quote:Luister stiekem mee om te checken of Domien wel goede muziek draaitOp maandag 25 oktober 2010 10:31 schreef themauster het volgende:
Vind het wel grappig Hans luistert overdag naar WaterlandkerkjeFM maar weet wel een topic over 3FM dicht te gooien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Aha 2 radiozenders tegelijk luisteren dat is nog eens multitasking.Op maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister stiekem mee om te checken of Domien wel goede muziek draait![]()
.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:35 schreef alors het volgende:
Aaaaaaahhhhhhh Crussshhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhhhhhhHihi, dit zong ik echt altijd met mijn vriendje toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Ik zie achter blauw met grijs, en aan de overkant ook, maar dat grijze is volgens mij mist, wat jij?Op maandag 25 oktober 2010 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal de kleurenkaart er hier es bij houden.
quote:
quote:Zie hier vooral heeel veel blauwe luchtOp maandag 25 oktober 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie achter blauw met grijs, en aan de overkant ook, maar dat grijze is volgens mij mist, wat jij?
quote:Zelfs sarcastisch is dat niet grappig
quote:Er hangen echt net nog wat mistwolkjes, maar vanmorgen waren alle kerktorens weg, nu zijn ze dr weerOp maandag 25 oktober 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie hier vooral heeel veel blauwe lucht. Vanmorgen vroeg was 't wel wat mistig, zag ik
.
quote:Een naar gevoel, das alles wat ik dr van krijgOp maandag 25 oktober 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat je nog zoveel gevoel in een hete aardappel kunt leggen.
quote:Hopelijk deze week wat meer info... Heb nu drie dingen lopen ...Op maandag 25 oktober 2010 10:42 schreef -Hans- het volgende:
Roel hoe gaat het met je zoektocht naar werk??
ps: hier schijnt nu ook de zon!
quote:Ja Coen en Sander normaal gesproken ook, maar dit was toch echt andersOp maandag 25 oktober 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me nog steeds af welke dj hier volleeeeedig democratisch *kuch* voor heeft gekozen. Veenstra en Ekdom walgen sws van Kane.
quote:Zul je zien, word je 3 keer aangenomenOp maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk deze week wat meer info... Heb nu drie dingen lopen ...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zul je zien, word je 3 keer aangenomen
quote:Ah, spannend! Moet toch wel wat concreets tussen zitten, lijkt mij zo. Zo voor je duimen!Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk deze week wat meer info... Heb nu drie dingen lopen ...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
MJ![]()
Leefde ie nog maar, dan hoorde je m tenminste niet zo vaak
quote:Nou ja, voor hem zelf is dood wel beter.
quote:Haaaa, gelukkig. Weer eens gezeik op de MH. Vollédig democratisch gekozen, lieve mensen. Ik zat er bij, geen dwang opgelegd. Meezingen van Ilse hielp veel mee, dat welOp maandag 25 oktober 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me nog steeds af welke dj hier volleeeeedig democratisch *kuch* voor heeft gekozen. Veenstra en Ekdom walgen sws van Kane.
quote:Je hoort Ilse amper.Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haaaa, gelukkig. Weer eens gezeik op de MH. Vollédig democratisch gekozen, lieve mensen. Ik zat er bij, geen dwang opgelegd. Meezingen van Ilse hielp veel mee, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |