quote:Ik heb gejuichd achter de PC.Op woensdag 27 oktober 2010 00:26 schreef KarinJ. het volgende:
Je hebt me blij gemaakt....ik zit te glimlachen achter de p.c.
Ik wens jou en je vriendin een mooie zwangerschap toe, en een fijn kindje.
quote:Oh ik geef als student die nog bij zijn moeder woont en nooit uitgaat niet zoveel geld uit dus een pak luiers op sturen is geen probleem.Op woensdag 27 oktober 2010 00:24 schreef helpless28 het volgende:
Als het zover is hoop ik dat deze topic nog open staat, zodat jij je aan je woord kan houden....en eventueel heloef ook!
quote:Zullen we samen opsturen? Scheelt misschien verzendkosten?Op woensdag 27 oktober 2010 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik geef als student die nog bij zijn moeder woont en nooit uitgaat niet zoveel geld uit dus een pak luiers op sturen is geen probleem.
quote:Ik vind het prima hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zullen we samen opsturen? Scheelt misschien verzendkosten?
quote:Ik vond het wel aardig om aan te bieden maar dan hou ik dat tientje op zak TS.Op woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef helpless28 het volgende:
Heloef, Ik wil van ons 'probleem' niet iemand ander zijn probleem maken......Van een student kan ik het dan ook niet aannemen!
Ik voel mij dan erg schuldig! Ik weet hoe krap studenten het hebben en wij werken ten slotte allebei..
Ik vind het wel heel erg tof dat je dat wil doen! Maar zo arm zijn wij ook weer niet!
Bedankt in ieder geval....
quote:Van harte gefeliciteerd! Was vast even schrikken maar ik vind het fijn dat je de tijd hebt genomen om er over na te denken en tot dit besluit bent gekomen, dit is voor buitenstaanders het fijnst om te lezen, niet dat een weloverwogen abortus verkeerd is....Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef helpless28 het volgende:
Alleen zou ik mijn naam dan wellicht moeten gaan veranderen.....Dat is niet echt meer aan de orde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |