SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
quote:Hihi, natter.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:58 schreef huize het volgende:
Ik laat het ook aan Natterrrrrrrman over (hihi ik zei natter)
quote:Hey jong gekOp zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Lauuwtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry schat, maar van deze mannen word ik toch wel een beetje geil![]()
quote:jawel, daar ben ik wel eens benieuwd naar.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hey jong gekGeen foto van mij plaatsen hè !
quote:Zag je dr maar zo uitOp zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hey jong gekGeen foto van mij plaatsen hè !
quote:Kunnen we zo ook doenOp zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Zag je dr maar zo uitdan nam ik je nu nog.... en daarna weer
quote:Ze heeft trouwens de mooie leeftijd van 21 jaren jong bereikt.Op zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
Dames en heren, even jullie aandacht. Ook al post ze niet zo vaak in dit topic, ik wil het toch even onder de aandacht brengen.
Mijn lieve vriendinnetje, bekend (of net niet) onder de username Lauuwtje, is op dit moment al enkele minuten jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:OMGOp zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
Dames en heren, even jullie aandacht. Ook al post ze niet zo vaak in dit topic, ik wil het toch even onder de aandacht brengen.
Mijn lieve vriendinnetje, bekend (of net niet) onder de username Lauuwtje, is op dit moment al enkele minuten jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:wink wink dat komt straks wel wink winkOp zondag 24 oktober 2010 00:05 schreef huize het volgende:
Jong ga haar dan haar kado "geven" wink wink
quote:Geheel in fok stijl; pics or it dident happen.Op zondag 24 oktober 2010 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
wink wink dat komt straks wel wink wink
quote:Gefeliciteerd.Op zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens de mooie leeftijd van 21 jaren jong bereikt.
quote:Jij ook proficiatOp zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Maar wat veel belangrijker is..... Ik ben ook jarig!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb nachtdienst...
Forum Opties | |
---|---|