quote:Auto-ongeluk.
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:15 schreef kamagurka het volgende:
Jammer dat haar collega kemistry wijlen is, was dat een overdosis ofzoiets (of aids)..?
quote:NO.
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:39 schreef reem het volgende:
22 september [2300-0345] [10fl 18+]
J MAJIK [UK}
06 october [2300-0345] [10fl 18+]
DJ STORM [METALHEADZ UK}dusseh, ook in eigen land is het vaak feest..
J. Majik? Moet daar dan toch maar eens gaan kijken.
Grappig om zo'n oud topic trouwens terug te zien. Back on topic:
Metalheadz 3 - Geen superplaat, maar toch beter dan ik had verwacht. Two-step heeft het toch niet compleet overgenomen.
Toch blijf ik wel een beetje bij mijn mening van een jaar geleden, zij het dat er wel een paar lichtpuntjes zijn:
-Source Direct blijft, na de break-up, nog steeds goede muziek maken.
-Panacea. Duitse D 'n B met de snelheid van gabber. Moet je van houden, maar klinkt vrij fris.
- The Creeps. Toch echt geen superplaat, maar kan er mee door. Maar lijkt qua sound toch wel veel op Wormhole, die ik nog wat meer 'to-the-bone' vond.
- Total Science. Goed album.
Mijn grote 'probleem' is dat ik vocals niet uit kan staan in de drum 'n bass. Ik kan gewoon niet luisteren naar dingen als Roni Size of Breakbeat Era. Veel te stoer geschreeuw erover heen. Als het bij een nummer zou blijven, maar nee. Ook de nieuwe Dillinja wordt vrij veel gezongen. Daar kan ik niets mee.
quote:Je moet je ook niet op die albums focusen, daar staan meestal maar een paar goede nummers op. Het gaat natuurlijk om de nieuwe 12"es die elke week worden uitgebracht.. check het nieuwe werk van alpha omega en q project.. BAD SHIT
Op dinsdag 07 augustus 2001 20:55 schreef bogus het volgende:[..]
NO.
FUCKING.
WAY.
Grappig om zo'n oud topic trouwens terug te zien. Back on topic:
Metalheadz 3 - Geen superplaat, maar toch beter dan ik had verwacht. Two-step heeft het toch niet compleet overgenomen.
Toch blijf ik wel een beetje bij mijn mening van een jaar geleden, zij het dat er wel een paar lichtpuntjes zijn:
-Panacea. Duitse D 'n B met de snelheid van gabber. Moet je van houden, maar klinkt vrij fris.
- The Creeps. Toch echt geen superplaat, maar kan er mee door. Maar lijkt qua sound toch wel veel op Wormhole, die ik nog wat meer 'to-the-bone' vond.
- Total Science. Goed album.
Mijn grote 'probleem' is dat ik vocals niet uit kan staan in de drum 'n bass. Ik kan gewoon niet luisteren naar dingen als Roni Size of Breakbeat Era. Veel te stoer geschreeuw erover heen. Als het bij een nummer zou blijven, maar nee. Ook de nieuwe Dillinja wordt vrij veel gezongen. Daar kan ik niets mee.
Is er een goede mailorder?
quote:online shop
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:35 schreef bogus het volgende:
Dat begrijp ik ook wel alleen kan ik niet elke week alle 12" gaan afluisteren. Ik ben geen dj, maar wel gek van vinyl. Hier in het noorden is het trouwens moeilijk om een goede winkel te vinden hiervoor.Is er een goede mailorder?
www.redeyerecords.co.uk [vaak goedkoper dan in de winkel hier in nl]
echt goeie zaak.. haal ik me spullen ook vaak!
Wel grappig dat hier toch wel een aantal DnB liefhebbers zijn, die kan ik in deze omgeving waar ik woon echt niet vinden (commercielle KUT-R&B en Bobbling, ik wordt er helemaal GEK van )
quote:Moving shadow heeft wel goeie producers in huis ja [omni trio / dom & roland], en ze brenge coole budget mix cds uit.. zo heb je hun vetste tunes voor 5fl op cd!
Op woensdag 08 augustus 2001 01:14 schreef SalvadoRR het volgende:
Ikzelf vind het meeste wat onder het label 'Moving Shadow' uitkomt heel vet. Ook heb ik alle cds van Dieselboy, en die gast weet ook echt wat beuken is! Een aantal Breakbeat sience's heb ik nu ook hier liggen, weet alleen niet hoe oud die zijn.Wel grappig dat hier toch wel een aantal DnB liefhebbers zijn, die kan ik in deze omgeving waar ik woon echt niet vinden (commercielle KUT-R&B en Bobbling, ik wordt er helemaal GEK van
)
Tja, of r veel dnb liefhebberz zijn ligt een beetje aan waar je woont, maar als je in eens stad woont zullen er tog wel meer mensen zijn die NIET aan commerciele aids lijden..
en idd, het hele harde stampwerk is wat dansbaarder dan vroeger ( en bij het extreem harde gebeuk ligt toch mijn hart.)
* Hooghoudt luistert nu verder naar Rammstein
hehe
quote:NO FUCK WAY
Op dinsdag 07 augustus 2001 20:55 schreef bogus het volgende:
quote:Ik dacht dat ik die naam niet meer zou tegen komen (in welk muziek topic dan ook
quote:Hier moet ik je 1000% gelijk in geven, de dood voor bijna alle dansmuziek en zeker DnB. Dillinja gezongen...neeeee!!! KUT! Waarom moet dat nou weer?(na grooverider ook al ten onder is gegaan door vocals)
Ik kan gewoon niet luisteren naar dingen als Roni Size of Breakbeat Era. Veel te stoer geschreeuw erover heen. Als het bij een nummer zou blijven, maar nee. Ook de nieuwe Dillinja wordt vrij veel gezongen. Daar kan ik niets mee.
Leuke nieuwe shit is ook Northern Lights en juicehead (alweer 2e cd geloof ik)
btw ik kan nie naar storm (kuttt), was vergeten dat ik dan op vakantie ben Nexxxxtttime!
quote:Joh, bijna alle jungle tunes hadden vroeger vocals of vocal-samples... Tis pas sinds de tech-step rage dat er minder vocals werden gebruikt, maar het komt weer helemaal trug.
Op woensdag 08 augustus 2001 11:43 schreef kamagurka het volgende:Hier moet ik je 1000% gelijk in geven, de dood voor bijna alle dansmuziek en zeker DnB. Dillinja gezongen...neeeee!!! KUT! Waarom moet dat nou weer?
true headz love hardcore junglism...
* reem is dus blij dat er meer vocals worden gebruikt!
quote:O'right mate, good for you! Maar ik blijf er toch moeite mee hebben. ik ben geen fan v/h 1e uur, en ik weet dat er toen idd veel meer met (vooral toasting en bubbling) vocals werd gedaan. prototype years van groovie of de goldie cd's bv. simply not me taste
Op woensdag 08 augustus 2001 14:09 schreef reem het volgende:[..]
true headz love hardcore junglism...
* reem is dus blij dat er meer vocals worden gebruikt!
quote:Dan maar een kwezel!
Op woensdag 08 augustus 2001 11:43 schreef kamagurka het volgende:
Vind source direct echt voor kwezels die van nare geluidjes houden
Ik denk trouwens dat het feit dat er steeds meer gezongen wordt op D&B niet zo zeer een stap terug in de tijd is maar meer een commerciele knieval. D&B is natuurlijk commercieel niet echt aantrekkelijk en met wat "vocals" trek je misschien wat meer publiek die zijn uitgekeken op R&B en two-step. Wat dat betreft is er dus wel toekomst voor D&B denk ik. Ben alleen bang dat 't zijn vooruitstrevende naam langzaam begint kwijt te raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |