Same here! Mooie intro ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Als X-Files fan heb ik wel genoten van deze aflevering
x-files was toch echt beter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Als X-Files fan heb ik wel genoten van deze aflevering
idd ja.. en dan sam die heel droog gaat vragen wat voor soort close encouterquote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
geweldige aflevering, heb echt hardop zitten lachen bij bepaalde scenes, vooral toen dean wegrende door de mais.
"UFO UFO, Close Encounter, Close Encounter!!!!"
Helaas zit er volgens mij deze keer een week pauze tussen
Idd, dat was echt oldschool grappigquote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
geweldige aflevering, heb echt hardop zitten lachen bij bepaalde scenes, vooral toen dean wegrende door de mais.
"UFO UFO, Close Encounter, Close Encounter!!!!"
Helaas zit er volgens mij deze keer een week pauze tussen
die chick is ook het enige wat is blijven hangen bij mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Castiel was badass, wel jammer dat Crowley er niet meer is. Voor de rest niet eens zo boeiend deze aflevering. Ben wel benieuwd wie die ene chick in de cel was.
Ze had van die tatoeages, dus ik dacht een euh hoe heet dat ook alweer. Djinn ofzo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Castiel was badass, wel jammer dat Crowley er niet meer is. Voor de rest niet eens zo boeiend deze aflevering. Ben wel benieuwd wie die ene chick in de cel was.
Hmz, ja, kheb die chick nog ff opgezocht en ze zag er idd niet echt uit als een djinn. Wat ze wel moet zijn... Geen idee.quote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef sbientje het volgende:
dat zou wel kunnen, maar die djinns waren toch meer all over getattooeerd? Dit zag er meer uit als je gemiddelde rockchick
Ze was toch die djinn van de eerste episode van dit seizoen?quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz, ja, kheb die chick nog ff opgezocht en ze zag er idd niet echt uit als een djinn. Wat ze wel moet zijn... Geen idee.
Niet? Lichamelijk plezier zonder de fuzz van "schuldig" voelen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Wepeel2 het volgende:
. En we hebben hem ook al eens achter de vrouwen aan zien gaan. Als je niets positiefs of negatiefs meer voelt, dan lijkt mij dat je daar ook niet meer in geinteresseerd bent.
mee eens, het verhaal is ook echt heel warrig aan het worden, als ik de "previously on supernatural" bekijken moet ik er weer helemaal inkomen in het plot. Bij de vorige seizoenen had je dat niet, toen was het gewoon duidelijk en spannend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |