abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102604875
Kijkshop heeft op dit moment een actie waarbij je tot 80% korting krijgt op bepaalde geurtjes. Zo zijn Davidoff ''Zino'', Iceberg ''Original'' en Hugo Boss ''Bottled Night'' lekker scherp geprijsd, het is echter een actie die alleen via internet gaat en alleen vandaag nog geldig is, ik weet dus niet hoe deze geurtjes ruiken : Heeft iemand hier ervaring met een of meerdere van deze geurtjes?
pi_102695895
Ben van plan om iets te bestellen bij fragranceX, nu kan ik 'm gratis laten verzenden of voor 11 euro ''standard shipping''. Weet iemand of er verschil zit tussen het standaard verzenden voor 11 euro en het gratis verzenden? Bij de vorige bestelling had ik gratis verzenden gekozen en toen duurde het 6 weken voordat ik mijn geurtje binnen kreeg.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:44:39 #53
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_102851734
Weet iemand waar ik in Nederland Guerlain's Sprituese Double Vanille kan kopen? Een webshop is ook goed.

Prachtige geur..
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_102865845
Heeft iemand de nieuwe Dior Homme geroken en zeggen wat het verschil is met oude Dior homme
pi_102878699
Gaultier heeft ook een nieuwe herengeur.
pi_102945048
Ik heb een fles Loewe Solo staan. 2.5oz (73ml) die ik graag wil ruilen tegen een herengeur.
Ik vind hem ERG lekker, maar hij is mij te sterk ;)
pi_103128948
Iemand interesse in 50 ml Dior homme ( nieuwe formule) ?
pi_103136995
Iemand nog tips voor mij voor een nieuw geurtje, dit is mijn huidige collectie:

L'Homme van Yves Saint Laurent (dagelijkse geurtje)
Midnight in Paris van Van Cleef & Arpels (avondgeurtje)
Baldessarini van Hugo Boss (gebruik ik soms als overdag geurtje)
Hugo Energise van Hugo Boss (allround geur die ik niet zoveel gebruik)
Pi van Givenchy (gebruik ik heel af en toe als avondgeur)
L'Eau d'Issey Pour Homme Intense van Issey Miyake (net nieuw, denk dat het voornamelijk een avondgeur wordt)
pi_103178583
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef rivegauche het volgende:
zie je dm
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:30:13 #60
326828 baashaaskaas
infinite potential
pi_103452985
Iemand ervaring met Versace L'homme? Ben niet in staat om deze ergens te kunnen ruiken, zou iemand me hier wat meer over kunnen vertellen...

Mijn vriendin vind Paco Rabanne 1 million zeer lekker ruiken, is er ook een geur die hier een beetje op lijkt?

[ Bericht 30% gewijzigd door baashaaskaas op 23-10-2011 14:39:52 ]
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_103599968
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef baashaaskaas het volgende:
Iemand ervaring met Versace L'homme? Ben niet in staat om deze ergens te kunnen ruiken, zou iemand me hier wat meer over kunnen vertellen...

Mijn vriendin vind Paco Rabanne 1 million zeer lekker ruiken, is er ook een geur die hier een beetje op lijkt?
1 million :r, walgelijke geur. Tè zoet. Dat is echt typisch een geurtje dat mannen alleen opdoen omdat vrouwen dat zgn lekker vinden. Vrouwen vinden het lekker omdat het iets is wat zij ook zouden dragen. Totaal geen mannelijke geur vind ik.
pi_104234844
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef rivegauche het volgende:
op zich wel netjes dat je even antwoord.
not.
nee is ook een antwoord hoor.
pi_105139782
Ik heb even een vraag over een webwinkel. Heb al een beetje reviews gezocht op internet en kan eigenlijk alleen maar goede vinden. Ik koop ook vaker in webwinkels maar heb geen ervaring met geurtjes. Dus bij deze de vraag of de geurtjes van parfumcenter.nl wel echt zijn? Die prijzen zijn zo extreem laag??? En waarom kunnen zij dat dan zo goedkoop aanbieden?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105148774
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb even een vraag over een webwinkel. Heb al een beetje reviews gezocht op internet en kan eigenlijk alleen maar goede vinden. Ik koop ook vaker in webwinkels maar heb geen ervaring met geurtjes. Dus bij deze de vraag of de geurtjes van parfumcenter.nl wel echt zijn? Die prijzen zijn zo extreem laag??? En waarom kunnen zij dat dan zo goedkoop aanbieden?
Ik vind het geen extreem lage prijzen. Pakweg 75 % van wat je in de winkel betaald, dat zie je wel meer bij internetwinkels.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_105154357
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Ik vind het geen extreem lage prijzen. Pakweg 75 % van wat je in de winkel betaald, dat zie je wel meer bij internetwinkels.
Oh misschien zag ik dan toevallig een actieprijs. Maar dus wel betrouwbaar?
pi_105158959
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:00 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Oh misschien zag ik dan toevallig een actieprijs. Maar dus wel betrouwbaar?
Ik heb er nooit iets besteld. Maar op basis van de prijzen komt het niet dubieus over.

Als het ineens minder dan de helft van de winkelprijs zou zijn, dan moet je nog maar eens gaan nadenken.
pi_105160817
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:23 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Ik heb er nooit iets besteld. Maar op basis van de prijzen komt het niet dubieus over.

Als het ineens minder dan de helft van de winkelprijs zou zijn, dan moet je nog maar eens gaan nadenken.
Top, thanks voor de reacties! :)
pi_105173687
Eigenlijk op de gok deze Kenzo Homme gekocht op het vliegveld. En wat blijkt, ik heb mijn favoriete geur ontdekt!!

Heel unieke en uitgesproken geur, fris plus ook tegelijk zwaar, blijft de hele dag om je heen zweven. Blijkt deze geur al 20 jaar te bestaan verdorie. Ik heb heel wat merken uitgeprobeerd, bijna nooit heb ik zoiets van doe mij nog maar een fles als die op is. Met uitzondering van mijn andere favorieten: One van Calvin Klein en Fierce van Abercrombie & Fitch.

Tips van meer zulke uitgesproken geuren zijn erg welkom!

pi_106489538
iemand ervaring met raw vanilla van coty? kost zon 16 euro incl verzending uit amerika voor 50 mL, vind alleen zonde van het geld als het niet bevalt, ben wel gek op vanille
pi_107307621

Deze blind gekocht omdat ik er veel goeds over hoorde en hij als echte klassieker geldt. Alleen nu ik 'm op heb, heb ik het gevoel dat ik net zo goed tijdens het tanken een litertje diesel over mezelf had kunnen gooien. Had kwa geur niet veel uitgemaakt denk ik. :'(
pi_109482448
Ik wilde altijd al een 1 of 2 geurtjes van CB I Hate Perfume hebben, alleen die krengen zijn nogal lastig te krijgen.

Meerdere keren gemaild naar de winkel in New York, maar geen reactie gehad helaas.

Nu kwam ik tijdens het controleren van m'n bookmarks die site weer tegen, en ik zag dat ze een nieuwe geur hadden: 7 Billion Hearts.

quote:
7 BILLION HEARTS is blended from very fine Vanilla absolutes from Tahiti and Madagascar with a base composed of smoky resinous notes. As the perfume warms on the skin, the vanilla slowly emerges through a veil of smoke. The effect is enticing, warm and delicious.
Dit lijkt me toch wel heel erg lekker, dus ben eens gaan zoeken en blijkt dat een Engelse webshop ze verkoopt.

Heb nu, eigenlijk op de goede gok, die 7 Billion Hearts besteld, en gelijk 'Walking in the Air' d'r bij, die wilde ik ook al een hele tijd graag hebben.

quote:
One day, in November 2007 when it was unseasonably warm, I found myself longing for the smell of Snow. Not on me but in the air around me in my studio. I wanted to imagine myself working quietly in the middle of a snow covered pine forest - rather like the ending of the first act of Balanchine's Nutcracker...

So I made up a bottle of Snow-scented Home Spray.

Narnia in the Winter, the Waltz of the Snowflakes, or perhaps just the fond memories of Snow Days away from School, the smell of Snow is one of the most beautiful things I can think of...
Ben heel erg benieuwd. Mocht het niet bevallen zal ik maar een V&A topic openen hehe.
pi_109926663
Momenteel verkoop ik twee geurtjes.

Misschien hebben jullie interesse?

Ysl la nuit de l'homme - Le parfum (100ml)(95%vol):

[TK] Yves Saint Laurent La Nuit de L'homme (Le Parfum) 100ml

Dior homme sport - EDT (100ml)(65%vol):

[TK] Dior Homme Sport

Doe een leuk bod zou ik zeggen, want over de prijs valt altijd te praten ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 11:34:05 #73
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109932779

Juliette has a gun - not a perfume

Eau de Parfum dat volledig bestaat uit een molecuul: Ambroxan. Dit wordt in vele parfums gebruikt om de unieke en onnavolgbare houtige, musk-achtige finesse. De complexe structuur staat bekend om zijn muskachtige, houtige en dierlijke tonen, een huideigen sensualiteit die zich bij iedereen weer anders ontwikkelt. Omdat Not a Perfume volledig moleculair is opgebouwd zonder natuurlijke stoffen, heeft het het voordeel allergeen-vrij te zijn, en dus veilig voor de meest gevoelige huid.

ik wil ik wil ik wil.
ik kan namelijk steeds slechter tegen geurtjes, begin steeds vaker allergisch te reageren.
zo jammer want nu kan ik mn favorieten niet meer dragen, hoop dat deze dus in de smaak valt.
pi_117426179
Even dit topic omhoog schoppen :D

Ik ben opzoek naar een wat origineler geurtje, eentje die niet iedereen heeft.
Heeft iemand ervaring met Chrome Legend van Azzaro en Sculpture Homme van Nikos?
Of zijn er nog andere tips? Voor dagelijks gebruik is het, ben trouwens 19.

En wat vinden jullie van het gebruik van de wat zomerse geurtjes in de winter? Is dat 'not done'?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_117998553
Bestellen mensen hier eigenlijk nog wel eens bij fragencex.com?
hoe zijn de ervaringen? nog steeds positief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')