quote:Ik haak gelijk af danOp zaterdag 23 oktober 2010 18:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad.Als ik niemand herken schreeuw ik gewoon keihard: MENSEN VAN FOK HIER VERZAMELEN!!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:
FF, ik kom ook met het OV he, dus ik kom ook aan op centraal zonder te weten waar ik heen moet. Ik zou het gezellig vinden als we samen konden verdwalen
quote:Je kan niet meer met strippenkaart reizen in RotterdamOp zaterdag 23 oktober 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik koop op het station misschien een strippenkaart ofzo bij de kiosk als dat kan
quote:zit je weer achter me te posten?
quote:moet ik dan een pasfoto meenemen voor zo'n kaart?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
Strippenkaarten werken niet meer in Rotterdam, FFTScoor bij het NS-loket voor EUR 7,50 ff een OV-chipkaart. Die werkt inmiddels echt overal! Gooi er wat tegoed op. 5 of 10 EUR moet genoeg zijn. En gaan met die banaan!
[..]
Ik haak gelijk af dan
quote:die rent hard weg danOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef rijsttafel het volgende:
Je kan ook wachten op het station tot je P herkent en dan achter 'm aanrennen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef LieLie het volgende:
"Ik baal echt vsn die meneer vooraan.. nouja, vrouw waarschijnlijk"
We zijn overigens nu op de wisselstrook!
quote:En een buisje ochtendurineOp zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet ik dan een pasfoto meenemen voor zo'n kaart?
quote:Ja. KanOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef rijsttafel het volgende:
Je kan ook wachten op het station tot je P herkent en dan achter 'm aanrennen.
quote:blegh. zag vandaag een mevrouwtje met zo'n doos, en alleen dat. blijkbaar geen geld voor avondeten vnvOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef borisz het volgende:
Vanavond gratis euroshopperpizza. Margarita opgepimpt met wat groentes en ham
quote:Wahaha vrees dat de kans groter is dat het door opgefokte meneren komt dat het ritsen niet zo lekker loopt eigenlijkOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef LieLie het volgende:
"Ik baal echt vsn die meneer vooraan.. nouja, vrouw waarschijnlijk"
We zijn overigens nu op de wisselstrook!
quote:Nee, wat hij bedoelt zijn denk ik de anonieme kaarten. Die kan je binnen een minuut uit zo'n automaat halen. Ja, betaal je wel 7 euro voor.. stelletje afzetters.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgen gaan we aan de lijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Een pasfoto, ochtend-urine, bewijs van goed gedrag, paspoort, rijbewijs etc.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Je staat tenslotte niet alleenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Wat een negatieve kijk op een file.![]()
Altijd positief blijven. Zo verwoord ik het altijd:
"gelukkig staan we niet vooraan"
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja nog even t eten voor ik offline ga
We eten gewoon lekker ouderwets en herfstig eten vandaag.Ah...CF is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgen gaan we aan de lijnHet menu mocht online
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:nee ze belden dat ze een half uurtje later komen maar ik ga zo mijn laptoppie wegdoenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...CF is binnenHet menu mocht online
quote:Want.. wat is er mis met een euroshopper pizza? Miss McDonalds??Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blegh. zag vandaag een mevrouwtje met zo'n doos, en alleen dat. blijkbaar geen geld voor avondeten vnv
quote:Red je makkelijk inderdaad. Leuk stukje over de brug ook nog. Dat is m'n favoriete stukje Rotterdam.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. KanAlleen ga ik 9 uur de deur uit en ben hopelijk rond half 10 op CS en kan er dan een beetje de vaart in zetten. Het is 3-3.5 km lopen en met een gemiddelde snelheid van 6 km/u ben ik er ruim op tijd
quote:En dan heb je het over mij met snel verkeerde conclusies trekken?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blegh. zag vandaag een mevrouwtje met zo'n doos, en alleen dat. blijkbaar geen geld voor avondeten vnv
quote:sec, even kijken...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
zit je weer achter me te posten?![]()
lijkt me super!! ik kom dan om 9.55u aan op Centraal. afspreken?
quote:Touché.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Want.. wat is er mis met een euroshopper pizza? Miss McDonalds??
quote:hmm ok. ja mn zusje is volgens mij bezig met een kaart aanvragen voor mij maar had een pasfoto nodig vandaar dat ik t vroeg..Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, wat hij bedoelt zijn denk ik de anonieme kaarten. Die kan je binnen een minuut uit zo'n automaat halen. Ja, betaal je wel 7 euro voor.. stelletje afzetters.
quote:Oh. Dan nog ziet ze het menu niet meerOp zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee ze belden dat ze een half uurtje later komen maar ik ga zo mijn laptoppie wegdoen
quote:14b? Da's de intercity vanaf UtrechtOp zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
sec, even kijken...
...Ik kom ook aan om 9:55 (perron 14b), zitten we dan niet in dezelfde trein?
quote:Wow...stop daarmee danOp zaterdag 23 oktober 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ok. ja mn zusje is volgens mij bezig met een kaart aanvragen voor mij maar had een pasfoto nodig vandaar dat ik t vroeg..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Veel plezier, mevrouwOp zaterdag 23 oktober 2010 18:32 schreef kahlie het volgende:
hmm, vriendlief heeft net lekker eten gemaakt (hij is inderdaad door de regen gaan shoppen) en nu lekker nog even zaterdagavond met z'n tweetjes! *wave* Geniet ervan morgen!![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:vanaf Gouda..ff sjekken .. ja kom aan op 14b!Op zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
sec, even kijken...
...Ik kom ook aan om 9:55 (perron 14b), zitten we dan niet in dezelfde trein?
quote:Snelheidsduivels
quote:Niet goedkoop. Wel droog. En weinig beleg. En eigenlijk niet te eten.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
Pizza vind ik erg lekker maar die goedkope pizza's vind ik niks. droog en weinig beleg. McDonalds is niet goedkoop(helaas
)
quote:07:42 Hoogeveen 2 Zwolle Intercity (NS)Op zaterdag 23 oktober 2010 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
14b? Da's de intercity vanaf UtrechtDie stopt ook op Gouda. De kans is aanzienlijk zou ik zeggen
quote:
quote:hoe weet jij dat zo uit je hoofd?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
14b? Da's de intercity vanaf UtrechtDie stopt ook op Gouda. De kans is aanzienlijk zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet goedkoop. Wel droog. En weinig beleg. En eigenlijk niet te eten.
Besparingstip #1: koop een Euroshopper pizza.
quote:is ze al een tijdje mee bezig. zei ze dan... ze heeft ondertussen alleen nog maar voor mn zusje aangevraagdOp zaterdag 23 oktober 2010 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wow...stop daarmee danDie kaart is echt morgen niet beschikbaar en dan geef je dus twee keer geld uit.
quote:Wat is voor jou het handigst, als ik helemaal voor of achterin de trein ga zitten?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf Gouda..ff sjekken .. ja kom aan op 14b!
quote:Dat wist ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet jij dat zo uit je hoofd?
quote:
quote:NiceOp zaterdag 23 oktober 2010 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
hij lacht wel, maar t gaat niet vsn hsrte
quote:En jij kan er net zo goed tegen als hij geloof ikOp zaterdag 23 oktober 2010 18:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij moet het van mij kunnen hebben, ik heb al 3 keer in die file gestaan
quote:Ik heb de omgekeerde route naar kantoor gedaan 1,5 weekOp zaterdag 23 oktober 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet jij dat zo uit je hoofd?
quote:nah ja.. jij hoeft het niet lekker te vinden.. wat maakt het uit of ik het een wel lekker vind en het andere nietOp zaterdag 23 oktober 2010 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En jij kan er net zo goed tegen als hij geloof ik![]()
quote:maakt niet uit, we pm'en wel ff.. stuur je mn nrOp zaterdag 23 oktober 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is voor jou het handigst, als ik helemaal voor of achterin de trein ga zitten?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat wist ik ookAls je een beetje vaak met de trein gaat of bent geweest dan weet je het vanzelf
quote:Dat dusOp zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Als je vaak met de trein gaat kun je op een bepaald moment ook met een kater en een duffe kop je bestemming vinden en dan daar pas wakker worden, zonder dat je nog weet dat je uberhaupt in de trein hebt gezeten
quote:Ik kan alleen doordeweeks tegen filesOp zaterdag 23 oktober 2010 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En jij kan er net zo goed tegen als hij geloof ik![]()
quote:PreciesOp zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Als je vaak met de trein gaat kun je op een bepaald moment ook met een kater en een duffe kop je bestemming vinden en dan daar pas wakker worden, zonder dat je nog weet dat je uberhaupt in de trein hebt gezeten
quote:Hehe ja! Precies dat had ik dus donderdag nog. Zit je daar een beetje schaapachtig terug te staren naar iemand die op z'n laptopje zit te werken en je afkeurend aankijkt.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:43 schreef Aure het volgende:
[..]
PreciesAlhoewel het voor mij altijd dezelfde route is, altijd vanuit Amsterdam of Haarlem weer terug naar Rotterdam
En ik zit altijd in een volle trein met allemaal mensen die op weg naar hun werk zijn, zit je daar met je brakke hoofd en je uitgaansoutfit, stinkend naar alcohol en zweet
Man wat voel ik me dan vertieft zeg
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehe ja! Precies dat had ik dus donderdag nog. Zit je daar een beetje schaapachtig terug te staren naar iemand die op z'n laptopje zit te werken en je afkeurend aankijkt.Hallo, meneer..
Maar het gaat niet altijd goed, dat was een mooi einde van koninginnenach dit jaar. "Hee dit lijkt niet op Rotterdam" "ow laten we er maar uit gaan"... Bleken we ergens in Zeeland te zitten.
quote:Klinkt goed, GolferOp zaterdag 23 oktober 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Entrecote met gemengde paddenstoelen met jonge bladsla was lekker.![]()
quote:Supermarkt. Krat bier. Chips. Thuis. Bank. Kachel. Film.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:
Ow het is weer zo'n avond dat we niet kunnen bedenken waar we uitgaan..
De ene is bang voor de regen, de ander heeft liever geen café, de ander heeft niet veel geld (dat ben ik)..
Iemand tips? Omgeving Rotterdam
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Supermarkt.Krat bierflesje wijn.Chipskaasje. Thuis. Bank. Kachel. Film.
quote:Ik durf het bijna niet te zeggenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:
De ene is bang voor de regen, de ander heeft liever geen café, de ander heeft niet veel geld (dat ben ik)..
quote:Burgertut!Op zaterdag 23 oktober 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
perfecte avond wat mij betreft
quote:Je hoeft ook niets te zeggen.
quote:Ja, heerlijk
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets te zeggen.
Die valt trouwens af
quote:Ik wilde het net zeggen! Zo burgertut is Sun niet, ze gaat naar lowlandsOp zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heerlijk!! Compensatie voor een wild leven
en voor de weekendjes Lowlands en zo
quote:Dat zou het dan wordenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Supermarkt. Krat bier. Chips. Thuis. Bank. Kachel.Film.Kaarten.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heerlijkVan die mensen die gewoon lekker zichzelf kunnen zijn zonder dat ze van alles moeten om vooral geen burgertrut gevonden te worden
quote:Sorry sorry!
quote:Precies.. wij missen alleen nog wel 1,7 kinderen geloof ikOp zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heerlijkVan die mensen die gewoon lekker zichzelf kunnen zijn zonder dat ze van alles moeten om vooral geen burgertrut gevonden te worden
quote:Hey, als jij morgen foto's maakt, dan hoef ik geen camera mee te brengen voor de kiekjes, toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Het was ook geen belediging hier he
Ik doe vrolijk mee met Sun in deze hoor
Dat uitgaan is niet aan mij besteed
quote:Ah nou dan is het je vergevenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sorry sorry!![]()
Het lag niet aan mij
quote:Avond thuis doen we ook wel eens hoor, is ook leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het was ook geen belediging hier he
Ik doe vrolijk mee met Sun in deze hoor
Dat uitgaan is niet aan mij besteed
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Precies.. wij missen alleen nog wel 1,7 kinderen geloof ikhouwen zo!
quote:Ik laat mijn cam thuisOp zaterdag 23 oktober 2010 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, als jij morgen foto's maakt, dan hoef ik geen camera mee te brengen voor de kiekjes, toch?
quote:Gelukkig!
quote:WTH is Bubble & SqueakOp zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg net een bord met Bubble & Squeak voorgezet, dus ik ga even eten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen! Zo burgertut is Sun niet, ze gaat naar lowlands
quote:iets met puree..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WTH is Bubble & SqueakEnneh...komt Ross morgen ook mee
quote:Eh, dit is totaal geen stamppot hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bubble_and_squeak
Check: similar dishes: stamppot
quote:FoooooooooooootoOp zaterdag 23 oktober 2010 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dit is totaal geen stamppot hoor
quote:Nee, daarom moest ik ook lachenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dit is totaal geen stamppot hoor
quote:Nee, wat ik voor me heb is een rommeltje van stukjes worst, aardappel, hamblokjes, prei, lenteui en een soort roomsaus en een gepocheerd eitje.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, daarom moest ik ook lachen![]()
maar wel puree toch? de squeek??
quote:Hmm.. vreemde bubble and squeek danOp zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, wat ik voor me heb is een rommeltje van stukjes worst, aardappel, hamblokjes, prei, lenteui en een soort roomsaus en een gepocheerd eitje.
quote:Het maakt niet zoveel uit wat er in zit nee hehe.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. vreemde bubble and squeek danzo ken ik het niet.. maar aangezien het een 'left overs' recept is, kan dat natuurlijk sterk verschillen.
quote:herkansing piratenparty met mij?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:
quote:haha ja dat.. alleen dacht ik dat de aardappelpuree wel vrij standaard was..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit wat er in zit nee hehe.
quote:Het kan met aardappelpuree, maar ook met gewoon gebakken aardappel.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
haha ja dat.. alleen dacht ik dat de aardappelpuree wel vrij standaard was..
quote:Ah ok.. zie op internet veel plaatjes van een soort koeken met aardappel.. dat is wat ik voor ogen had ongeveer.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het kan met aardappelpuree, maar ook met gewoon gebakken aardappel.
quote:Nee, Ross heeft een afspraak met 24 mensen om 19:00 en ik kan dan niet garanderen dat we terug zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Vind Ross het eng, van die open mensen?
quote:gaan we nog iets erna doen of blijven jullie tot 18u lijken kijken?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Ross heeft een afspraak met 24 mensen om 19:00 en ik kan dan niet garanderen dat we terug zijn
quote:Ik ging er eigenlijk van uit dat we nog wel iets samen gaan doen en anders hang ik gewoon de rest van de dag rond Lein (en de rest is welkom denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
gaan we nog iets erna doen of blijven jullie tot 18u lijken kijken?![]()
musea heb ik eigenlijk altijd na 1,5 uur wel weer gezien![]()
btw, heb net een kaartje gekocht
quote:Ja, ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 19:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan
quote:in WoW of irl?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Ross heeft een afspraak met 24 mensen om 19:00 en ik kan dan niet garanderen dat we terug zijn
quote:
quote:Dan werk ik het hele weekend, dit was wel ideaal eigenlijk.
quote:
quote:Veel plezier dan maar morgenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan werk ik het hele weekend, dit was wel ideaal eigenlijk.
quote:lijkt me wel het leukste ja om daarna nog iets te doenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk van uit dat we nog wel iets samen gaan doen en anders hang ik gewoon de rest van de dag rond Lein (en de rest is welkom denk ik)
En ik ben me aan het voorbereiden voor morgen(vertrektijden, google earth, heerlijk al die technologie)
quote:Kan je daar niet 's avonds naar toe?
quote:ah leuk
quote:bedtijd. Dan mist de jarige jop zelf alle hapjesOp zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je daar niet 's avonds naar toe?
quote:Als ik dit had geweten dan had ik er voor gezorgd dat ik bij mijn vriend was dit weekend, maar nu is het toch iets te veel reizenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je daar niet 's avonds naar toe?
quote:Hij is 15Op zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bedtijd. Dan mist de jarige jop zelf alle hapjes
quote:ok haha. Ja ik hoop dat je het een keer aandurftOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is 15en meeten komt sowieso nog wel hoop ik
quote:KPN draait het betalen per minuut met
een mobiele telefoon deels terug.In
Kassa maakte het telecombedrijf bekend
dat klanten van KPN,Telfort en Hi die
zonder het te weten per minuut worden
afgerekend,worden teruggezet naar een
abonnement waarbij per seconde wordt
betaald.
Klanten moeten zich wel aanmelden op
www.kpn-mobiel.nl.Daarnaast komt KPN
met een nieuw abonnement waarbij per
seconde wordt afgerekend.
Vorige maand werd duidelijk dat veel
belbedrijven waren overgestapt naar het
omhoog afronden van de belminuten.Veel
mensen zijn daardoor duurder uit.
quote:Met onze 2,5 belminuten per maand gaat dit aardig in de papieren lopenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef golfer het volgende:
Voor diegenen die Kassa gemist hebben:
[..]
quote:Je wordt meteen afgerond naar 3 minutenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef TAV74 het volgende:
Met onze 2,5 belminuten per maand gaat dit aardig in de papieren lopen
quote:Dat is best asociaalOp zaterdag 23 oktober 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
bij 1 sec voicemail die ik hoor wordt er altijd een minuut in rekening gebracht
quote:Weinig.. geloof ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:24 schreef flying-dutchman het volgende:
damn wat zijn jullie rap gegaan. Nog wat bijzonders gemist?
quote:zoals gewoonlijkOp zaterdag 23 oktober 2010 20:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dus veel gelul zonder wat te zeggen?
quote:Briljante zet van me jaOp zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat sloeg het gesprek wel dood ja, toegeven dat het allemaal nergens over gaat
quote:Nja het zeurt echt enorm.. En het voelt alsof ie niet helemaal goed zit zeg maar..Wil hem steeds terug duwen, het is net alsof hij van mijn voet af staat. Maar als ik er aan voel en hem beweeg merk ik niets geks. Dus ik weet het niet. Misschien is het gewricht wel een beetje beschadigd of zo en doet dat nu pijn nu het wat kouder en vochtiger is (heb dat ook met mijn knie waarvan de knieschijf uit de kom is geweest).Op zaterdag 23 oktober 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, over die teen van jou heHeb je daar echt nog zoveel pijn in na al die tijd?
Misschien i shet toch gebroken geweest, maar ik vraag me af of er dan nu nog wel echt iets aan te doen is.
quote:Nja,. ik ben een beetje een kneus hoor
quote:En de mijneOp zaterdag 23 oktober 2010 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou dan best benieuwd zijn hoe het er op een röntgenfoto uitziet, maar ja, of dat verder ook iets doet voor verbetering oid is maar de vraag (antwoord is waarschijnlijk totaal niet en dus is een röntgenfoto maken alleen maar geld kostende nonsensmaar sommige artsen bevredigen gewoon graag ook hun eigen nieuwsgierigheid, dus je weet maar nooit)
quote:WoWOp zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Verheug me er nu al op dat woensdag met een uitgewaaid hoofd in ons appartementje op Terschelling te kijken
quote:Ik wil rond 16:00-17:00 uur in Den Haag zijn voor een leuk bandjeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk van uit dat we nog wel iets samen gaan doen en anders hang ik gewoon de rest van de dag rond Lein (en de rest is welkom denk ik)
En ik ben me aan het voorbereiden voor morgen(vertrektijden, google earth, heerlijk al die technologie)
quote:SherlockOp zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel eens ruim een jaar lang last van teen gehad die ik gestoten had... ws ook gebroken.
Ineens was het weg.
SH is geweldig
En Xena eet tegenwoordig alles op van de muizen die ze bijna dagelijks meebrengt.. ook de orgaantjes
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:09 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)m-naakte-duivel.html
quote:Da's best serieus business
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's best serieus businessIk wil nog steeds dat wetenschappelijk onderzoek naar machtsverhoudingen in wow wel eens lezen
quote:Na wat zoekwerk in de nieuwsgroepen heb ik het gevondenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sherlockik kan het niet vaak genoeg zeggen
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit trouwens te twijfelen of ik zo nog even snickerdoodles ga maken of niet
quote:No shit SherlockOp zaterdag 23 oktober 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na wat zoekwerk in de nieuwsgroepen heb ik het gevonden
quote:
quote:Oe..lekker
quote:NiceOp zaterdag 23 oktober 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
En speciaal voor Pee en Golfer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze is het leukste:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Tot morgenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed (nou ja, eerst douchen en dan lekker in bed met een boek)
Tot morgen voor wie morgen naar Rotterdam gaan, heb er zin in
quote:Tot morgenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed (nou ja, eerst douchen en dan lekker in bed met een boek)
Tot morgen voor wie morgen naar Rotterdam gaan, heb er zin in
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef rijsttafel het volgende:
Lego is tof! Ik krijg spontaan zin om weer eens naar m'n ouders te gaan, m'n oude lego te pakken en een hijskraan te bouwen.
quote:En hij woont in R'dam waar het leven langer doorgaat dan in jullie gehuchtOp zaterdag 23 oktober 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Have fun Rijst..
ik dacht 'de stad in? nu nog?' maar toen had ik nog niet door dat het nog maar 22.00 is.. al voelt het alsof het al lang bedtijd is
quote:Nja,, hier is de kroeg in de straat ook nog wel open na tienen hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En hij woont in R'dam waar het leven langer doorgaat dan in jullie gehucht
quote:Toch welOp zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja,, hier is de kroeg in de straat ook nog wel open na tienen hoor
quote:Zo was jij vroeger helemaal niet volgens mijOp zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
Je wilt niet weten op welke goddeloze tijdstippen ik hier lam uit de plaatselijke kroeg ben komen rollen vroeger
quote:Nee, das waarOp zaterdag 23 oktober 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo was jij vroeger helemaal niet volgens mij![]()
quote:Die had ik nou niet van jou verwacht
quote:NIet?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die had ik nou niet van jou verwacht
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die had ik nou niet van jou verwacht
quote:Achja, rustig aan.. tijd zatOp zaterdag 23 oktober 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Have fun Rijst..
ik dacht 'de stad in? nu nog?' maar toen had ik nog niet door dat het nog maar 22.00 is.. al voelt het alsof het al lang bedtijd is
quote:Echt vlot ga je de stad niet in he
quote:
quote:Sterker nog, het leven begint hier pas om 1 uurOp zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En hij woont in R'dam waar het leven langer doorgaat dan in jullie gehucht
quote:Jack Johson is nu ook niet echt de muziek die mij haast doet makenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt vlot ga je de stad niet in heAls je Last.FM moet geloven
quote:Ik blijf het debiel vinden dat het uitgaansleven tegenwoordig zo belachelijk laat op gang komt. Is toch ook gewoon niet handig, hele zondag dubbel brak.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sterker nog, het leven begint hier pas om 1 uur
quote:Trouwens, over last.fm gesproken:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt vlot ga je de stad niet in heAls je Last.FM moet geloven
quote:Bestaan ze nog in een of andere vorm? Heb ze ergens in de middeleeuwen Dynamo nog zien headlinen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Trouwens, over last.fm gesproken:
Music you have in common includes Savatage
![]()
![]()
![]()
Ken niet veel mensen die Savatage luisteren. Beste heavy metal band imo.
quote:boeie, raak je ook wel aan gewend en zo kan je het ook zien: Nu heb je nog iets aan je zaterdagOp zaterdag 23 oktober 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat het uitgaansleven tegenwoordig zo belachelijk laat op gang komt. Is toch ook gewoon niet handig, hele zondag dubbel brak.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Trouwens, over last.fm gesproken:
Music you have in common includes Savatage
![]()
![]()
![]()
Ken niet veel mensen die Savatage luisteren. Beste heavy metal band imo.
quote:Zou ik eerlijk gezegd niet weten.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bestaan ze nog in een of andere vorm? Heb ze ergens in de middeleeuwen Dynamo nog zien headlinen.
quote:PreciesOp zaterdag 23 oktober 2010 22:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
boeie, raak je ook wel aan gewend en zo kan je het ook zien: Nu heb je nog iets aan je zaterdag
quote:Allmusic zegt niet dat ze gestopt zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bestaan ze nog in een of andere vorm? Heb ze ergens in de middeleeuwen Dynamo nog zien headlinen.
quote:Hall of the mountain king was net uit toen ik ze zag. Goede band, net niet helemaal mijn genre.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zou ik eerlijk gezegd niet weten.
Ergens moet ik nog een shirt van ze hebben, maar die heb ik niet van een optreden. Heb ze nooit gezien.
quote:wel eens van gehoord, maar ken het niet. zal het binnenkort eens luisteren.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben meer voorstander van een van hun side projects
![]()
Transsiberian OrchestraKomen volgend jaar naar NL
![]()
niet met de kersttoer btw
![]()
quote:Thuis blijven kan ook chill zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Precies![]()
Alhoewel ik deze zaterdag saai thuis blijf
quote:vond jij jezelf nou oud?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef rijsttafel het volgende:
Lego is tof! Ik krijg spontaan zin om weer eens naar m'n ouders te gaan, m'n oude lego te pakken en een hijskraan te bouwen.
Zo de stad maar eens in.
quote:I can handle thatOp zaterdag 23 oktober 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas geen snickerdoodles voor jullie, jongensMocht ik niet maken van Sunny. Dus...als je toch wilt moet je haar boos aankijken
![]()
quote:ik heb liever dat net als vroeger je kunt uitgaan vanaf 21u (dat het al druk is) en dat om 1u iedereen weer naar huis gaat. zou denk ook veel knokpartijen schelen en je bent niet volledig uit je ritme.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sterker nog, het leven begint hier pas om 1 uur
quote:jij gaat vroeg weg!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Thuis blijven kan ook chill zijn.![]()
Biertje, boek, muziek.. relax![]()
Ook tot morgen
rijsttafel signing off
quote:of jou heel lief want jij moet ze dan nu nog makenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
Yup![]()
![]()
![]()
Helaas geen snickerdoodles voor jullie, jongensMocht ik niet maken van Sunny. Dus...als je toch wilt moet je haar boos aankijken
![]()
quote:Ik ben er wel hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb niet eens keihard gezongen, en toch zijn jullie er niet
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoorMaar ik zit te MSN-en met Sunny over muziek
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoorMaar ik zit te MSN-en met Sunny over muziek
quote:9 uur of iets eerderOp zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volk!
hoe laat vertrek jij van je huis morgen?
quote:Waarom kom je niet gewoon met de auto naar R'dam en dump je hem op zo'n P+R plek? Voor jou moet de Marten Meesweg best goed te doen zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ben nu de kaasrondjes aan het bakken![]()
morgen vroeg weg om een parkeerplek te zoeken bij het station.. als jullie mij niet zien is t misgegaan met mij in het OV
quote:maar je mag ook hier lullen hoor! heb ik ook wat te lezen
quote:Nja.. lijkt me niet zo'n goed plan..Op zaterdag 23 oktober 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar je mag ook hier lullen hoor! heb ik ook wat te lezen
quote:ik hoop het ja. het regent de hele week al.. ik om half 9 weg. en oh ja zou kunnen! maar heb afgesproken met Isa op het station. we gaan samen dwalenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
9 uur of iets eerderBen ik half 10 op R'dam. En dan nog 30-40 minuten lopen
Op hoop van zegen dat het niet regent
quote:gaat het over mij?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. lijkt me niet zo'n goed plan..
quote:Werkt niet zo prettig als MSNOp zaterdag 23 oktober 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar je mag ook hier lullen hoor! heb ik ook wat te lezen
quote:WATOp zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
@ degene die bij Heeze een fiets op het spoor had gelegd: JIJ FUCKING IDOOT.Maar ook bedankt
want nu kan ik mijn reis declareren bij de NS.
![]()
Ben weer thuis allemaal, ga zo teruglezen.![]()
quote:Nou zou dat ook over haar kunnen zijn aangezien ze net aan het zingen was.....Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee.. over muziek. Dat zeiden we toch?
quote:En het gaat ook gewoon nergens over ons gebepOp zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt niet zo prettig als MSNPlus dat onze bands echt bijna niemand OF iets zeggen OF interesseren
quote:Dan herhaal ik nog mijn opmerkingOp zaterdag 23 oktober 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou zou dat ook over haar kunnen zijn aangezien ze net aan het zingen was.....
quote:ah ok, nou ja.. ben veel slap gelul gewend hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt niet zo prettig als MSNPlus dat onze bands echt bijna niemand OF iets zeggen OF interesseren
quote:GebepOp zaterdag 23 oktober 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En het gaat ook gewoon nergens over ons gebep![]()
![]()
quote:jeses wat een stoere jongenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
@ degene die bij Heeze een fiets op het spoor had gelegd: JIJ FUCKING IDOOT.Maar ook bedankt
want nu kan ik mijn reis declareren bij de NS.
![]()
Ben weer thuis allemaal, ga zo teruglezen.![]()
quote:Oh was dat wat we deden??Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GebepWelk gesprek zit jij in
Het was hoogst wetenschappelijk allemaal met die analyses van de diverse bands en hun nummers
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou zou dat ook over haar kunnen zijn aangezien ze net aan het zingen was.....
quote:zie ik je morgen! kun je in rdam sterren eten?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef z80 het volgende:
ik ben er ook nog,
als mijn pc mee werkt.
windows 7 draait, en is door Bill goed bevonden.
de laatste updates zijn net klaar.
en zo naar bed.
morgen vroeg weer op. volgens planning om half 9 hier weg rijden.
quote:Nee, dat vind je vervelendOp zaterdag 23 oktober 2010 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ze allemaal gebakken dus wie moet ze allemaal opeten? juist..
quote:nog nooit van gehoord.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou het jicht zijn??in mijn voet??
quote:
quote:nee? Oh, nou ik heb al eens een keertje in mijn grote teen gehad 2 jaar terug. Maar dat was veel erger.. kon hem niet meer buigen en zo, helemaal verkrampt. Nja.. ik weet het ook niet, maar mijn voet tintelt en het lijkt zich uit te breiden
quote:is het erg als je dat hebt? gaat dan vanzelf over?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee? Oh, nou ik heb al eens een keertje in mijn grote teen gehad 2 jaar terug. Maar dat was veel erger.. kon hem niet meer buigen en zo, helemaal verkrampt. Nja.. ik weet het ook niet, maar mijn voet tintelt en het lijkt zich uit te breiden
quote:Ga nou gewoon naar de dokter!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee? Oh, nou ik heb al eens een keertje in mijn grote teen gehad 2 jaar terug. Maar dat was veel erger.. kon hem niet meer buigen en zo, helemaal verkrampt. Nja.. ik weet het ook niet, maar mijn voet tintelt en het lijkt zich uit te breiden
quote:Nja, het kan eenmalig zijn (wat ik had dus) maar je kunt het ook terugkerend hebben. Is aan reuma verwant geloof ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is het erg als je dat hebt? gaat dan vanzelf over?
quote:Hmmm...is dat positief of negatief?
quote:Ja.. over een week..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zitten 4 smaken rondjes in:
- Gouda (de minste)
- Emmenthaler
- Cheddar
- Camembert
quote:Ik moet dinsdag naar de tietenbus... ook al zo'n fijn vooruitzichtOp zaterdag 23 oktober 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja.. over een week..![]()
ik ga gewoon niet graag naar de dokter.. voel me altijd zo'n kleinzerig type
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar de tietenbus... ook al zo'n fijn vooruitzicht
quote:Dat kan... en dat kan niet !Op zaterdag 23 oktober 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou het jicht zijn??in mijn voet??
quote:51 blijkbaarOp zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
bah..
vanaf hoe oud moet dat ook al weer?
quote:Heb al zooltje en zo.. voor enkels.. anders krijg ik dooie tenenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan... en dat kan niet !
Dus laat de dokter ernaar kijken en naar je luisteren.
Misschien een zooltje van de podotherapeut. die beter ondersteunt.
Dat kostte mij eerder dit jaar de eigen bijdrage van de basisverzekering ! Dure zooltjes.
Veel plezier morgen in Rotterdam voor degenen die gaan.
Mooie dagen op een eiland met Sam en de fiets.
Weltrusten.
quote:Oe, dat heb ik zien bouwenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef AnneX het volgende:
Au... de tietenbus.
Doen ze hier niet meer.
Moeten we naar Hoog Catharijne. Kom ik daar ook eens in de twee jaar.
quote:goed dat je volgende week even gaat. als het dat is weet je ook gelijk wat je moet doenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het kan eenmalig zijn (wat ik had dus) maar je kunt het ook terugkerend hebben. Is aan reuma verwant geloof ik.
quote:Ophouwuh of naar de dokter jijOp zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb al zooltje en zo.. voor enkels.. anders krijg ik dooie tenen![]()
Maar goed, het schoot me gewoon even te binnen. Bedenk me nu ook dat bij acute jicht het rood uit slaat en dat is nu niet zo en het duurt al te langIk hou er wel gewoon over op denk
quote:Hans Zimmer dus en met name het nummer Panic, Shear Bloody Panic is erg Dexter-achtig.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
Sherlock is briljant gespeeld. Moet nog even uitzoeken welke muziek er onder zit, want die lijkt verdacht veel op het muziekje dat ze bij Dexter ook gebruiken.
quote:Ah, ik lees op internet vanaf 50..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
51 blijkbaar![]()
Ik kan me herinneren dat ik het ooit eerder 'moest' maar ik weet echt niet meer wanneer en waarom
quote:Dat is de film, niet de serie.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hans Zimmer dus en met name het nummer Panic, Shear Bloody Panic is erg Dexter-achtig.
quote:Dan loop ik een jaar achterOp zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, ik lees op internet vanaf 50..
quote:hou niet van telefilms. paar weken terug was er een op tv die was opgenomen in een rozenkwekerij in ons dorp
quote:Daar mogen ze er van de Arbo maar een paar per week van doenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan loop ik een jaar achter
Ik denk dat de grote maten achteraan staan
quote:Hier was alleen Halina Rein heel even in haar nakie en de hfdrol speler, maar hij was te mager vond ikOp zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
hou niet van telefilms. paar weken terug was er een op tv die was opgenomen in een rozenkwekerij in ons dorper zat geen verhaal in, wel veel porno
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou niet van telefilms. paar weken terug was er een op tv die was opgenomen in een rozenkwekerij in ons dorper zat geen verhaal in, wel veel porno
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef TAV74 het volgende:
Daar mogen ze er van de Arbo maar een paar per week van doen
quote:Logisch toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dus omdat 1 film niet leuk was hou je niet van alle telefilms?
quote:Zelfde muziek wordt in de BBC-serie gebruikt.
quote:Kijk nou maar uit voor je de verkeerde conclusies trektOp zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
blijkbaar.. heb de memo gemist denk ik
quote:Hey!
quote:Ohja! Goed dat je het ff zegt..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit voor je de verkeerde conclusies trekt
quote:Ja. Ik denk: ik zeg het maar ffOp zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! Goed dat je het ff zegt..
quote:Verhalen zijn ook zo 2009.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Dat moeten we helemaal niet willen joh iddOp zaterdag 23 oktober 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel goed hoor! Voor je het weet hebben we weer zo'n discussie om niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |