quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij soberzo niet. Je probeert een slap aftreksel te zijn van Tong.
quote:AdvancedPower doe is normaal tegen mij.Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij soberzo niet. Je probeert een slap aftreksel te zijn van Tong.
quote:ik heb gewoon een aardige persoonlijkheidOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom ben je zo aardig tegen mij?
quote:Merk ikOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb gewoon een aardige persoonlijkheid
quote:Jij bent ook een gelover?Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
AdvancedPower doe is normaal tegen mij.
quote:als je zonodig stoer wil doen zeg dan op zn minst APOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
AdvancedPower doe is normaal tegen mij.
quote:Nee want AdvancedPower is een baas en moet zijn naam moet volledig uitgetypt worden!Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je zonodig stoer wil doen zeg dan op zn minst AP
quote:Dan kan hij net zo goed meteen HT zeggen.Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je zonodig stoer wil doen zeg dan op zn minst AP
quote:het is gewoon een idiootOp maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Nee want AdvancedPower is een baas en moet zijn naam moet volledig uitgetypt worden!![]()
quote:zit ook een waarheid inOp maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed meteen HT zeggen.
quote:Jij bent ook een gelover?Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zit ook een waarheid in
[ afbeelding ]
quote:nee maar ik dacht ipv AP zegt ie meteen HT ik dacht dat het een grapje was
quote:Dat snap ik niet, maar oké!Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik dacht ipv AP zegt ie meteen HT ik dacht dat het een grapje was
quote:Hij had het tegen mij.Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik dacht ipv AP zegt ie meteen HT ik dacht dat het een grapje was
quote:Nou KH zei AP tegen jou
quote:Geeft niksOp maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou KH zei AP tegen jou
dus zei jij kan je net zo goed HT zeggen
maar dan zou hij alsnog je eigen naam zeggen en dat vond ik grappig
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |