abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2003 @ 18:16:35 #101
51748 H4ze
wait...what?
pi_11916861
ik ben gister teruggekomen uit Blanes. Over het verblijf: we zaten op Camping Roca, wat een errug goeie camping is. Er zit een kleine supermarkt, mooi zwembad, je kan er internetten en bellen.

Verder veel vrienden gemaakt, smiddags lekker aan het zwembad of op het strand gezeten en savonds natuurlijk uitgegaan (wat goed te doen is in Blanes tegen mn verwachtingen in).

Er zijn 3 grote discotheken: Las Vegas, Arena en Mimos. Las Vegas is wel leuk, alleen elke avond de zelfde nummers. Maarja we hebben het er gezellig gemaakt. Dan heb je de Arena, ook errug leuk, beginnen meestal met wat r&b en later trance/hardstyle etc. Marco V heeft daar ook nog gedraaid, ben er alleen niet naar toegeweest. Hoorde van anderen die wel waren gegaan dat hij niet zo super draaide. Ook was er daar een schuimparty, was errug cool. Tot slot heb je dan nog Mimos, ik kan zeker aanraden om daar is naar toe te gaan, daar kan je namelijk lachgas nemen. Echt supercool is dat!! Wel 4 Euro per ballon, maar is echt lekker!

Verder zijn er nog wat barretjes/cafeetjes, zoals Annies Verjaardag, Sunset, de Boemel en de Gotcha. Voor lekkere sangria moet je naar annies verjaardag gaan, en voor de tequila naar de Sunset. Bij de sunset is het sowieso gezellig. binnen kun je dansen en buiten lekker zitten en wat drinken.

Ook deze vakantie nog een dagje naar Barcelona en naar Lloret geweest. Barcelona was leuk, maar ik was er al een keer geweest. Lloret vond ik nie zoveel aan, maar das vooral omdak nogal duf was van de avond ervoor

Maar verder echt een supervakantie gehad!!

*BURP*
pi_11923881
Ben vorig jaar ook naar Blanes geweest met een grote groep.
Het beviel ons wel dus hadden we maar besloten dat we er dit jaar weer heen gingen.
We gaan vrijdag weg en zitten op Camping La Masia. (via Gogo Tours).

Heb er zin in!!!

pi_11996918
mijn vriend gaat naar blanes....hoop voor hem dat het daar een beetje leuk is....(en niet teveel mooie meiden )
pi_11997786
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:14 schreef tessepes het volgende:
mijn vriend gaat naar blanes....hoop voor hem dat het daar een beetje leuk is....(en niet teveel mooie meiden )
Ik weet niet of je vriend op spanjaarden valt. Maar er lopen beste wel veel spaanse dames rond in de discotheken.
pi_11997832
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben vorig jaar ook naar Blanes geweest met een grote groep.
Het beviel ons wel dus hadden we maar besloten dat we er dit jaar weer heen gingen.
We gaan vrijdag weg en zitten op Camping La Masia. (via Gogo Tours).

Heb er zin in!!!

Ben een paar jaar geleden ook op Camping La Masia geweest. Echt een top camping. Ik ben alleen met travel express geweest. Echt relaxr grote tenten, lopen we langs de tenten van Gogo tours......echt mega klein!
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:17:37 #106
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12143364
Hallo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:19:32 #107
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12143407
Wanneer komt het reisverslag?????
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12143446
Ik zal er misschien eentje schrijven, ik heb in ieder geval iedere dag kort genoteerd wat ik gedaan heb.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12143462
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:19 schreef YPPY het volgende:
We kwamen aan, hebben getoefd en gefeest, en we gingen weg
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:22:01 #110
11923 I.R.Baboon
pi_12143472
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:19 schreef YPPY het volgende:
Het was warm.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:23:34 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12143517
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:21 schreef Stranger het volgende:

[..]

We kwamen aan, hebben getoefd en gefeest, en we gingen weg

*zucht*

Wat ze hier willen weten:
- hoe duur is het bier
- waar kun uit gaan
- hoe duur zijn sigaretten
- welke discotheek is het goedkoopste
- waar zit de mac
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat
- heb je dezelfde stopcontacten

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:25:47 #112
11923 I.R.Baboon
pi_12143571
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef YPPY het volgende:
- hoe duur is het bier Goedkoop
- waar kun uit gaan Overal
- hoe duur zijn sigaretten Goedkoper dan in NL
- welke discotheek is het goedkoopste Ja, daar heb ik niet op gelet hoor. Maar het is in ieder geval veel voordeliger dan in Lloret.
- waar zit de mac Ver weg, maar je hebt andere eetgelegenheden.
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat Bijna overal. 2 euro 20 per uur.
- heb je dezelfde stopcontacten Ja

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 31-07-2003 16:32]

pi_12143583
quote:

[..]

- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat

Appartement uit, rechts, rechts, links, aan de rechterkant.
1 euro 20 voor 30 minuten.
2 euro 20 voor 1 uur.
3 euro voor anderhalf uur.
4 euro voor 2 uur.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:26:52 #114
49472 dasto
is een dromer
pi_12143596
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Jr-Sunsetville het volgende:
ikke ga 21 juli met gogo tours naar blanes, camping la masia... met zn 3'n in totaal en je kan onze tent in la masia niet herkennen aan een fok vlag maar aan een opblaaspop op onze tent
ben ik ook geweest, paar jaar geleden. redelijke baggerzooi. de ene ghettoblaster door de andere heen, de gogo reisleidster vond het nodig om haar geneuk aan iedereen te laten horen (rond 05.00u snachts als je net terugkomt van uitgaan..) maargoed..
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:30:58 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12143696
Bedankt voor de antwoorden en het bijna complete reisverslag.
*OUD heilige*
pi_12143796
Ik ben bezig met het schrijven van het reisverslag, denk dat het over een uurtje wel af is.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:58:49 #117
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_12144292

Helaas ben ik weer terug in het zonnige Nederland
Blanes was TOP en App. Europa was alles netjes geregeld
Was een mooi en gezellig weekje in Blanes, stappen is daaro prima en niet zo duur als in Lloret de Mar.
GoGo leiding was ook top

En voor de mensen die een reisverslag maken post ff een linkje hiero

pi_12144494
partyman welk appartement hadden jullie?

(verdieping, nummer)

donderdag 31 juli 2003 @ 18:27:37 #119
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_12145931
we zaten in Europa ( het gebouw waar de receptie ook inzat ) de 2e verdieping kamer 7
Waar zat jij in dan
pi_12208112
quote:

[..]

*zucht*

Wat ze hier willen weten:
- hoe duur is het bier San Miguel is 1 euro per liter in de supermarkt
- waar kun uit gaan Arena, Declap, Mimos, Las Vegas
- hoe duur zijn sigaretten Marlboro 2.65 en Chesterfield 2.30
- welke discotheek is het goedkoopste Denk de Arena, want daar krijg je altijd een aantal consumpties bij de ingang
- waar zit de mac Die zit in Lloret, maar ze hebben wel iets vergelijksbaars, Queens
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat Er zijn 2 speelhallen, bij de hal het dichts bij Camping La Masia kost het voor 20 minuten ¤1,- d8 ik
- heb je dezelfde stopcontacten Ja

maandag 4 augustus 2003 @ 13:38:33 #121
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_12214590
waar zit de mac Die zit in Lloret, maar ze hebben wel iets vergelijksbaars, Queens

Srry maar dan heb je niet goed opgelet er zit er ook een in Blanes, maar dat is boven op de berg ( bij de ingang van Blanes )

pi_12215230
Oja, kan wel kloppen.
Maar als je in de stad zit loop je daar niet zo maar ff heen, ik iig niet.
  maandag 4 augustus 2003 @ 19:22:21 #123
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_12220830
quote:
Op maandag 21 juli 2003 18:16 schreef H4ze het volgende:
ik ben gister teruggekomen uit Blanes. Over het verblijf: we zaten op Camping Roca, wat een errug goeie camping is. Er zit een kleine supermarkt, mooi zwembad, je kan er internetten en bellen.

Verder veel vrienden gemaakt, smiddags lekker aan het zwembad of op het strand gezeten en savonds natuurlijk uitgegaan (wat goed te doen is in Blanes tegen mn verwachtingen in).

Er zijn 3 grote discotheken: Las Vegas, Arena en Mimos. Las Vegas is wel leuk, alleen elke avond de zelfde nummers. Maarja we hebben het er gezellig gemaakt. Dan heb je de Arena, ook errug leuk, beginnen meestal met wat r&b en later trance/hardstyle etc. Marco V heeft daar ook nog gedraaid, ben er alleen niet naar toegeweest. Hoorde van anderen die wel waren gegaan dat hij niet zo super draaide. Ook was er daar een schuimparty, was errug cool. Tot slot heb je dan nog Mimos, ik kan zeker aanraden om daar is naar toe te gaan, daar kan je namelijk lachgas nemen. Echt supercool is dat!! Wel 4 Euro per ballon, maar is echt lekker!

Verder zijn er nog wat barretjes/cafeetjes, zoals Annies Verjaardag, Sunset, de Boemel en de Gotcha. Voor lekkere sangria moet je naar annies verjaardag gaan, en voor de tequila naar de Sunset. Bij de sunset is het sowieso gezellig. binnen kun je dansen en buiten lekker zitten en wat drinken.

Ook deze vakantie nog een dagje naar Barcelona en naar Lloret geweest. Barcelona was leuk, maar ik was er al een keer geweest. Lloret vond ik nie zoveel aan, maar das vooral omdak nogal duf was van de avond ervoor

met welke reisorganisatie was je?
pi_12286570
quote:
Op maandag 21 juli 2003 18:16 schreef H4ze het volgende:

Heb je nou geneukt of niet?
  dinsdag 4 november 2003 @ 17:27:52 #125
35961 Sissie
Via a cagare!
pi_14380045
Ik heb echt een SUPERvakantie gehad in Blanes!! Toen ik aankwam op de camping (La Masia) om half acht 's ochtends had ik nooit gedacht dat t zo leuk zou worden. We werden geleid naar de plek waar de Gogo caravan stond en t eerste wat ik dacht was WAT EEN TERINGZOOI en wat een fokking kleine tenten!! Ik was eigenlijk meteen al niet meer in de vakantiemood maar dat is toch helemaal goed gekomen. We hebben superveel leuke mensen leren kennen en die rommel... twee weken later hadden wij er een nog 10 keer zo erge rommel van gemaakt (de grond was de vuilnisbak :p )
Maar ik voelde me wel flink genaaid toen ik op de camping ging rondkijken. De tenten van X-Travel waren namelijk supergroot vergeleken met de onze en bleken nog goedkoper te zijn ook. En bij die tenten zat ook nog eens een kookstel, kookgerei (dacht ik te zien) en gas inbegrepen
Wie van de fokkers heeft in de periode van 14 juli tot en met 31 juli op camping La Masia gezeten op het Gogo gedeelte? En welk tentnummer hadden jullie?
Het was supergezellig op de camping, ook al braken er nog wel ns wat ruzies uit waarbij de barbecues LETTERLIJK naar je hoofd gegooid werden
Maar ik zou toch nooit meer naar een camping toe gaan, want ik mis de luxe en hygiene van een appartement/hotel en de koelte die je daar meestal wel hebt (de tent werd je meestal rond half 10 's ochtends al uitgebrand )
Veder waren de disco's Las Vegas en Arena toch wel de beste! Lloret was ook wel leuk maar op zich kan je je ook heel goed vermaken in Blanes (als je van veeeel Nederlanders houdt). Blanes is ook kleiner en je leert er sneller mensen kennen.
O ja, de Mac over de berg heen is best te lopen hoor Maar dat hebben we toch maar één keertje gedaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')