quote:Eerlijk gezegd denk ik dat ook een beetje.Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Als ik goed heb geteld is de verhouding nu 5-7 in het voordeel van de Belgen... Floris, Chico en Lorenzo lijken me zekere finalisten... Natascha ook... alle 4 Nederlanders... daarom wordt er bij de rest eerder een Nederlandse bij de dames weggestuurd om het in evenwicht te houden
quote:Ja was weer leuk, maar doe mij maar een toastje met brie of zalm.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mensen, bedankt voor de gezelligheid tijdens deze show!!!!!
Spritskoek 4 life !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
quote:Anonymousz meldtOp zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Right back atcha homie.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:inderdaad , als blikken konden doden dan hadden die 2 elkaar tegelijkertijd afgemaaktOp zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
Hopen dat Eldrick normaal doet volgende week
quote:of anders mag hij wel wegOp zondag 24 oktober 2010 23:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
inderdaad , als blikken konden doden dan hadden die 2 elkaar tegelijkertijd afgemaaktwat een haat spatte er vanaf
quote:Ze is 26 toch? Maar het klopt wel idd wat je zegtOp maandag 25 oktober 2010 07:37 schreef female81 het volgende:
Het enige vraagteken wat ik bij haar heb: Ze is al 28. Dat is in de normale wereld nog jong, maar als je nog door wilt breken in de danswereld juist weer niet. In de danswereld heb je je toptijd halverwege de dertig wel gehad.
Vind ik jammer, want ik vind het op zich wel de beste.
quote:Ik kijk nooit op de site. Maar er stond inderdaad 26 op tv vandaar.Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef female81 het volgende:
Nee, 28. Staat ook op de SYTYCD-site.
quote:?Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Dus Agar heeft de slechtste dans en de slechtste solo maar mag blijven... dat steunt mijn gevoel dat het een nationaliteitenkwestie is
quote:MannenOp maandag 25 oktober 2010 13:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat het een strijd word/is tussen België/Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |