abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108832870
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:06 schreef Miraculously het volgende:
Ga zaterdag naar de open dag. :)
Kijken bij elektrotechniek en werktuigbouwkunde. Hopelijk is er iets bij wat me interessant lijkt en kan ik een meeloopdag gaan doen.
Als je met autisten om kan gaan zeker voor elektrotechniek kiezen. Zo niet, kies iets anders.
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:21:55 #102
368331 Miraculously
A chi vuole, non mancano modi.
pi_108833013
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als je met autisten om kan gaan zeker voor elektrotechniek kiezen. Zo niet, kies iets anders.
Hoezo dat dan? :P
pi_108833270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef Miraculously het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? :P
Een jaar ervaring met elektrotechniek op de HU.

Het merendeel van de mensen die dat doen zijn toch wel echte nerds die thuis al jaren met elektrotechniek bezig zijn. Vrouwen vind je er al helemaal niet en de studie zelf is toch wel een van de zwaarste op het hbo.

Voor het salaris later hoef je het ook niet te doen. Kies het echt alleen als je elektrotechniek, programmeren en dingen als microcontrollers echt interessant vindt.
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:36:22 #104
368331 Miraculously
pi_108833792
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Een jaar ervaring met elektrotechniek op de HU.

Het merendeel van de mensen die dat doen zijn toch wel echte nerds die thuis al jaren met elektrotechniek bezig zijn. Vrouwen vind je er al helemaal niet en de studie zelf is toch wel een van de zwaarste op het hbo.

Voor het salaris later hoef je het ook niet te doen. Kies het echt alleen als je elektrotechniek, programmeren en dingen als microcontrollers echt interessant vindt.
Ben niet echt bezig met elektrotechniek, heb wel vergelijkbare zooi nu op school, wat ik opzich wel interessant vind en wat ik ook snap. (wat ik van veel van m'n klasgenoten die er heel veel tijd in steken niet kan zeggen)
Maar ja, ik ga gewoon kijken en zie het dan wel weer. :P

Voor de vrouwen doe ik het ook echt niet, hoorde sowieso al dat de M:V verhouding zo'n 90:10 op de hele FNT. Vrouwen zijn ook wel op andere manieren te krijgen. ^^
Dat zwaarste op het hbo zegt me opzich ook niet veel, zolang ik gemotiveerd ben lukt het me wel, wat ik nu ook op school merk. (1e jaren gedesmotiveerd door verschillende redenen ook blijven zitten terwijl nu blijkt dat ik het makkelijk aan kan, en als één van de enigen bijna alleen maar voldoendes haal)

Maar welk 'profiel' deed je dan?
Ik neig zelf meer naar Security Technology dan, omdat dat me wel interesseert. :)

Ik ga er in ieder geval gewoon zonder beeld in en zie wel wat voor mensen ik er tegenkom.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:58:26 #105
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_108911862
De verhouding M:V is eerder richting 95:5 op de FNT. Heb er een half jaar gezeten.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:15:18 #106
368331 Miraculously
pi_108928032
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:58 schreef Goddelijker het volgende:
De verhouding M:V is eerder richting 95:5 op de FNT. Heb er een half jaar gezeten.
Ach ja, dat kan dan wel zo zijn.. trek ik me niet zoveel van aan. :)
Als je een beetje sociaal bent kom je makkelijk in contact met meiden van andere studies of gewoon in de stad, dat zal het probleem ook niet zijn. :)
Nou ja, ik ga gewoon kijken en hoor wel wat ze te zeggen hebben straks. ;P
pi_108928179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:15 schreef Miraculously het volgende:

[..]

Ach ja, dat kan dan wel zo zijn.. trek ik me niet zoveel van aan. :)
Als je een beetje sociaal bent kom je makkelijk in contact met meiden van andere studies of gewoon in de stad, dat zal het probleem ook niet zijn. :)
Nou ja, ik ga gewoon kijken en hoor wel wat ze te zeggen hebben straks. ;P
Meisjes van andere studies zitten twintig minuten met de bus verderop.

Ik bedoelde het ook niet om te versieren of iets, maar het is gewoon dodelijk saai om elke dag alleen maar tussen computerende mensen te zitten die zelfs bij een pauze van drie uur tussen colleges nog niet de stad in te krijgen zijn. En met elektrotechniek zit je nogal wat uren op de faculteit.

Daarom dus, alleen doen als je elektrotechniek zelf dus heel leuk vind.
pi_108943892
oops
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:36:46 #109
314372 Goddelijker
pi_108945411
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet om te versieren of iets, maar het is gewoon dodelijk saai om elke dag alleen maar tussen computerende mensen te zitten die zelfs bij een pauze van drie uur tussen colleges nog niet de stad in te krijgen zijn. En met elektrotechniek zit je nogal wat uren op de faculteit.

Precies.

* Heeft zelf een half jaar op de FNT gezeten.
pi_108945741
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Precies.

* Heeft zelf een half jaar op de FNT gezeten.
Ik bijna een heel jaar man. Gelukkig nu FMR _O_
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:54:24 #111
368331 Miraculously
pi_108947535
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ben er achtergekomen dat je inderdaad gelijkt heb, wat lopen me daar een figuren rond zeg.. xD zo'n 2/3 sociale relaxte gasten meegemaakt in dat hele Elektrotechniek 'kamp'.. de rest waren alles behalve sociaal, niks tegen dat soort mensen of zo, maar ik ben gewoon gewend om de hele dag mensen om me heen te hebben en met iedereen even te praten wat me denk ik bij hen niet gaat lukken.

Daarentegen is WTB me goed bevallen, relaxte mensen en het sprak me erg aan. Ik wil sowieso iets met techniek, dus ja dat er weinig meisjes zitten blijf je houden..
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:39:12 #112
314372 Goddelijker
pi_108949036
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik bijna een heel jaar man. Gelukkig nu FMR _O_
FG hier.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:29:53 #113
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_108956892
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:54 schreef Miraculously het volgende:

[..]

Ben er achtergekomen dat je inderdaad gelijkt heb, wat lopen me daar een figuren rond zeg.. xD zo'n 2/3 sociale relaxte gasten meegemaakt in dat hele Elektrotechniek 'kamp'.. de rest waren alles behalve sociaal, niks tegen dat soort mensen of zo, maar ik ben gewoon gewend om de hele dag mensen om me heen te hebben en met iedereen even te praten wat me denk ik bij hen niet gaat lukken.

Daarentegen is WTB me goed bevallen, relaxte mensen en het sprak me erg aan. Ik wil sowieso iets met techniek, dus ja dat er weinig meisjes zitten blijf je houden..
Het erge is dat je je aan gaat passen aan die mensen, en veel minder je eigen type mensen zal zien. Daar kan je een beetje van veranderen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_108958361
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:54 schreef Miraculously het volgende:

[..]

Dat was ook een van de grootste redenen dat ik gestopt ben met die studie. Moest er niet aan denken nog langer met dat soort mensen opgescheept te zitten. Vermaak me dit jaar met een wat socialere studie veel meer _O_. Blij dat ik die overstap gemaakt heb.
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

FG hier.
Ja, die is ook goed natuurlijk _O_
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef Mirel het volgende:

[..]

Het erge is dat je je aan gaat passen aan die mensen, en veel minder je eigen type mensen zal zien. Daar kan je een beetje van veranderen.
Klopt, die neiging had ik vorig jaar ook wel. Gelukkig had ik buiten de HU toen eigenlijk geen vrienden die een soortgelijke studie deden, dus ben ik nog gewoon 'normaal' gebleven. Heb iig geen moment spijt gehad weggegaan te zijn bij de FNT.
  zondag 11 maart 2012 @ 19:56:12 #115
368331 Miraculously
pi_108982108
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef Mirel het volgende:

[..]

Of dat, of ik ben bang dat het demotiverend gaat werken. :P
En sowieso wil ik juist op school mensen ontmoeten die wel bij me passen, omdat ik in een hele andere omgeving terecht kom met mensen die ik niet ken. (aangezien ik niet dichtbij Utrecht woon en dus op kamers wil, terwijl de mensen waar ik thuis mee omga of MBO gaan doen, of dichtbij op school willen zodat ze bij hun ouders kunnen blijven wonen, of nog een jaar vwo doen)

Maar ja, het was in ieder geval leerzaam. :) en ik heb ook nog een jaar aangezien ik nu in havo 4 zit, maar van school nu al moest gaan kijken bij opleidingen.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:59:30 #116
314372 Goddelijker
pi_108993481
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat was ook een van de grootste redenen dat ik gestopt ben met die studie. Moest er niet aan denken nog langer met dat soort mensen opgescheept te zitten. Vermaak me dit jaar met een wat socialere studie veel meer _O_. Blij dat ik die overstap gemaakt heb.

[..]

Ja, die is ook goed natuurlijk _O_

[..]

Klopt, die neiging had ik vorig jaar ook wel. Gelukkig had ik buiten de HU toen eigenlijk geen vrienden die een soortgelijke studie deden, dus ben ik nog gewoon 'normaal' gebleven. Heb iig geen moment spijt gehad weggegaan te zijn bij de FNT.
FG is inderdaad heel vrouwelijk.
Miste dat toch wel op de FNT, het contact met vrouwen.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:38:14 #117
371403 Gerardkoks
TBK Student
pi_109540789
Beste Student.

Momenteel studeer ik Technische Bedrijfskund aan de Hogeschool Utrecht.
Mijn vraag is heeft er iemand toevallig proeftentamens op zijn/haar computer staat van de bovengenoemde opleiding en wil die deze delen?

Ik hoor het graag
pi_109541246
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Gerardkoks het volgende:
Beste Student.

Momenteel studeer ik Technische Bedrijfskund aan de Hogeschool Utrecht.
Mijn vraag is heeft er iemand toevallig proeftentamens op zijn/haar computer staat van de bovengenoemde opleiding en wil die deze delen?

Ik hoor het graag
Lekker specifiek :').

Studeer het zelf overigens niet, maar ken wel een paar mensen die het aan de HU doen.
pi_110630212
Is er iemand die ervaring heeft met de opleiding "Technische Bedrijfskunde"?

Ben van plan dit aankomend jaar te gaan studeren dus ben wel benieuwd naar een aantal positieve en negatieve punten van deze opleiding :)
  maandag 21 mei 2012 @ 23:38:19 #120
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_111858728
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2012 14:17 schreef Jacoss het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de opleiding "Technische Bedrijfskunde"?

Ben van plan dit aankomend jaar te gaan studeren dus ben wel benieuwd naar een aantal positieve en negatieve punten van deze opleiding :)
Ja, in deeltijd. Positief: keuzevakken in 3e en 4e jaar. Als je al een technische achtergrond heb kun je ook vrij makkelijk versnellen (sowieso 1 semester in het beginjaar). Negatief punt zou ik zo snel niet echt weten. Het is goed te doen in deeltijd in ieder geval. :)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_113727152
Lang geleden dat hier wat gepost is!

Gaan er hier meer mensen naar het introductiekamp van FNT?
Het leven is kort! Maak er wat van!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:57:04 #122
314372 Goddelijker
pi_113738698
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef SunShine_Sea het volgende:

Je zal wel eens van de weinige vrouwen zijn die gaat _O-
pi_113744419
quote:

Hahaha, dat is het meest kutte wat ik ooit meegemaakt heb. Sterkte überhaupt op de FNT trouwens.
pi_113752284
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hahaha, dat is het meest kutte wat ik ooit meegemaakt heb. Sterkte überhaupt op de FNT trouwens.
Wat was er zo kut aan dan? :)
Het leven is kort! Maak er wat van!
pi_115777665
Ik meld me even.

Ik ga werktuigbouwkunde doen.

quote:

Ja.

:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')