quote:Ik vond het op een gegeven moment veels teveel dance, heel erg jammer. Kondig het dan niet aan als een 90 alternative-avond als je op een gegeven moment toch weer bagger gaat draaien. Het liep ook heel snel leeg op een gegeven moment.Op maandag 25 oktober 2010 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou vooruit dan maar, maar had verwacht dat je tot het einde bleef
(al waren wij dat ook net niet haha)
quote:Ik denk dan eerder aan dat popidool uit de 80's.Op maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex heet Boy, daar kreeg iedereen ook altijd het idee van dat hij een enorme neger was![]()
quote:Ook niet stiekem?Op maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex heet Boy, daar kreeg iedereen ook altijd het idee van dat hij een enorme neger wasHij was wel enorm, maar absoluut geen neger!
quote:KimberleyOp maandag 25 oktober 2010 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Marleen
Bianca
Cindy
Melissa
Mindy
Daisy
Angel
quote:Dat is je leeftijdOp maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
Ik denk dan eerder aan dat popidool uit de 80's.
quote:Ook niet stiekem.
quote:EensOp maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Marleen valt ect niet in de Kimberley-categorie.
quote:Lindsay
quote:Dit las ik gelukkig nog net op tijd.Op maandag 25 oktober 2010 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zag mijn naam nog niet voorbij komen. Dat is een goed teken.Vind die eigenlijk wel leuk.
quote:
quote:Hmm zou goed kunnen, ik merkt zelden een groot onderscheid in de soorten muziek op de avond zelf haha.Op maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het op een gegeven moment veels teveel dance, heel erg jammer. Kondig het dan niet aan als een 90 alternative-avond als je op een gegeven moment toch weer bagger gaat draaien. Het liep ook heel snel leeg op een gegeven moment.
quote:George.Op maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
Ik denk dan eerder aan dat popidool uit de 80's.
quote:Wat is je naam dan?Op maandag 25 oktober 2010 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zag mijn naam nog niet voorbij komen. Dat is een goed teken.Vind die eigenlijk wel leuk.
quote:Mja, maar hij was alles behalve groot en negroide-achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja erg he!!Op maandag 25 oktober 2010 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
George.
Die ziet er nu helemaal niet uit. Niet dat het toen een lekkertje was.
quote:Ik merkte het heel duidelijk. Ik vond het in het begin echt heel erg tof maar het werd meer en meer "boem boen, bliep bliep" Je zag echt dat het leegliep.Op maandag 25 oktober 2010 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm zou goed kunnen, ik merkt zelden een groot onderscheid in de soorten muziek op de avond zelf haha.
Die leegloop heb ik dan weer niet meegekregen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
Wat wil je hier mee zeggen, heb je de naam er ergens tussen gestopt?
quote:House op een alternative avond? Typisch.Op maandag 25 oktober 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik merkte het heel duidelijk. Ik vond het in het begin echt heel erg tof maar het werd meer en meer "boem boen, bliep bliep" Je zag echt dat het leegliep.
Eigenwijze klootzak die DJ ook, of het was opzettelijk om de zaal leeg te krijgen hoor, maar het werd gewoon een standaard dens-avond, daarvoor kom ik niet nog een keer helemaal naar Utrecht.
quote:Mja, tegenwoordig hebben ze dat toch ook op Lowlands enzo?Op maandag 25 oktober 2010 09:59 schreef AirwiN het volgende:HouseDance op een alternative avond? Typisch.
quote:ja, vertel mij watOp maandag 25 oktober 2010 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
House op een alternative avond? Typisch.
quote:Dat is toch meestal met een kettinkje zodat ze zelf ook kunnen spieken naar de juiste spelling?
quote:Was dat die ninetiesparty waar Ang3l ook heen was?Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, vertel mij wat.
Daarvoor was het prodigy, Foo fighters, Pearl Jam, metallica, weet ik het. En ook dansbare 90 alternatieve muziek hoor, dat trekt ik ook best tussendoor.
Maar zo rond 2;30 werd het gewoon weer trens ofzo.....
quote:Idd. Zo'n goudenOp maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is toch meestal met een kettinkje zodat ze zelf ook kunnen spieken naar de juiste spelling?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is toch meestal met een kettinkje zodat ze zelf ook kunnen spieken naar de juiste spelling?
quote:Ja maar dat hebben ze allemaal.Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Yup, maar op LL pretenderen ze niet dat je alleen alternatief krijgt en vervolgens op house wordt getrakteerd.Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef Techno het volgende:
Mja, tegenwoordig hebben ze dat toch ook op Lowlands enzo?
quote:niet dat ik weetOp maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat die ninetiesparty waar Ang3l ook heen was?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef missbehavin het volgende:Bah wat een grafnacht weer..
Goeiemorgen
quote:Morgen missbOp maandag 25 oktober 2010 10:01 schreef missbehavin het volgende:Bah wat een grafnacht weer..
Goeiemorgen
quote:Niet lief van jou
quote:Mwah. Stuk minder dan de laatste keer dat ik je sprak
quote:Dat was ook helemaal m'n bedoelingOp maandag 25 oktober 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Hoewel ik nu wel allemaal leuke reacties krijg van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |