gelukkig wel.... ik mis iets in me leven op dit momentquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:35 schreef Koningin het volgende:
Het is al weer januari, de nieuwe aflevering komt steeds dichterbij.
ja juist 27 januari pas....nog even wachten met vreugde dansjesquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef dutch-treat het volgende:
In ieder geval zijn we over de helft van die zeven lange weken*zucht*
Er komt ook bijna geen nieuwe info vrij, maar deze february sweeps poster is wel een lichtpuntje![]()
[ afbeelding ]
Hè! Nummertje trekken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:41 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaaa een Vampire Diaries topic!
Ik ben dol op die serie, wat is Damon een lekkertje zeg!
Gaat net5 dan de nieuwe afleveringen weer uitzenden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...27 januari pas
Foto?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:55 schreef Duizendpootje het volgende:
Ja ja, ik zal netjes achterin de rij gaan staan oke?
Hoeveel wachtende zijn er nog voor mij?
Ik wil eventueel ook wel tijdelijk genoegen nemen met zijn broer hoor..
je zit in de usa topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Gaat net5 dan de nieuwe afleveringen weer uitzenden?
Oh paul... Maar die is getrouwd, daar maak geen kans.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de on-screen-broer bedoelt, want foto's van zijn echte broer zijn onvindbaar.
Is die getrouwd??quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh paul... Maar die is getrouwd, daar maak geen kans.
Paul alsin Stephan? Getrouwd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef Koningin het volgende:
Is die getrouwd??Dat wist ik niet...jammer.
Ben volgens mij een van de weinige mannen die TVD kijktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:14 schreef J-net het volgende:
Kan t ff niet opzoeken nu (geen tijd), maar op twitter staat een foto van Damon met zijn vriendin en alaric. Ik dacht in de vriendin Rose te zien......
Okay toch nog net wat tijd over voor vertrek
http://c0013614.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_436f64c
tekst tweet:
Damon, Damon's new girlfriend, and a very excited Alaric in the Salvatore House...
*photo*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |