quote:Beste bioloogje dank u voor uw antwoord, maar de link die je gepost hebtOp zaterdag 23 oktober 2010 15:05 schreef bioloogje het volgende:
http://beta.uitzendinggem(...)-te-huur-op-vakantie
quote:Kom op. Dan zoek je even verder op uitzending gemist.nlOp zaterdag 23 oktober 2010 15:14 schreef as84as het volgende:
[..]
Beste bioloogje dank u voor uw antwoord, maar de link die je gepost hebt
niet verbonden is met de 1e seizoen van het programma is maar met http://sites.bnn.nl/page/babytehuurvakantie (3seizoen)
quote:Kom JE op meneerOp zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kom op. Dan zoek je even verder op uitzending gemist.nl
als we alles voor je moeten doen gaan we er geld voor vragen. We verwachten wel enig niveau van de FOK! users.
(niet veel, wel enig)
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:44 schreef McLaura het volgende:
Nationale capslockdag was eerder deze week.
quote:Waarom ben je zo FUCKING
quote:Ik denk niet dat iemand nog zin heeft om je te helpen, als je zo doorgaat met schelden.Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef as84as het volgende:
[..]
Waarom ben je zo FUCKING
dom??Heb je je hersenen geneukt?? Het is niet het hoofdpunt van mijn vraag ik vraagde als mij anderen kunnen helpen.
Ja??Begrepen??
quote:Best wel eigenlijk. Ik heb zelfs nog even de link naar uitzending gemist voor je opgezocht.Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef as84as het volgende:
[..]
Kom JE op meneer
Denk je dat sympathiek bent??
Ja? Echt waar?
quote:Ook dit is zeker waar. Tenzij je te lui bent om iets even zelf uit te zoeken met 3 klikken vanaf de hierboven geposte links was je bij je doel geweest.weet je het zeker?
ALS we alles VOOR JE DOEN moeten Gaan we ER VOOR Geld Vragen??
GELD???????????????
NIEMAND MOET het voor mij als een plicht doen.............ALLEEN VRAAGDE IK!!!!
Ik dachte als dit een forum was.......er was ook VRIENDELIJKE MENSEN KLAAR OM ANDEREN TE HELPEN
quote:Tering. Weet je zeker dat je niet uit de VS komt? Ik verwacht dit soort geschreeuw van amerikanen en niet van canadezen. En daar hebben we dan ons koningshuis naar toe gestuurd in 40-45.Als een vriend van mij vraagt me om te helpen, help ik hem zonder vragen of zonder boos te werden.
Zo mag je/of anderen mij hepen a.u.b.
Bedank bij vorbaat
quote:Dan moet ze dat zeggen, dan moet ze niet als wat whitetrash gaan lopen blaten.Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Die mevrouw lijkt of nog Nederlands te leren, of een vertaalsite ingezet te hebben. Derhalve zou het dus ook zomaar kunnen dat ze niet weet hoe ze op de uitzendinggemist site moet navigeren omdat ze het niet begrijpt omdat het in het Nederlands is.
quote:Bedankt. Mijn eerste keer dat ik uit wordt gescholden op Fok!.Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef as84as het volgende:
[..]
Waarom ben je zo FUCKING
dom??Heb je je hersenen geneukt?? Het is niet het hoofdpunt van mijn vraag ik vraagde als mij anderen kunnen helpen.
Ja??Begrepen??
quote:als ze hier kan posten kan ze daar navigeren. ze had oud tenslotte ook gevondenOp maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Die mevrouw lijkt of nog Nederlands te leren, of een vertaalsite ingezet te hebben. Derhalve zou het dus ook zomaar kunnen dat ze niet weet hoe ze op de uitzendinggemist site moet navigeren omdat ze het niet begrijpt omdat het in het Nederlands is.
quote:ik heb anders een superirritante vertaalfunctie in Google zitten. die vertaalt echt hele sites voor je.Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |