Ik ben eigenlijk nooit van het (ver)kopen van 2ehands kleding, vind het beetje kansloos ofzo. Maar ik maak een uitzondering...

Mijn oude winterjas heb ik 2 jaar geleden in Duitsland gekocht, kostte 450 euro. Bruin-soortig leer (niet glimmend, al doet een foto nooit recht) met een binnenvoering die je eruit kunt halen. De eerste foto is zonder binnenvoering, de tweede met. Zeker met voering is het een hele fijne warme jas. Zonder voering kun je er ook prima de andere jaargetijden mee doorkomen.
Waaorm ik hem wegdoe? Hij was eigenlijk altijd al aan de grote kant, maar ik ben wel een paar kilo afgevallen, waardoor hij nu echt te groot is. Jas is in goede staat, in de binnenvoering zit een klein brandgaatje (een of andere malloot met een sigaret ofzo), maar daar zie/merk je vrijwel niets van).
Mijn eigen "maten" zijn 1.85cm, 80kg. Dus ik vermoed dat je -om deze jas prettig te kunnen dragen- ongeveer moet voldoen aan:
1.75 - 2.10 cm
> 85kg
Vraagprijs: 40 euro. Ophalen in Apeldoorn. (wel zo handig als je 'm effe past misschien, opsturen kan ook, verzendkosten voor de verkoper)
![jas1.jpg]()
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!