Het was dan ook een geniale post.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef Wing het volgende:
[..]
Mijn post is vereeuwigd in een 2 guys 1 duck comic
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef mctwigt het volgende:
Kwaak ging er een dagje tussen uit naar Chersonissos op het eiland Kreta:
[ afbeelding ]
ik zie nu pas dat ik in het midden staquote:Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef Wing het volgende:
[..]
Mijn post is vereeuwigd in een 2 guys 1 duck comic
HUUUUUU!!! Comic Sans!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:52 schreef Dalando het volgende:
Btw check mijn UI
Als je em wilt:
http://imgur.com/tQjzp.gif
[ afbeelding ]
http://blogs.sitepoint.co(...)ends-use-comic-sans/quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:52 schreef Dalando het volgende:
Btw check mijn UI
Als je em wilt:
http://imgur.com/tQjzp.gif
[ afbeelding ]
quote:
Jonguh das ja zielig man, laat die eend die voetballer er af gooien!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef MYV het volgende:
Hee mctwight doe iets met dat die voetballer die eend van het veld af gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Voetballer schopt eend? Welke voetballer?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef MYV het volgende:
Hee mctwight doe iets met dat die voetballer die eend van het veld af gooit
Kan geregeld worden even brainstormen, heb denk ik al iets,quote:
Ooit, ooit komtie terug, voorlopig nog niet.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
ik wil een bekende politicus uit de jaren '40 erin
Hoe de fuck moet ik dat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'll try something
P.s. ook nog fans voor een sinterklaas avontuur (van ongeveer wat 5 stripjes lang)
[ Bericht 11% gewijzigd door mctwigt op 05-11-2010 00:24:09 ]Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
*meldt*quote:Op donderdag 4 november 2010 18:01 schreef mctwigt het volgende:
P.s. ook nog fans voor een sinterklaas avontuur (van ongeveer 5 stripjes lang)
Mooiquote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef mctwigt het volgende:
overigens, mede dankzij dralion13, die tipte zijn vriend (Mike) en die heeft een stripje gevectoriseerd.
het resultaat:
Two guys and a duck #19 in kleur:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef mctwigt het volgende:
overigens, mede dankzij dralion13, die tipte zijn vriend (Mike) en die heeft een stripje gevectoriseerd.
het resultaat:
Two guys and a duck #19 in kleur:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |