quote:ok, het zal wel abn zijn. Ik vond het er vreemd uitzien.Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast is de zin 'de infantiele redenering' ABN, dus bok maar lekker op met je groep 7 spelfoutjes-verbeter-techniekjes![]()
quote:Dat staat toch nergens?Op woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel als je de infantiele redenering erop los laat dat je denkt wat te zeggen te hebben op fucking Internet![]()
quote:Bij de lachende derde blijkbaar.Dan heb je of het begrip "Internet" niet begrepen, of je bent gewoon een retard. Bij welke groep hoor jij?
quote:Dat ik jullie posts ga herposten?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:38 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Geweldige grap! Als politica moet je daarover heen kunnen stappen.
quote:DEN HAAG - Rutger Castricum krijgt Femke Halsema niet langer voor zijn camera. De verslaggever van PowNed heeft ruzie met de politica. ,,Ze wil niet meer met mij praten als de camera's aanstaan."
Femke Halsema. FOTO ANP
Femke Halsema. FOTO ANP © anp
,,Ik heb nu een soort van oorlog met Femke", zegt Castricum in het 3FM-programma De Coen & Sander Show. ,,Ze wil alleen zonder de camera's iets zeggen, maar dat heb ik nog nooit gedaan en dat ga ik ook zeker niet doen bij mevrouw Halsema."
GroenLinks-leidster Halsema zou zwijgen omdat ze onlangs niet te spreken was over een onderwerp in PowNews.
Opvallend was dat Castricum vorige week in het KRO Magazine nog louter lovende woorden over had Halsema. ,,Femke Halsema is altijd lekker ad rem. Ik kan daar erg om lachen. Op Prinsjesdag vroeg ik: 'Hoe vind je dat nou, dat ik hier achter dat hek sta?' Ze zei: 'Ik vind eigenlijk dat jij permanent zo een hek bij je moet hebben.' Dat vind ik heel grappig. Aan de andere kant doet ze ook een beetje smalend. Dat vind ik leuk."
Castricum is niet bang om binnenkort geen vrienden over te houden in Den Haag. ,,Ik blijf hier tot onvrede van velen nog wel hangen, denk ik."
quote:Die toon bedoel ik.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ik jullie posts ga herposten?
Alsof er iemand 'juf' tegen me zegt
quote:Reacte Terug.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie me beledigt of uitscheldt wordt getrakteerd op een RT.
Wat is een RT?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |