quote:Om maar zo vrij te zijn..Op zondag 24 oktober 2010 00:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn eetgedrag varieert soms en ik moet het soms aanpassen (nu moet ik meer vezels eten bijvoorbeeld). Nu ga ik daar beter op letten.
[..]
Oh, sorry.
[..]
Dat is nog niet duidelijk. Momenteel kijk ik en mijn huisarts nu of ik migraine heb. Weet je nog hoe die documentaire heet?
quote:Heb een zwak lichaam waardoor dat wat maandjes kan duren, maar dit is wel een oplossing inderdaad.
quote:Been there done that. Heeft niet zoveel kunnen helpen. Bovendien voel ik me geestelijk zelfs beter de laatste tijd (naast het feit dat ik hierom klaag natuurlijk).Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef TC_Artemis het volgende:
Ga naar een psychiater, het hoeft niet persé lichamelijk te zijn.
quote:darmproblemenOp zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Welke?
Ik weet van mijn moeder dat ze migraine kreeg door tocht in de slaapkamer
quote:Dankje.Op zondag 24 oktober 2010 00:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om maar zo vrij te zijn..
http://channel.nationalge(...)#tab-Videos/07391_00
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef Koenholio het volgende:
Darwin says "Let him die."
Garpje. Kut voor je man. Lelijk altijd, als je niet weet waarom je er last van hebt. Hopelijk vind je een oplossing
quote:Leg dat laatste eens uit: door medicatie de oorzaak vinden.Op zondag 24 oktober 2010 00:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Het is wel een manier om een oorzaak te vinden, dus ik denk dat ik daar niet mee stop.
quote:Inderdaad, hoe differentieer je daarmee tussen:Op zondag 24 oktober 2010 01:35 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Leg dat laatste eens uit: door medicatie de oorzaak vinden.
Als je nou een logboek bij moest houden zonder medicatie dan zou ik dat logisch vinden.
quote:Wat was bij jou de oorzaak dan volgens die osteopaat?Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef Muizenbeest het volgende:
Ook miss een idee om naar een osteopaat te gaan (daar had ik de meeste baat bij. Was al in behandeling geweest bij homeopaten en acupuncturisten).
Succes!
quote:Ze hadden zelfs een lsd variant speciaal voor die mensen gemaakt die non hallicunerend was! Maar toen kwam de war on drugs dus is dat allemaal (onderzoeken) stilgelegdOp zondag 24 oktober 2010 00:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
De dosering werd wel iets aangepast zodat de trip iets minder hevig was toch?
quote:oei dat is een lang verhaal hoor. Heb namelijk ook last van migraine en andere hoofdpijnen. De clusterhoofdpijn kwam doordat ze verkeerd advies hadden gegeven na een hersenschudding. Deze was onderschat en na 2 weken rust zou ik alles weer mogen doen maar dat was dus blijkbaar te vroeg. Na die behandeling met zuurstof heb iker vrijwel geen last meer van.Op zondag 24 oktober 2010 02:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat was bij jou de oorzaak dan volgens die osteopaat?
quote:Deal.Op zondag 24 oktober 2010 00:46 schreef Bomil het volgende:
Als je de oorzaak ooit vindt laat het ons/mij weten, ok?
quote:Leg jij maar een uit waarom je dat laatste logisch vindt.Op zondag 24 oktober 2010 01:35 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Leg dat laatste eens uit: door medicatie de oorzaak vinden.
Als je nou een logboek bij moest houden zonder medicatie dan zou ik dat logisch vinden.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef Muizenbeest het volgende:
ik heb ook clusterhoofdpijn gehad! Die hoofdpijn is echt niet te doen! Ik ben toen geholpen met zware zetpillen en extra zuurstof.. Na 3 behalndelingen was het al een stuk minder en nu helpt alleen de zetpil ook al super als ik er nog last van heb!
Ook miss een idee om naar een osteopaat te gaan (daar had ik de meeste baat bij. Was al in behandeling geweest bij homeopaten en acupuncturisten).
Succes!
quote:Het is niet erg dat je een lange verhaal typt. Ik zal dit iig onthouden, bedankt.Op zondag 24 oktober 2010 08:49 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
oei dat is een lang verhaal hoor. Heb namelijk ook last van migraine en andere hoofdpijnen. De clusterhoofdpijn kwam doordat ze verkeerd advies hadden gegeven na een hersenschudding. Deze was onderschat en na 2 weken rust zou ik alles weer mogen doen maar dat was dus blijkbaar te vroeg. Na die behandeling met zuurstof heb iker vrijwel geen last meer van.
Migraine is erfelijk dus heb het van mn oma
De andere 'gewone' hoofdpijn kwam door een verzwakte lever. Door die rust e geven en met medicijngebruik (vanwege astma en de pil) te veranderen naar lagere dosis is dit ook al veel minder geworden.
Lees: normaal 3x in de week zware hoofdpijn (niets kunnen doen) naar 1a2x in de 2 mnden.
Sorry voor het lange verhaal...
quote:Jij ook sterkte dan.Op zondag 24 oktober 2010 03:08 schreef trovey het volgende:
Sterkte met je hoofdpijn TS, ken het probleem helaas maar al te goed.
quote:Dankje.Op zondag 24 oktober 2010 08:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Sterkte TS.. als er iets kut is, dan is het hoofdpijn
quote:Weet ze de oorzaak van de pijn?Op zondag 24 oktober 2010 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte ermee. Mijn zusje had "ook" last van migraine, ging door een hel. Geloof dat ze er nu min of meer overheen is gegroeid. Ze heeft nog maar heel af en toe hoofdpijn.
quote:Ik heb hier vaker last van, waar ik ook ben. Ik heb geen allergieën wat iets te maken zou hebben met muren of verf, maar ik ga hier eens rekening mee houden.Op zondag 24 oktober 2010 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een vraag: heb je ook hoofdpijn als je in een ander huis bent of ander huis slaapt? Maw: dat er iets in de muren of verf zit waar je enorm last van hebt?
quote:Ze had een klotetijd op de middelbare school, nu is ze daar weg en haar hoofdpijn verdween bijna direct.Op zondag 24 oktober 2010 12:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij ook sterkte dan.![]()
[..]
Dankje.
[..]
Weet ze de oorzaak van de pijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |