quote:Ik geef de voorkeur aan Alfa Network.Op zondag 24 oktober 2010 02:32 schreef mickeyD het volgende:
voor de hobbyisten misschien interesant: een 2 watt (2000mw) wifi dongle voor 16 euro (heb hem zelf ook besteld, hij's alleen nog niet binnen).
werkt ook op WIN7
wifi b,g en N-Draft band
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934
quote:Realtek? Nu wordt het interessant...Op zondag 24 oktober 2010 02:56 schreef mickeyD het volgende:
vloeken mag ook niet, doet ook iedereen toch?
lees de reviews eens bij die 2 watt dongle, ze zijn er rete tevreden over en de chipset is goed!
realtek RTL8187L chip
quote:Nu nog de Baron en Vlugge Japie en het is zo goed als compleetOp zondag 24 oktober 2010 03:42 schreef Elusive het volgende:
de wlan van één van m'n buren heet "Adriaan" (zal z'n naam wel zijn) dus heb ik de mijne maar "Bassie" genoemd, mn andere buurman heeft de zijne vervolgens veranderd in "B100"
quote:Hahah geniaalOp zondag 24 oktober 2010 03:42 schreef Elusive het volgende:
de wlan van één van m'n buren heet "Adriaan" (zal z'n naam wel zijn) dus heb ik de mijne maar "Bassie" genoemd, mn andere buurman heeft de zijne vervolgens veranderd in "B100"
quote:Normale mensen geven hun auto ook geen naam.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:47 schreef Xcalibur het volgende:
...Mijn buren zijn een ongeinspireerd stelletje n00bs, het sterft hier van de standaard sitecoms enzo
quote:vloeken mag nietOp zondag 24 oktober 2010 02:56 schreef mickeyD het volgende:
vloeken mag ook niet, doet ook iedereen toch?
lees de reviews eens bij die 2 watt dongle, ze zijn er rete tevreden over en de chipset is goed!
realtek RTL8187L chip
quote:Socios heeft geen laptop....Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Ik heb kabelinternet via een kabel vanaf de CAI-aansluiting naar mijn Intel Core i7 met een modem ertussen. Geen draadloze shit aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |