quote:Balen, had je een bonuspunt? Ik kan zometeen naar het World Fashion Centrum voor een drie uur durende marteling over gynaecologie
quote:Bereid je maar vast voor, het is steenkoud hier! En ik had 2x 9 punten, echt supermatigOp vrijdag 29 oktober 2010 10:48 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Balen, had je een bonuspunt? Ik kan zometeen naar het World Fashion Centrum voor een drie uur durende marteling over gynaecologie
quote:Kun je gewoon bij de hoofdingang naar binnen en vanaf daar naar de goede hal lopen?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor, het is steenkoud hier! En ik had 2x 9 punten, echt supermatig
quote:Je moet vanaf Heemstedestraat onderaan de trap naar links over een bruggetje, dan langs het water lopen tot de grote weg en dan links, en dan oversteken bij het 2e zebrapad en daar naar binnen, 2 roltrappen omhoog en dan de linkerzaalOp vrijdag 29 oktober 2010 10:52 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij de hoofdingang naar binnen en vanaf daar naar de goede hal lopen?
quote:De wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:08 schreef Seam het volgende:
Over twee weken moet ik de Stahl uit mijn hoofd kennen
quote:SSRI's zijn toch bijna overal goed voorOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Seam het volgende:
stahl's essential psychopharmacology voor de toets van psychomedische problematiek
quote:Ach, anders gaan intoxicated c.s. weer van die zure posts in dit soort topics maken als ik tijdens mijn co-schappen wat souffles misOp vrijdag 29 oktober 2010 13:14 schreef risussardonicus het volgende:
Als neuroloog heb je dat helemaal toch niet nodig joh?
Misschien voor een souffeltje over de carotiden, maar daar heb je de KNF voor.
quote:Is die veel duurder?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:11 schreef dotKoen het volgende:
Ik kon me trouwens niet beheersen en heb toch de Cardiology III besteld, met mijn naam erin gegraveerd
[ afbeelding ]
quote:hehe, bedankt, ik moet er zelf snel ook nog eentje kopenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:38 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://www.stethoscoopsho(...)logy-c-72_88_27.html
quote:Ja, ik heb er nu dus twee, kan ik iig een vergelijkend warenonderzoek doenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Seam het volgende:
[..]
hehe, bedankt, ik moet er zelf snel ook nog eentje kopen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nu dus twee, kan ik iig een vergelijkend warenonderzoek doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nu dus twee, kan ik iig een vergelijkend warenonderzoek doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:22 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ach, anders gaan intoxicated c.s. weer van die zure posts in dit soort topics maken als ik tijdens mijn co-schappen wat souffles mis![]()
quote:Je moet ook niet van je hobby je werk maken!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Kassaa het volgende:
Wat een schijttentamen met schijtvragen over een schijtonderwerp. Blij dat ik er vanaf ben, ik ga nooit van m'n leven gynaecoloog worden
quote:Gehaald of?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Kassaa het volgende:
Wat een schijttentamen met schijtvragen over een schijtonderwerp. Blij dat ik er vanaf ben, ik ga nooit van m'n leven gynaecoloog worden
quote:Ja maar goed, ik denk dat er maar weinig zullen zijn die alle punten hebben, dat zegt al genoeg lijkt meOp vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef Seam het volgende:
Dat soort vragen zijn juist wel belachelijk makkelijk om punten te scoren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |