midde in de woonkamer gaat makkelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef Apekoek het volgende:
Tof ding als ik een groter (lees game room) huis zou hebben + vervoer had ik hm opgehaald.
ik heb het gewoon bomvol staanquote:Op woensdag 3 november 2010 12:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee man ik bedoel zoiets en dan een aparte woonkamer:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik inderdaad meteen aan denken toen ik dat plaatje zag :pquote:(ongeveer model wat bij new kids aflevering die rooie gebruikt word)
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:55 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon bomvol staan
Hehe daarvoor zit ik al te ver onder de plak, dat gaat vriendin lief nooit waarderen haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:55 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon bomvol staan
FFFFHHHHHUUUUUUUU als je die Star Trek flipperkast ooit wegdoet moet je me even waarschuwen !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
gaat als ik hem weer aan de gang heb weg, heb een topic in klussen en wonen over die kastquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
FFFFHHHHHUUUUUUUU als je die Star Trek flipperkast ooit wegdoet moet je me even waarschuwen !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |