quote:Ik haak gelijk af danOp zaterdag 23 oktober 2010 18:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad.Als ik niemand herken schreeuw ik gewoon keihard: MENSEN VAN FOK HIER VERZAMELEN!!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:
FF, ik kom ook met het OV he, dus ik kom ook aan op centraal zonder te weten waar ik heen moet. Ik zou het gezellig vinden als we samen konden verdwalen
quote:Je kan niet meer met strippenkaart reizen in RotterdamOp zaterdag 23 oktober 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik koop op het station misschien een strippenkaart ofzo bij de kiosk als dat kan
quote:zit je weer achter me te posten?
quote:moet ik dan een pasfoto meenemen voor zo'n kaart?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
Strippenkaarten werken niet meer in Rotterdam, FFTScoor bij het NS-loket voor EUR 7,50 ff een OV-chipkaart. Die werkt inmiddels echt overal! Gooi er wat tegoed op. 5 of 10 EUR moet genoeg zijn. En gaan met die banaan!
[..]
Ik haak gelijk af dan
quote:die rent hard weg danOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef rijsttafel het volgende:
Je kan ook wachten op het station tot je P herkent en dan achter 'm aanrennen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef LieLie het volgende:
"Ik baal echt vsn die meneer vooraan.. nouja, vrouw waarschijnlijk"
We zijn overigens nu op de wisselstrook!
quote:En een buisje ochtendurineOp zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet ik dan een pasfoto meenemen voor zo'n kaart?
quote:Ja. KanOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef rijsttafel het volgende:
Je kan ook wachten op het station tot je P herkent en dan achter 'm aanrennen.
quote:blegh. zag vandaag een mevrouwtje met zo'n doos, en alleen dat. blijkbaar geen geld voor avondeten vnvOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef borisz het volgende:
Vanavond gratis euroshopperpizza. Margarita opgepimpt met wat groentes en ham
quote:Wahaha vrees dat de kans groter is dat het door opgefokte meneren komt dat het ritsen niet zo lekker loopt eigenlijkOp zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef LieLie het volgende:
"Ik baal echt vsn die meneer vooraan.. nouja, vrouw waarschijnlijk"
We zijn overigens nu op de wisselstrook!
quote:Nee, wat hij bedoelt zijn denk ik de anonieme kaarten. Die kan je binnen een minuut uit zo'n automaat halen. Ja, betaal je wel 7 euro voor.. stelletje afzetters.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgen gaan we aan de lijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Een pasfoto, ochtend-urine, bewijs van goed gedrag, paspoort, rijbewijs etc.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Je staat tenslotte niet alleenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Wat een negatieve kijk op een file.![]()
Altijd positief blijven. Zo verwoord ik het altijd:
"gelukkig staan we niet vooraan"
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja nog even t eten voor ik offline ga
We eten gewoon lekker ouderwets en herfstig eten vandaag.Ah...CF is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgen gaan we aan de lijnHet menu mocht online
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:nee ze belden dat ze een half uurtje later komen maar ik ga zo mijn laptoppie wegdoenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...CF is binnenHet menu mocht online
quote:Want.. wat is er mis met een euroshopper pizza? Miss McDonalds??Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blegh. zag vandaag een mevrouwtje met zo'n doos, en alleen dat. blijkbaar geen geld voor avondeten vnv
quote:Red je makkelijk inderdaad. Leuk stukje over de brug ook nog. Dat is m'n favoriete stukje Rotterdam.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. KanAlleen ga ik 9 uur de deur uit en ben hopelijk rond half 10 op CS en kan er dan een beetje de vaart in zetten. Het is 3-3.5 km lopen en met een gemiddelde snelheid van 6 km/u ben ik er ruim op tijd
quote:En dan heb je het over mij met snel verkeerde conclusies trekken?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blegh. zag vandaag een mevrouwtje met zo'n doos, en alleen dat. blijkbaar geen geld voor avondeten vnv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |