Waar heb je die vandaan, ik ook hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel die holla kaartjes in interactief pdf formaat, scheelt je weer een hoop karton meezeulen.
Ik heb Firefox samen met de addon NoScript. Die blokkeert alles wat javascript bevat. En laten nu bijna alle advertenties daaruit bestaan..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:12 schreef dotKoen het volgende:
Nu we toch zo illegaal bezig zijn: weet iemand hoe je iets aan banners kunt doen op een creatieve manier? (en zonder de nieuwe lay-out naar de klote gaat?)
http://www.statusvoering.nl/downloaden.htmquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef June. het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan, ik ook hebben
Dankjewel! Wist niet dat je ze gewoon gratis online kon krijgen, terwijl je ze in de winkel er gewoon voor moet betalen..quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://www.statusvoering.nl/downloaden.htm
Inderdaad, aardig van Michaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:17 schreef June. het volgende:
[..]
Dankjewel! Wist niet dat je ze gewoon gratis online kon krijgen, terwijl je ze in de winkel er gewoon voor moet betalen..
Die is echt een ramp inderdaad, maar daarna wordt het wel wat beter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Inderdaad, aardig van Micha![]()
Zijn trouwens al die episodeboeken zo kut? Ben nu voor morgen (eerste dag CKO1v) aan het voorbereiden, maar ik kan er echt niets in vinden.
directe CTa & catheterisatie aa. renales met urokinase ftw als je niet wilt dat de patiënt zijn nier (deels) gaat verliezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:20 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Drukkende pijn in de nierloge? Waarvoor Ascal/Plavix/Clexane/NTG sl zn?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef Pluizel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA, toets gehaald met een 7.54!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik straks eindelijk weer verder met m'n co-schappen
quote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef Pluizel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik straks eindelijk weer verder met m'n co-schappen
Goedzo! Fijnquote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef Pluizel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik straks eindelijk weer verder met m'n co-schappen![]()
Ik wordt later brantweerman!quote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef MaxC het volgende:
Feli, welke stad ging je ook alweer M2 lopen?
Moet binnenkort ook kiezen, wil hééél graag naar Curacao. Als ik wordt uitgeloot hoop ik Deventer of Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |