quote:Haha, hoe dom is het dat ik dat nu pas besef zeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, kathrine was dus echt voor iemand op de vlucht, en die heeft nu elena...
quote:Mooi dat ze die gruwelijkheden niet schuwen in deze serie. Maakt het zoveel spannender.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:46 schreef dutch-treat het volgende:
Alweer een geweldige aflevering; het is bijna niet te geloven dat we nu al tijden week na week op zulke juweeltjes worden getrakteerd.
* Katherine"Paralyzed from the waist down ... and dead."
Het was totaal onverwacht, maar die meid was vreselijk - good riddance!
* TylerIk had wel verwacht dat het ongeveer zo zou gaan, maar ik had zo'n medelijden met 'm. Ook dit slachtoffer zal ik zeker niet missen.
* Damon/Katherine/Stefan![]()
Dat gevecht in die kamer was meesterlijk. En de sarcastische opmerkingen tussen Damon en Katherine waren top. [K] "The three of us together, just like old times. The brother who loved me too much and the brother who didn't love me enough." [D] "And the evil slut vampire who only loved herself."
![]()
* Ik ga elke week meer van Caroline houden![]()
* Bonnie begin ik net weer een beetje te waarderen, maar dat moet ze wel met haar handen van Jeremy afblijven![]()
* Lucy was top; ik hoop dat we haar inderdaad nog eens terugzien.
* Ik weet niet of het wijs was om Katherine en de maansteen in de tombe op te sluiten en niet beiden te vernietigen, maar Damon brak mijn hart in die scene waar hij de tombe sluit. Bovendien is het nu dus vrijwel zeker dat we Katherine terug gaan zien
Promo voor volgende week (zoals altijd is kijken op eigen risico):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oow, en die ogen... Zwijmel...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Oh wat een top afleveringIk blijf Damon echt epic vinden.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mooi dat ze die gruwelijkheden niet schuwen in deze serie. Maakt het zoveel spannender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Nee. Dat is nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Afgezien van mijn girl!crush vind ik het ook niet echt wat, maar ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
het seizoen is net op 1/3 dus ik denk nog zon15 ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |