Volgens mij stond er op de plaats van die smiley in eerste instantie heel iets anders..quote:
Nee hoor. Ik vond het alleen wat opvallend dat iemand rond 1.00 uur een stellige mening heeft en deze amper acht uur later kennelijk niet meer is toegedaan.quote:
Of in die 8 uur heeft bedacht dat het misschien toch beter is die mening voor zich te houden?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het alleen wat opvallend dat iemand rond 1.00 uur een stellige mening heeft en deze amper acht uur later kennelijk niet meer is toegedaan.
Heb het wel gelezenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het alleen wat opvallend dat iemand rond 1.00 uur een stellige mening heeft en deze amper acht uur later kennelijk niet meer is toegedaan.
Zeg.. druiloor! Op Opa's chat is het al crisis dus wees blij dát er caps staan..quote:Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef mootie het volgende:
Kunnen we voor een beetje variatie in de caps gaan? Dit kunnen net zo goed caps van weken geleden zijn.
Ja hallo, je gaat toch zelf niet met 3 kratjes lopen slepen elke week.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een eigen bierleverancier, nice.
Hij levert zijn boodschappenlijstje in en that's it. Hij neemt nog geen bloemkool mee.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, je gaat toch zelf niet met 3 kratjes lopen slepen elke week.
Oop houdt nu eenmaal van een beetje regelmaatquote:Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef mootie het volgende:
Kunnen we voor een beetje variatie in de caps gaan? Dit kunnen net zo goed caps van weken geleden zijn.
Hij zit dus al vanaf maandag in hetzelfde shirt en T-shirt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:01 schreef SeventhDay het volgende:
Ik hoop dat Opa vind wattie zoekt...diep gaat 'ie wel dat is zeker..
Scheelt een hoop in de was en dus in de energiekosten hequote:Op vrijdag 5 november 2010 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zit dus al vanaf maandag in hetzelfde shirt en T-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |