quote:Maar dat begint niet met een s.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY GOD HET IS CLINIC
WAT EEN KUTWOORD![]()
![]()
DANKJEWEL IEDEREEN
quote:Die voorstelling heb ik eigenlijk bij jou, Fruit...Op zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
een mac-fag met vage alternatieve hippe kleren
quote:waarom denk je dat ie op zoek is naar dat woord?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die voorstelling heb ik eigenlijk bij jou, Fruit...
quote:ja, als je van zo'n paard valt moet je waarschijnlijk naar de 'clinic'Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Clinic wordt vaak gebruikt bij het paardrijgebeuren.
Een gewone les noemen ze daar al een "clinic".
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die voorstelling heb ik eigenlijk bij jou, Fruit...
quote:Ik moest echt hardop schaterlachenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
waarom denk je dat ie op zoek is naar dat woord?
quote:en een paard met een spraakgebrek clinnikt.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:51 schreef VikingChild het volgende:
[..]
ja, als je van zo'n paard valt moet je waarschijnlijk naar de 'clinic'
quote:Leuk , kom we maken er een woordgrappen topic van. Wat gaan we anders doen met de resterende ruimte in dit topic.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:53 schreef Klaudias het volgende:
[..]
en een paard met een spraakgebrek clinnikt.
quote:ik heb het gevoel dat er iets mis is tussen onze communicatie. er staat een boel negatieve energie tussen ons in.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:55 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
Leuk , kom we maken er een woordgrappen topic van. Wat gaan we anders doen met de resterende ruimte in dit topic.
quote:Misschien zijn we gewoon op slechte voet begonnen , waardoor het niet zo clinnicte tussen ons. Zullen we overnieuw starten beste heer?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er iets mis is tussen onze communicatie. er staat een boel negatieve energie tussen ons in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |