Niet op een mini-chat-oorloggie Spuit, maar wel omdat hij de naam van het ww camp opgeeftquote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ze zich op een ww kamp druk maken over een mini chat-oorlogje???![]()
![]()
Ach grote woorden van mensen die veilig achter hun pc zittenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niet op een mini-chat-oorloggie Spuit, maar wel omdat hij de naam van het ww camp opgeeft
Als het door een kamper wordt gezegd zal het wel waar zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ze zich op een ww kamp druk maken over een mini chat-oorlogje???![]()
![]()
Jij zal het wel naar je zin hebben jij hebt dit weer opgestart, terwijl dit al weer weken geleden speelde!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het door een kamper wordt gezegd zal het wel waar zijn.
Ga jij maar lekker bij je vriendin zitten op sio die mij dreigmailtjes stuurt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij zal het wel naar je zin hebben jij hebt dit weer opgestart, terwijl dit al weer weken geleden speelde!
Ben je nou trots op je zelf een rel starten en dan achtervover zitten, en kijken hoe het verloopt?
Grote meid!!
Ja jullie zoeken het verder maar uit he, met dat achterlijk gedoe, jullie stoken zelf het vuurtje weer op dus niet huilen nu!!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bij je vriendin zitten op sio die mij dreigmailtjes stuurt.
Als hij zich met een kamper wil vergelijken ..gaat hem niet worden dan ..die mensen zijn doorgaans veel beschaafder dan die snorremans.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het door een kamper wordt gezegd zal het wel waar zijn.
Jou lieve vriendin stuurt mij een dreigpm en wij stoken het vuurtje op kom op duchi verkoop geen onzin.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja jullie zoeken het verder maar uit he, met dat achterlijk gedoe, jullie stoken zelf het vuurtje weer op dus niet huilen nu!!
Laat mij er even lekker buiten je vetes!!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:57 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Jou lieve vriendin stuurt mij een dreigpm en wij stoken het vuurtje op kom op duchi verkoop geen onzin.
Een ipnr was voldoende oeps.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Stond er een naam onder die dreigpm of is het een aanname?
En om iemand anders hier in te mengen of over aan te spreken is so not done
Zit nou niet te mieren, gisteren werd er op je eigen chat van hier tot ginder gedreigd, en dat vond je ook prima. En vandaag ontvluchtte je je eigen chat omdat je chatters bonje hadden.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Een ipnr was voldoende oeps.
Maar dan nog spreek je er geen andere mensen op aan!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Een ipnr was voldoende oeps.
Ja ga het net doen als jullie stuur de goeie weg en laat de stokers zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit nou niet te mieren, gisteren werd er op je eigen chat van hier tot ginder gedreigd, en dat vond je ook prima. En vandaag ontvluchtte je je eigen chat omdat je chatters bonje hadden.
Wees een kerel, regel die chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |