Tegenwoordig SkyNet na diverse paniekerige klachten van de burenquote:Op donderdag 26 januari 2006 06:27 schreef Prowl het volgende:
"WIRELESS_TROJAN _VIRUS_ACTIVATED"
Pas kwam de buurman hier aan de deur en vroeg of ik ook last had van dat draadloos virus![]()
En het werkt ook nog,morgen maar even aanpassen...quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De WPA key van die router is (met grote zekerheid) 475FA0B0CA. Groetjes, Panzermaus.
http://www.nickkusters.com/SpeedTouch.aspx
Nee, wel bij het Agentschap Telecom (voorheen Radio Controle Dienst)quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Alsof ze zich daar bij de Pliesie mee bezig houden.
die zijn druk met piraten uit de lucht halen, als radio het levenslied, radio samba en kizmet radio enz enz en echt niet met een beetje over de top wifi gebruikers te stalken.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, wel bij het Agentschap Telecom (voorheen Radio Controle Dienst)
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:42 schreef Elusive het volgende:
de wlan van één van m'n buren heet "Adriaan" (zal z'n naam wel zijn) dus heb ik de mijne maar "Bassie" genoemd, mn andere buurman heeft de zijne vervolgens veranderd in "B100"
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:42 schreef Elusive het volgende:
de wlan van één van m'n buren heet "Adriaan" (zal z'n naam wel zijn) dus heb ik de mijne maar "Bassie" genoemd, mn andere buurman heeft de zijne vervolgens veranderd in "B100"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |