedraaid. Heb je 'm zelf over 't hoofd gezien dan?
http://www.3fmfan.nl/page(...)nberg&zoekop=artiest
Of heeft Bert van Lent 'm stiekem ff gedraaid zonder dat ie op de radio was?
quote:Duidelijk dan.Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, Bert heeft dat gewoon op zender gedraaid. Zal wel 'omdat het kan' zijn. Rabbering draaide 'm vanaf afgelopen woensdag: datum van officiële release.
quote:Als ik een goeie track op internet tegenkom en hij past in @Work, zal ik 'm echt wel draaien. Bij SK lag dat gewoon iets gecompliceerder.
quote:Ah, Robyn - Indestructible dusOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als ik een goeie track op internet tegenkom en hij past in @Work, zal ik 'm echt wel draaien. Bij SK lag dat gewoon iets gecompliceerder.
Wat betreft de MH: ik snap echt heel goed dat die hier niet lekker valt. Daar ga ik verder ook geen discussie over voeren..
quote:Begint een beetje een truukje te worden, die liedjes van Robyn... Vind ze allemaal te gek, maar heb je er één gehoord, dan heb je ze echt allemaal gehoord.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, Robyn - Indestructible dus.
quote:Het Kane-syndroom.Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Begint een beetje een truukje te worden, die liedjes van Robyn... Vind ze allemaal te gek, maar heb je er één gehoord, dan heb je ze echt allemaal gehoord.
quote:
quote:Die kun je bij de singles van Caro E. ook prima gebruiken!Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Begint een beetje een truukje te worden, die liedjes van Robyn... Vind ze allemaal te gek, maar heb je er één gehoord, dan heb je ze echt allemaal gehoord.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kun je bij de singles van Caro E. ook prima gebruiken!
quote:Vind Indestructible toch wel heel iets anders als With Every Heartbeat eigenlijk. Wel dezelfde sound natuurlijk, want Robyn, maar wel anders.Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:
quote:Ik loop hier hossend door de kamer als er weer een nieuwe single van dat multitalent uit komt! Keer op keer een zeer vernieuwend geluid!
quote:Check dat nieuwe album even. Deel 1, 2 of 3.Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind Indestructible toch wel heel iets anders als With Every Heartbeat eigenlijk. Wel dezelfde sound natuurlijk, want Robyn, maar wel anders.
quote:+1
quote:Das beter dan die huilbuien van mijOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik loop hier hossend door de kamer als er weer een nieuwe single van dat multitalent uit komt! Keer op keer een zeer vernieuwend geluid!
Elke keer weer hoempapapa. Dat hebben we nu echt wel gehoord.
quote:Mwah. Niet alle dagen, maar ik ben er wel een dag te vindenOp maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das beter dan die huilbuien van mij![]()
Maar jij houdt zeker wel van carnaval dan?
quote:Zie je, ik heb dr echt een hekel aan, dat zal het zijnOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Niet alle dagen, maar ik ben er wel een dag te vinden.
quote:Oh ja, ik was de enige die vond dat ze in dat eerste nummer heel erg als Kate Bush klinktOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Neehoor, m'n oude kantoor (met een Rotterdammer aan 't roerOp maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je, ik heb dr echt een hekel aan, dat zal het zijn![]()
Godzijdank is ons kantoor als enige gewoon open met carnaval
quote:Oh nou ok, dan zijn wij het enige advocatenkantoor dat wel open isOp maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor, m'n oude kantoor (met een Rotterdammer aan 't roer) is ook open... Was 't eerste wat ie afschafte toen ie directeur werd.... Iets met totaal geen gevoel voor Limburgse cultuur hebben enzo...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ok, dan zijn wij het enige advocatenkantoor dat wel open is
quote:Ja, da's dus het gekke. Ik vind dat hele album ook niet geweldig. Maar met Indestructible heeft ze me weer zoals ze me toen met WEHB ook hadOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Een maandagmiddag dip is niet meer hetzelfde na het horen van jouw favoriet..!
Dexy's midnight runners - Come on Eileen 42%
Peter Schilling - Major Tom (vollig losgelost) 41%
Joan Jett & The Black hearts - I love rock 'n roll 17%
quote:Ik vind het wel meevallen, vooral bij @Work vond ik het goed maar dat is meestal wel zo.Op maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vandaag is het weer bar en boos met de muziek op 3fm
quote:Ha, jij hebt dat filmpje snel gevonden!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ha, jij hebt dat filmpje snel gevonden!Lach maar. Je zal er maar mee in huis wonen en de hele dag door: "Rimbimbimbimbimbimbim.. Tjibbe!" moeten horen en de vragen over Tjibbe moeten beantwoorden.
'mama, mag Tjibbe alleen praten als er eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' wordt gedaan? Of *kan* Tjibbe alleen praten als ze eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' gedaan hebben?' Gevolgd door 'ik vind Tjibbe grappig! Mag Tjibbe zo weer praten denk je?'
En dan mag hij maar af en toe het eerste halfuurtje meekijken ofzo ;-)
quote:Bekijk dan ook http://twitter.com/#!/domien en http://twitter.com/#!/effeekdom eens.Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ha, jij hebt dat filmpje snel gevonden!Lach maar. Je zal er maar mee in huis wonen en de hele dag door: "Rimbimbimbimbimbimbim.. Tjibbe!" moeten horen en de vragen over Tjibbe moeten beantwoorden.
'mama, mag Tjibbe alleen praten als er eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' wordt gedaan? Of *kan* Tjibbe alleen praten als ze eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' gedaan hebben?' Gevolgd door 'ik vind Tjibbe grappig! Mag Tjibbe zo weer praten denk je?'
En dan mag hij maar af en toe het eerste halfuurtje meekijken ofzo ;-)
quote:LOL misschien wel! Hoe had je dat filmpje zo snel gevonden nadat hij geupload was? Was echt verrast om hem zo ineens langs te zien komen op twitterOp maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Misschien is er voor Tjibbe wel business in het entertainen van kids op de vrije Woensdagmiddag.
quote:Ik was van plan wat beelden terug te kijken van Ekstra-Weekend van afgelopen Vrijdag, ik had hem niet volledig gehoord/gekeken. Dus typte ik bij Youtube 'Ekstra Weekend' in en vervolgens op datum sorteren en toen stond die bovenaan, ik dacht dat moet ik toch even aanschouwen.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef TearSong het volgende:
[..]
LOL misschien wel! Hoe had je dat filmpje zo snel gevonden nadat hij geupload was? Was echt verrast om hem zo ineens langs te zien komen op twitterWordt snel opgepikt, grappig!
quote:Mss issie bang voor vogelsOp maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Potvetdikkie, ik ben er even niet en meteen is Domien geweest
Hoi Domien
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef -Hans- het volgende:
Supreme. Wereldplaat. Zo mooi. Vette clip ook.
quote:Ja, ik vind het zo niet fijn met de smileys
quote:Handig die auto update he.
quote:Dat had ik in het begin ook, maar leer ze nu uit m'n hoofd.Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo niet fijn met de smileys
quote:Je hoeft teminste niet meer te f5en das wel fijn
quote:Hoi Pino.Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Potvetdikkie, ik ben er even niet en meteen is Domien geweest
Hoi Domien
quote:Das lief van je
quote:Ja dan had je m al
quote:Die verdwijnt toch over een week? of zit ik fout?Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Die nieuwe layout... Vooral heel kaal. Ik hou het wel lekker bij de baggerlayout.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou... zou je misschien ook een bak thee/koffie kunnen brengen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou... zou je misschien ook een bak thee/koffie kunnen brengen?
quote:Ja zoiets las ik al.Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij verdwijnen alle layouts later deze week.
Behalve dees of course!
quote:Lief ! helaas gemist. Was even thee aan het halen.Op maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik riep net op je vanwege dat stukje Memories
Das mijn liedje voor jou
quote:Ja das heel handig idd !Op maandag 25 oktober 2010 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Met de nieuwe layout kan je met één knop het nieuwe topic klaar hebben, alleen de TT moet nog veranderd worden![]()
Handug!
quote:Mijn hondjes zijn chinezen, en mijn opa ook
quote:Nee hoor, iedereen hier kotst op Coen en SanderOp maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niet veel aan Coen en Sander vindt he
quote:Ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier kotst op Coen en Sander
quote:Oh ik dacht alleen op GielOp maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier kotst op Coen en Sander
quote:Opzich wel lollig maar alweer kapot gedraaid op de radioOp maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
FUCK YOU, wat een bazenplaat is dat toch!!!!![]()
![]()
quote:Ja ik niet hoor, ik zit hier verdorie altijd in mn uppie te luisteren elke morgen
quote:Nah, die van Lily Allen is veel leukerderOp maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
FUCK YOU, wat een bazenplaat is dat toch!!!!![]()
![]()
quote:GIEEEEEEELOp maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik niet hoor, ik zit hier verdorie altijd in mn uppie te luisteren elke morgen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
OK, deze bash is wel geniaal
Toen dat vreselijke kuttitanic nr uitkwam heeft een collega van Virgin me es vreselijk zitten naaien door dat nr telkens langer te mixen.
Tot ik gilde "voor mn gevoel sta ik hier godverdomme al een half uur naar dat gejammer te luisteren!!!!!!!" en iedereen over de grond rolde van het lachen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
KANE, wat een bazenband is dat toch!!!!![]()
![]()
quote:Idd, heb 't destijds ook al een keer aangegeven. Helaas niks mee gedaanOp maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik diverse letters in de nieuwe lay behoorlijk klein, vooral de pagina-navigatie...
Och, gelukkig is er de Firefox-plugin Stylish, waarmee ik dit zelf aan kan passen via wat CSS.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Paul waarom heb jij zoeen slechte muzieksmaak?
quote:Beiden tien(duizend) keer niks.Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik vind My Heart WIll Go On wel mooi, zeker in combinatie met de film
quote:Klopt, dit is stukken beter:Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd, heb 't destijds ook al een keer aangegeven. Helaas niks mee gedaan. Icoontjes en datum/tijd rechtsboven een post zijn ook veel te klein
.
quote:BijvoorbeeldOp maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, dit is stukken beter:
[ link | afbeelding ]
quote:Ik ben niet door jullie straat gekomen net... Dus om als een idioot vanaf Plein 1992 te gaan zwaaien, vond ik niet zo'n geslaagd plan
quote:Sta ik weer voor niks de hele middag al achter het raamOp maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben niet door jullie straat gekomen net... Dus om als een idioot vanaf Plein 1992 te gaan zwaaien, vond ik niet zo'n geslaagd plan.
quote:Hmja, sorryOp maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sta ik weer voor niks de hele middag al achter het raam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |