quote:http://www.hardtraxx.nl/n(...)t-je-moet-weten.htmlOp woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Edit: word trilogy uitgezonden ? worden uber sets volges mij
quote:SukkelsOp woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef StM het volgende:
En sowieso gaan nc al hun nummers draaien zaterdag en dan is het hoofdstuk van de laatste 3 jaar afgeslotenZe willen zich dan gaan richten op hun nieuwe producties en niet of veel minder de oude draaien...
quote:dacht ik :Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef StM het volgende:
Die track vinden ze zelf juist slechtZe bewegen juist meer en meer naar de mainstream zoals ze het zelf noemen en vinden Down with the hardstyle een toffe track...
quote:maar zelfs ik kan het wel eens mis hebben en ben down with the hardstyle nog maar eens gaan luisteren...en:
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef de_huig het volgende:
toen ik dit las:
[..]
dacht ik :
[..]
maar zelfs ik kan het wel eens mis hebben en ben down with the hardstyle nog maar eens gaan luisteren...en:
[..]
quote:Waar is dat terug te lezen ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef StM het volgende:
En sowieso gaan nc al hun nummers draaien zaterdag en dan is het hoofdstuk van de laatste 3 jaar afgeslotenZe willen zich dan gaan richten op hun nieuwe producties en niet of veel minder de oude draaien... En ik moet zeggen, ze hebben redelijk wat goede nummers gemaakt, vooral 2007-2008
quote:Weer een artiest van het lijstje met artiesten waar ik nog verwachtingen van heb af kan...
quote:Jezus wat zonde.. Had echt gehoopt dat ze wat oudere sounds aan zouden blijven houden.
quote:Deden ze toch al niet (qua draaien dan). Telkens als ik bij een set van hun stond op n feest was ik aan het bidden voor Aliens en dat soort platen...maar nooit gedraaidOp woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Jezus wat zonde.. Had echt gehoopt dat ze wat oudere sounds aan zouden blijven houden.
quote:PM!!! op mijn site staat ie nog niet
quote:PM gestuurdOp woensdag 27 oktober 2010 19:04 schreef T_Killer het volgende:
[..]
PM!!! op mijn site staat ie nog niet
quote:Leuke plaat idd..Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
geen hardstyle, maar vast wel bekendik heb hem vroeger echt zwart (overtreffende trap van grijs) gedraaid
quote:point madeOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Leuke plaat idd..
maaruh... dat zou dan wit gedraaid zijn... Grijs gedraaid was letterlijk omdat LP's grijs werden van tevaak draaien (slijtage) ipv zwart, dus naar nog lichter grijs en uiteindelijk wit, bij nog vaker draaien
quote:naar jou ook 1 dan maar
quote:ik heb ze hier alle 10 ook wel ergens liggenOp woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef stoeltafel het volgende:
Vroeg draaide ik al bitte ein beat
Zin in zaterdag, raw style:)
quote:nee, te ver weg vanuit Twente...Op woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef stoeltafel het volgende:
Haha te fout. Ga jij nog naar Thrillogy ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |