Dat heeft natuurlijk geen bal met mijn post te maken, maar met het vingertje wijzen is altijd makkelijker.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ja ga het net doen als jullie stuur de goeie weg en laat de stokers zitten.
Ip nummers zijn niet te zien op de chat ..quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Een ipnr was voldoende oeps.
Dat doet hij altijd moots. Maar Jacq trapt er altijd weer met open ogen in.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef mootie het volgende:
Back op topic: Ik vond het gewoon heel lullig dat je Jaq, die je altijd met hand en tand verdedigd heeft, in de plomp liet zakken.
Ja jacq mag dan een drammertje zijn, ze heeft zich altijd ingezet en dat mag dan maar op zo'n manier behandeld worden omdat het per pm is!!! Niemand hoeft zich per pm alles te laten zeggen maar die regel gaat niet op voor iedere chat.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk geen bal met mijn post te maken, maar met het vingertje wijzen is altijd makkelijker.
Back op topic: Ik vond het gewoon heel lullig dat je Jaq, die je altijd met hand en tand verdedigd heeft, in de plomp liet zakken.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja jacq mag dan een drammertje zijn, ze heeft zich altijd ingezet en dat mag dan maar op zo'n manier behandeld worden omdat het per pm is!!! Niemand hoeft zich per pm alles te laten zeggen maar die regel gaat niet op voor iedere chat.
Hij wisselt de een in voor de ander totdat er niemand meer overblijft, tenminste geen mensen met hun volle verstand.
Volgens mij stond er op de plaats van die smiley in eerste instantie heel iets anders..quote:
Nee hoor. Ik vond het alleen wat opvallend dat iemand rond 1.00 uur een stellige mening heeft en deze amper acht uur later kennelijk niet meer is toegedaan.quote:
Of in die 8 uur heeft bedacht dat het misschien toch beter is die mening voor zich te houden?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het alleen wat opvallend dat iemand rond 1.00 uur een stellige mening heeft en deze amper acht uur later kennelijk niet meer is toegedaan.
Heb het wel gelezenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het alleen wat opvallend dat iemand rond 1.00 uur een stellige mening heeft en deze amper acht uur later kennelijk niet meer is toegedaan.
Zeg.. druiloor! Op Opa's chat is het al crisis dus wees blij dát er caps staan..quote:Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef mootie het volgende:
Kunnen we voor een beetje variatie in de caps gaan? Dit kunnen net zo goed caps van weken geleden zijn.
Ja hallo, je gaat toch zelf niet met 3 kratjes lopen slepen elke week.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een eigen bierleverancier, nice.
Hij levert zijn boodschappenlijstje in en that's it. Hij neemt nog geen bloemkool mee.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, je gaat toch zelf niet met 3 kratjes lopen slepen elke week.
Oop houdt nu eenmaal van een beetje regelmaatquote:Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef mootie het volgende:
Kunnen we voor een beetje variatie in de caps gaan? Dit kunnen net zo goed caps van weken geleden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |