Al sinds maandag het zelfde overhemd, wat een smeerpijp zeg! En 1 keer per week zondigen??? Die man zondigt door zijn drank (ge) misbruik dagelijks! En maar zeuren en klagen over de steeds oplopende ziektekostenverzekering!!! Tja, Snor, dat wordt volgend jaar gewoon een kratje per week minder, we moeten allemaal inleveren, dus jij ookquote:Op zondag 7 november 2010 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Eén keer in de week mag Oop zondigen: frietjes!!
[ afbeelding ]
Mis krijg er een fles jenever bijquote:Op zondag 7 november 2010 23:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Al sinds maandag het zelfde overhemd, wat een smeerpijp zeg! En 1 keer per week zondigen??? Die man zondigt door zijn drank (ge) misbruik dagelijks! En maar zeuren en klagen over de steeds oplopende ziektekostenverzekering!!! Tja, Snor, dat wordt volgend jaar gewoon een kratje per week minder, we moeten allemaal inleveren, dus jij ook
Je gaat je dus echt dood zuipenquote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Mis krijg er een fles jenever bij
Dan moet je ook rokers uit gaan sluiten en mensen die dagelijks te vet en te veel eten en ga zo nog maar even door. Maar de hoeveelheid alcohol die deze man wekelijks naar binnen gooit in combinatie met een giga hoeveelheid medicijnen lijkt me gewoon niet echt gezond. En zijn artsen zullen hem daar ook heus wel voor gewaarschuwd hebben maar ik heb zomaar het idee dat hij zich daar geen lor van aantrekt!quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
ze moeten het eigen risico gewoon op 600 euro zetten.voor mensen die overmatig alcohol gebruiken.
en onderaan de wachtlijst gaan zetten bij ziekenhuis bezoek.
Nou dat moet dan maar ..is wel eens een plan geweest hoor..quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan moet je ook rokers uit gaan sluiten en mensen die dagelijks te vet en te veel eten en ga zo nog maar even door. Maar de hoeveelheid alcohol die deze man wekelijks naar binnen gooit in combinatie met een giga hoeveelheid medicijnen lijkt me gewoon niet echt gezond. En zijn artsen zullen hem daar ook heus wel voor gewaarschuwd hebben maar ik heb zomaar het idee dat hij zich daar geen lor van aantrekt!
Niet overdrijven he, het zijn maar drie kratten bier per weekquote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou dat moet dan maar ..is wel eens een plan geweest hoor..
En zeker mensen die klagen dat de ziektekostenverzekering weer omhoog gaat en er zelf een potje van maken..tja door wie dan..ik ben al 5 jaar niet naar een dokter geweest ..ben eigenlijk nooit ziek.
zeggen ze ja dan heb je voordeel hoef je ook geen eigenbijdrage te betalen..huh welk voordeel??? ,wat ik niet gebruik hoef ik ook niet te betalen.(sigaar uit eigen doos noemen ze dat)
was beter dat ze me een percentage van de premie terug gaven.
Maar nee ik moet mee betalen aan mensen die bewust zuipen roken en vet vreten en dan met dichtgeslibte aderen een behandeling krijgen die maar een fractie overeenkomt met hun betaalde jaar premie.
Dan maar liever het amerikaanse model ..de gebruiker of (misbruiker) betaald gewoon meer..
Niet eerlijk?? ..tja wat is niet eerlijk..6 krattenbier in de week achter je kiezen en dan klagen dat het weer duurder wordt en roofbouw op jezelf plegen ..of er geen gebruik van maken en toch hetzelfde betalen..
1 Chatter bedoel je denk ik, de onderste van die twee zegt namelijk zelden of nooit iets.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de ondergang van een stream ...tja daar zit je dan met 2 vieuwers 2 mods en 17 verloren guests die waarschijnlijk ook nog eens ingelogd zijnop een page met andere chats.
shaggie kop erbij,wie gaat er bij deze aanblik nu niet lopen??
Kiekenkut form is toch dat zogenaamde gesloten maar toch open pauper forum..quote:Op woensdag 10 november 2010 15:34 schreef SeventhDay het volgende:
Omie moet het hare er van hebben, dat is dus over dat trieste Hoax-verhaal van een poster eerder op de chats...voor meer info zie Kiekenkot.
[ link | afbeelding ]
En als je daar niet kan lezen danwel hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:34 schreef SeventhDay het volgende:
Omie moet het hare er van hebben, dat is dus over dat trieste Hoax-verhaal van een poster eerder op de chats...voor meer info zie Kiekenkot.
[ link | afbeelding ]
Ehh.. kleine korrectie, "daar" doet men aan 2e hands rellen, die rellen die daar uitgebouwd worden zijn in eerste instantie ergens anders vandaan ge-copy/paste.. een subtiel verschil maar toch...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Kiekenkut form is toch dat zogenaamde gesloten maar toch open pauper forum..
Daar staan over het algemeen nog veel ergere bizare en opruiende verhalen toch.
Is zo`n beetje het handboek voor rellers daar...
Tis geen open forum hè, een beetje zo'n afgesloten achteraf theeclubje, jammer, zou daar best eens m'n gang willen gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ehh.. kleine korrectie, "daar" doet men aan 2e hands rellen, die rellen die daar uitgebouwd worden zijn in eerste instantie ergens anders vandaan ge-copy/paste.. een subtiel verschil maar toch...
Alles mag met een open vizier en dan H Z en Z niet stiekum onder een andere naam komen en je gif elders spuien, held op sokkenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis geen open forum hè, een beetje zo'n afgesloten achteraf theeclubje, jammer, zou daar best eens m'n gang willen gaan
Aha, jaja dat klinkt als ik ben zo stom geweest om ook dáár een ban te vangen maar ben te arrogant om het hier te bekennen.. zit ik dichtbij?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis geen open forum hè, een beetje zo'n afgesloten achteraf theeclubje, jammer, zou daar best eens m'n gang willen gaan
wat een verhaalquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
En als je daar niet kan lezen danwel hier.
http://vinkentouw.multifo(...)93&mforum=vinkentouw
Ze zijn allemaal ziek...want de een verteld een ziek verhaal maar de ander gaat heel amsterdam afbellenquote:
Ik bespeur een stukje zware jalouzie dat die rel elders plaatsvond ipv hier....?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal ziek...want de een verteld een ziek verhaal maar de ander gaat heel amsterdam afbellen![]()
Wat een figuren zeg...sorry maar dat men zo ver gaat om in ieders prive leven te gaan froeten...das echt niet normaal...en nu gaan ze natuurlijk gillen dat die vrouw ziek is en loog en dat ze willen helpen....o my
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik bespeur een stukje zware jalouzie dat die rel elders plaatsvond ipv hier....?
Mathara is weer tot leven gekomen. Hoe verzin je het?quote:
oow dus wat jullie doen mag een ander niet ..wat ben jij toch ook sneu he ..rot toch lekker op joh hypocrietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Alles mag met een open vizier en dan H Z en Z niet stiekum onder een andere naam komen en je gif elders spuien, held op sokken
Het is allemaal beyond sneu aan het worden....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mathara is weer tot leven gekomen. Hoe verzin je het?
En wat Lays zegt. Die vroetmiepen die scholen, ziekenhuizen en mortuaria afbellen.
Matharaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mathara is weer tot leven gekomen. Hoe verzin je het?
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:En wat Lays zegt. Die vroetmiepen die scholen, ziekenhuizen en mortuaria afbellen.
Ik rot echt niet opquote:Op woensdag 10 november 2010 17:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
oow dus wat jullie doen mag een ander niet ..wat ben jij toch ook sneu he ..rot toch lekker op joh hypocriet
Je timmert een forum dicht bang dat de waarheid boven komt hoe dat bij jullie werkt..
Logs van chatkanalen halen en dan ff lekker door de mangel halen op een zielig forumpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |