quote:Moet je daar de wekker voor zetten?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:23 schreef SeaOfLove het volgende:
ik doe niet aan opkan niet met foon. ik ga zo maareens de wekker zetten. moet nog boodschappen doen
quote:ja als je weer in slaap valt kan dat nog wel eens handig zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Moet je daar de wekker voor zetten?
quote:ja! heb zo ene gevoel dat als ik in slaap val,ik voorlopig niet meer wakker wordOp zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Moet je daar de wekker voor zetten?
quote:keeltsie!
quote:Wala sa magreklamo. Dat is 'niets te klagen' in Tagalog.
quote:altijd handig om te weten!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wala sa magreklamo. Dat is 'niets te klagen' in Tagalog.
quote:defineer spelenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef SeaOfLove het volgende:
pezu, kom je bij me spelen? ik verveel me
quote:dan val ik geheid in slaap
quote:kom hierheen.hier is het stil plus dat deze zieke meneer niet zo ver kan gaan reizenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
niet hierklote buren zijn aant boren en hameren
quote:ik ben verhuist naar de bank wel met dekenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:55 schreef SeaOfLove het volgende:
ik lig nog steeds in bedik ga morgen wel boodschappen doen
quote:het is dat je zover weg woont, anders had ik wel naar jou toe gekomenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom hierheen.hier is het stil plus dat deze zieke meneer niet zo ver kan gaan reizen
quote:uiteraard!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben verhuist naar de bank wel met deken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |