quote:"We knallen 'm nog ff door." Inderdaad, wtf? Ik realiseerde me gisteren bij het horen van de reclame dat ik misschien maar eens een andere provider moet gaan kiezen als m'n contract afloopt. Alhoewel dat ook weer nergens op slaat want ik zit al meer dan 6, 7 jaar onder de plak bij Hi en nog nooit problemen gehad. Maar toch. "We knallen 'm nog ff door."Op zaterdag 23 oktober 2010 12:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb vooral wat moeite met Isabelle (oid) die "ff" gebruikt i.p.v. even. Zal wel beter aansluiten bij de doelgroep, oid.
quote:In de VS gaan ze 'm uitbrengen met de tekst "Forget you".Op zaterdag 23 oktober 2010 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Fuck You chanson. Verwacht GBTTZ eigenlijk wel op Noorderslag.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS gaan ze 'm uitbrengen met de tekst "Forget you".
(nee, geintje)
quote:Het zou voor mij geen reden zijn om te switchen, maar die reclame is wel erg irritant. Heb de reclame nu 2 keer gehoord en het viel 2x opOp zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
"We knallen 'm nog ff door." Inderdaad, wtf? Ik realiseerde me gisteren bij het horen van de reclame dat ik misschien maar eens een andere provider moet gaan kiezen als m'n contract afloopt. Alhoewel dat ook weer nergens op slaat want ik zit al meer dan 6, 7 jaar onder de plak bij Hi en nog nooit problemen gehad. Maar toch. "We knallen 'm nog ff door."
quote:WheheOp zaterdag 23 oktober 2010 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS gaan ze 'm uitbrengen met de tekst "Forget you".
(nee, geintje)
quote:uberhaupt vind ik het woord "knallen"1 van de meest debiele woorden van deze tijd.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
"We knallen 'm nog ff door." Inderdaad, wtf? Ik realiseerde me gisteren bij het horen van de reclame dat ik misschien maar eens een andere provider moet gaan kiezen als m'n contract afloopt. Alhoewel dat ook weer nergens op slaat want ik zit al meer dan 6, 7 jaar onder de plak bij Hi en nog nooit problemen gehad. Maar toch. "We knallen 'm nog ff door."
quote:Ik vind het erger dat ze nu per minuut rekenen ipv per seconde. Als ik nu vernieuw krijg ik die ellende ookOp zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:hihi, eensOp zaterdag 23 oktober 2010 12:16 schreef Cee het volgende:
Ik snap Crocs niet. Wat ik ook niet snap, is het aanvragen van plaatjes die al 48 keer per dag voorbij komen. Desalniettemin, deze van Bruno Mars vind ik wel leuk. Ieder nadeel heb ze voordeel.
quote:Hansje
quote:Respect !Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hansje![]()
![]()
Ik stond gisteren hoger dan jij in de daglijst![]()
quote:Jaaaaaaaa
quote:huh?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef alors het volgende:
Oooooooooohhhhhhhhh ik ben 24 uur per dag verliefd op jou!!!!!!!!!!
quote:nu je het zegt......Op zaterdag 23 oktober 2010 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nummer van Gerard JolingLijkt op dit nummer.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu je het zegt......
nee, ik dcht dat je bedoelde dat je 24u per dag verliefd op me bent. ik vind dat prima, maar om dat nou zo openbaar op een forum te zetten....
quote:jij ook al? prima
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nummer van Gerard JolingLijkt op dit nummer.
quote:dat was Sterrenstof van De Jeugd van Tegenwoordig:
quote:+1Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar weet je nog wel dat je met zn houten zeven hebt geslagen????
quote:+1
quote:Neuh, dan slaap ik nogOp zaterdag 23 oktober 2010 13:06 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft er iemand al eens naar Frank geluisterd 's ochtends?
quote:ik niet...is me net iets te vroeg....Op zaterdag 23 oktober 2010 13:06 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft er iemand al eens naar Frank geluisterd 's ochtends?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |