SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vijf delen:
Geneeskunde [Deel 60]
Geneeskunde [Deel 61]
Geneeskunde [Deel 62]
Geneeskunde [Deel 62]
Geneeskunde [Deel 64]
Geneeskunde [Deel 65]
Geneeskundewebsites voor studenten en co-assistenten
• Geneeskundestudent
• Arts en Student
• Medisch Student
• Co-motions
• VVAA
• NHG Standaarden
• Overzicht handige links van mol_air
• Medische rekenmachine
• Websurg - tekst en video's van voornamelijk laparoscopische chirurgie
• Artsus.nl - medisch weblog voor de jonge medicus
IB Groep
• Loten? Hoe en wat
Universiteiten (aantal studieplaatsen), toelatingsmogelijkheden en per universiteit de regelmatige posters (jaar van aanvang)
Rijksuniversiteit Groningen (410)
• Zij-instroom
• Decentrale Selectie (50 % van de plaatsen)
• 40 collegeweken per jaarMaxC (2007)
Pluizel (2006)
Starla (2002)
Honeymooner (2003)
VU Amsterdam (350)
• Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen)DDM (2000?)
pmdomela (2008)
Laertes (2009)
Universiteit van Amsterdam (350)
• Decentrale selectie (50% van de plaatsen)Zwaardvisch (2003)
Merel1808 (2008)
Christiaan (2009)
fusionfake (2009)
Kassaa (2009)
Universiteit Leiden (315)
• Zij-instroom
• 39 collegeweken per jaarintoxicated (2004)
Repeat (2005)
Universiteit Utrecht (344)
• Decentrale selectie, SUMMA (vierjarig)
• 40 collegeweken per jaar (vanaf 2006 BaMa, CRU'06)gohan16 (2005)
Leejow (2007)
iofn (2005)
Bellah (2007)
Erasmus Universiteit Rotterdam (410)
• Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen)Ludacriss (2010)
madmaniac (2010)
Radboud Universiteit Nijmegen (330)
• 40 collegeweken per jaar
• Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen)ralfie (2003)
June. (2006)
dotKoen (2007)
Rituals (2009)
Universiteit Maastricht (341)Seam (2008)
BloodyVirginMary (2009)
AndersEricT (Biomedische Wetenschappen en Geneeskunde Groningen)
(staat je naam er niet bij en moet dat wel...meld ff in dit topicvoeg jezelf toe op de wiki pagina)
De bron van de OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GeneeskundeWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Heul veul facebook, uit eten geweest, morgen verjaardag van m'n vader, absoluut dieptepunt hier
quote:De laatste bladzijde is meestal toch het einde.Op zondag 24 oktober 2010 02:26 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb al 140 van de 450 pagina's orthopedie gelezen.. Ik haat het als je een compleet boek als studiestof hebt, er komt geen eind aan
quote:Ik snap hem ook niet echt..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:20 schreef gohan16 het volgende:
Kapsalon? Ff vorig topic checken. Nog steeds niets.
quote:Klopt, maar het is nog zo ver wegOp zondag 24 oktober 2010 09:16 schreef starla het volgende:
[..]
De laatste bladzijde is meestal toch het einde.
quote:Dat is ook zo ongeveer hoe het al in het boek staat. Ik heb nog een week, maar ik ga toch echt niet het halve boek overschrijvenOp zondag 24 oktober 2010 10:38 schreef gohan16 het volgende:
Dat doe je toch niet door gewoon te lezen? Je moet systematisch te werk gaan. Bedenk wat je van elke diagnose wilt weten. Diagnostiek, behandeling, bij welke groep veel voorkomend, etc. en werk zo het boek door. Een lijst bijhouden zou mooi zijn om later weer door te nemen, alleen handig als je meer dan alleen vandag nog de tijd hebt.
quote:A 27-year-old lady presented with persistent cough, sputum and fever for the preceding six months. Inspite of trials with antibiotics and anti-tuberculosis treatment for the preceeding four months, her symptoms did not improve. A subsequent chest radiograph showed non-homogeneous collapse-consolidation of right upper lobe. Videobronchoscopy revealed an inverted bag like structure in right upper lobe bronchus and rigid bronchoscopic removal with biopsy forceps confirmed the presence of a condom. Detailed retrospective history also confirmed accidental inhalation of the condom during fellatio.
Arya CL, Gupta R, Arora VK. Accidental condom inhalation. Indian J Chest Dis Allied Sci. 2004 Jan-Mar;46(1):55-8.
quote:En dat merk je dan niet ofzo? Was ze knockie tijdens het facefucken?
quote:Retrospectively, both the husband and wife accepted to having undergone a fellatio. They could recollect that the condom had loosened during the act, and at that time, the lady had also experienced an episode of sneezing or coughing.
quote:Het belangrijkste is gewoon om te genieten. Genieten van het feit dat je omringd wordt door echte dokters met intelligentie. Dokters die overal verstand van hebben.Op zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Een kapsalon op zijn tijd is idd goed spul..
Morgen m'n allereerste coschap, interne!
Nog dingen die ik vooral wel/niet moet doen?
quote:probeer je niet te veel te verdiepen in allemaal specifieke dingen, daar heb je op lange termijn niet zo veel aan. Leren hoe je in het lab kunt zien met welke anemie je te maken hebt is bijv. veel zinniger om te leren.Op zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:59 schreef DDM het volgende:
[..]
Het belangrijkste is gewoon om te genieten. Genieten van het feit dat je omringt wordt door echte dokters met intelligentie. Dokters die overal verstand van hebben.
Tja ik snap eigenlijk ook niet waarom "het" co-schap meteen op het hoogste punt begint.
quote:Veel succes! Ik ben nu twee weken met chirurgie bezig en dat bevalt iig erg goed (of, naar verwachting, ik wil nog steeds geen chirurg worden maar het is best leuk).Op zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |