Ja, volgende week 2x11 en daarna helaas pas weer ergens in Januariquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een rode capuchonquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
We zien in de trailer Caroline rennen
Damon/Elena spat van het scherm af; Stefan/Elena is/was lief, maar mij wat te saai.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef J-net het volgende:
Ow ik hoop het zo; maar ik hoop ook dat het langer blijft bestaan dan 1 kus zoals er in het boek staat (aldus een post van iemand hier).
Ik vind dat er meer vuurwerk is tussen Elena en Damon dan tussen Elena en Stefan.
Ik ook! Ik blijf constant vergeten dat het dezelfde actrice is. Heel knap.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:21 schreef Ticootje het volgende:
En toch he.. Ze doet het echt goed die dubbelrol! Ze maakt van de 2 personages ook echt 2 verschillende personen. Dat vind ik toch echt knap.
O dat is zingen? Tis een beetje monotoon niet geheel vals tegen autotune aanneigende "zang".quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Kat Graham, "I'm only happy when it rains" cover van Garbage <3.
Ik wist niet dat Bonnie zong trouwens. * hetzusjevanis weer eens hopeloos-niet-op-de-hoogte-van-zulke-dingen
quote:"HollywoodLife.com has learned that actor David Anders who plays Elenas biological dad, John Gilbert will be back on The Vampire Diaries!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Although were not sure on how many episodes hes set to appear, well keep you posted as we hear.
The last time we saw John, he was packing his bags after Stefan told him Elena didnt want him there. He gave his ring to Jeremy and we figured he had left Mystic Falls for good so glad we were wrong!"
bronIk ben dol op David Anders en John is zo'n geweldig karakter
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILER: Damon in toekomstige afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef Lammmetje het volgende:
Vannacht weer een nieuwe aflevering! Ik hoop dat het een leuke cliffhanger wordt, net zoals die van de seizoensfinale.
En ik wil natuurlijk Stefan & Katherine in de tombe zien.
Wat me opviel bij The Sacrifice was dat Elena opvallend vaak naar Damons mond keek. Of lag dat aan mij? En ze heeft minstens 2 keer indirect tegen hem gezegd dat ze van 'm hield. Even quoten...
"Not if it means that Klaus is gonna kill every single person that I love.""I don't question why you and Stefan and everyone else tries so hard to save me. You shouldn't question why I would try to save all of you."
Elena moet gewoon een trio doen met de twee Salvatore broers. Of misschien Katherine met de broers, dat gaat er waarschijnlijk heftiger aan toeAan Damon zijn blik te zien toen zij dit zei merkte hij het ook op.SPOILER: Damon in toekomstige afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
Iemand misschien een plaatje of filmpje van dat moment? Geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Aan Damon zijn blik te zien toen zij dit zei merkte hij het ook op.
Ik heb dat ook niet meegekregen.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Piepje het volgende:
[..]
Iemand misschien een plaatje of filmpje van dat moment? Geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Piepje het volgende:
[..]
Iemand misschien een plaatje of filmpje van dat moment? Geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb...
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet meegekregen.
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef dutch-treat het volgende:
Re: Spoiler Lammmetje over Damon in een toekomstige aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ja. Maar daar zei ze alleen dat ze om 'm gaf, niet echt houden van. Maarja, ik zou ook verbaasd kijken als ze nog steeds om mij geeft, nadat ik haar broertje vermoordde (of probeerde, althans).quote:
klopt, maar hij heeft haar en haar omgeving ook wer ontelbare keren geredquote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Lammmetje het volgende:
Oh, ja. Maar daar zei ze alleen dat ze om 'm gaf, niet echt houden van. Maarja, ik zou ook verbaasd kijken als ze nog steeds om mij geeft, nadat ik haar broertje vermoordde (of probeerde, althans).
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef J-net het volgende:
Bij het nog een keer bekijken van een aantal scenes viel me sowieso op dat ze een paar keer steelse blikken op hem werpt. Misschien verandert er toch iets in haar gevoelens voor hem.
Ben benieuwd hoe lang Stephen in de tombe blijft met Kathrin (als Damon-Elena fan mag dat best een paar afleveringen duren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |