quote:tekenend weer voor wat voor een simpele onnozele kudde dieren mensen toch eigenlijk wel niet zijn.Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
......wat blijf je toch een heerlijk dom ventje
quote:Ja, heb jij begeleiding nodig om jezelf te beheersen?Op zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens Tubgirl ga posten, toch geen mod hier aanwezig
quote:Ooh?Op zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens Tubgirl ga posten, toch geen mod hier aanwezig
quote:Anders lees je het hele topic even door, wat een bagger hierOp zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, heb jij begeleiding nodig om jezelf te beheersen?
quote:Ik lees al drie delen mee, er is enorm veel bagger hier maar dat is altijd als Ajax achterstaat in dit topic.Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anders lees je het hele topic even door, wat een bagger hier
quote:Weet je nog dat wij vorig seizoen de 5-1 binnenschoten en jullie complete MiddenNoord met elkaar op de vuist ging? Ongeveer het tienvoudige van dat uitvak van Ajax momenteel? En dat toen Wetsel met tranen in de ogen en een microfoon kwam smeken om normaal te doen?Op zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tekenend weer voor wat voor een simpele onnozele kudde dieren mensen toch eigenlijk wel niet zijn.
een heel supportersvak misdraagt zich maar omdat ze toevallig allemaal een rood shirtje dragen wordt dat hier door alle fans maar goedgepraat en genegeerd.....best eng eigenlijk als je er over nadenkt.![]()
enfin, geeft natuurlijk vooral jouw lage intelligentie niveau aan....sukkeltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |