zie je dmquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef rivegauche het volgende:
Iemand interesse in 50 ml Dior homme ( nieuwe formule) ?
1 millionquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef baashaaskaas het volgende:
Iemand ervaring met Versace L'homme? Ben niet in staat om deze ergens te kunnen ruiken, zou iemand me hier wat meer over kunnen vertellen...
Mijn vriendin vind Paco Rabanne 1 million zeer lekker ruiken, is er ook een geur die hier een beetje op lijkt?
op zich wel netjes dat je even antwoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef rivegauche het volgende:
Iemand interesse in 50 ml Dior homme ( nieuwe formule) ?
Ik vind het geen extreem lage prijzen. Pakweg 75 % van wat je in de winkel betaald, dat zie je wel meer bij internetwinkels.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb even een vraag over een webwinkel. Heb al een beetje reviews gezocht op internet en kan eigenlijk alleen maar goede vinden. Ik koop ook vaker in webwinkels maar heb geen ervaring met geurtjes. Dus bij deze de vraag of de geurtjes van parfumcenter.nl wel echt zijn? Die prijzen zijn zo extreem laag??? En waarom kunnen zij dat dan zo goedkoop aanbieden?
Oh misschien zag ik dan toevallig een actieprijs. Maar dus wel betrouwbaar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik vind het geen extreem lage prijzen. Pakweg 75 % van wat je in de winkel betaald, dat zie je wel meer bij internetwinkels.
Ik heb er nooit iets besteld. Maar op basis van de prijzen komt het niet dubieus over.quote:Op zondag 4 december 2011 01:00 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh misschien zag ik dan toevallig een actieprijs. Maar dus wel betrouwbaar?
Top, thanks voor de reacties!quote:Op zondag 4 december 2011 10:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets besteld. Maar op basis van de prijzen komt het niet dubieus over.
Als het ineens minder dan de helft van de winkelprijs zou zijn, dan moet je nog maar eens gaan nadenken.
Dit lijkt me toch wel heel erg lekker, dus ben eens gaan zoeken en blijkt dat een Engelse webshop ze verkoopt.quote:7 BILLION HEARTS is blended from very fine Vanilla absolutes from Tahiti and Madagascar with a base composed of smoky resinous notes. As the perfume warms on the skin, the vanilla slowly emerges through a veil of smoke. The effect is enticing, warm and delicious.
Ben heel erg benieuwd. Mocht het niet bevallen zal ik maar een V&A topic openen hehe.quote:One day, in November 2007 when it was unseasonably warm, I found myself longing for the smell of Snow. Not on me but in the air around me in my studio. I wanted to imagine myself working quietly in the middle of a snow covered pine forest - rather like the ending of the first act of Balanchine's Nutcracker...
So I made up a bottle of Snow-scented Home Spray.
Narnia in the Winter, the Waltz of the Snowflakes, or perhaps just the fond memories of Snow Days away from School, the smell of Snow is one of the most beautiful things I can think of...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |