quote:Wat loop je dan te zeiken?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik iedere ochtend doe
quote:De Freaknacht met Giel is al heul lang niet leuk meer. Giel is een goede radiomaker, maar hij zit imho lichtelijk vastgeroest. Hij is niet meer de Giel van "vroeger". Ergens logisch, de man is ook geen 20 meer, maar misschien is het beter als ie eens wat anders gaat doen. Verandering van spijs doet eten, zoiets.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat je een keer moet luisteren ipv met de massa meegaan.
quote:Jou mening. Ik zou zeggen, zoek alternatieven als ie je zo slecht bevalt.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met te veel bla.
[..]
Of mensen hebben ander smaak en vinden dit niet leuk wat de massa wel vindt? Ik draai het om.
Giel is kut. Wel is hij origineel. De dingen die hem uniek maken. Ik vind hem echt geen fuck aan. Zijn muziek keuze is ook tergend slecht. Hij weet ook niet wanneer hij z'n bek moet houden. Als het hem zelf maar goed uitkomt. Niet naar andere luisteren.
quote:Ach, ik vind het wel meevallen. Zijn ochtendshow vind ik ruk, dat word ook niet beter dus als 3 echt de strijd met Evers wil aangaan kun je daar beter iemand anders programmeren. Maar de Freaknacht vind ik altijd wel relaxed.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Freaknacht met Giel is al heul lang niet leuk meer. Giel is een goede radiomaker, maar hij zit imho lichtelijk vastgeroest. Hij is niet meer de Giel van "vroeger". Ergens logisch, de man is ook geen 20 meer, maar misschien is het beter als ie eens wat anders gaat doen. Verandering van spijs doet eten, zoiets.
quote:Daar heb ik dus geen last van, omdat ik de Giel van vroeger niet kenOp zaterdag 23 oktober 2010 01:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Freaknacht met Giel is al heul lang niet leuk meer. Giel is een goede radiomaker, maar hij zit imho lichtelijk vastgeroest. Hij is niet meer de Giel van "vroeger". Ergens logisch, de man is ook geen 20 meer, maar misschien is het beter als ie eens wat anders gaat doen. Verandering van spijs doet eten, zoiets.
quote:Wat grappig is, is dat hij vandaag al een paar keer in een interview heeft gezegd dat hij nu eindelijk eens echt zijn eigen plan trekt, zichzelf is, zijn programma is beter geworden, vernieuwender. Of, om in zijn woorden te spreken "Hij doet zijn ding."Op zaterdag 23 oktober 2010 01:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jou mening. Ik zou zeggen, zoek alternatieven als ie je zo slecht bevalt.
quote:Joe. Tot over een week.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kwam ook voor EkStra Weekend en Stenders Late Vermaek. Dus ga ik nu weer weg.
Veel plezier.
quote:In het Glazen Huis draait mijn mening 180 graden. Al zet je Satan daarin. Dan worden het Saints.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:17 schreef Pino112 het volgende:
En in het Glazen Huis vond ik Giel, maar dat was pas het begin van mijn 3fm periode...
quote:BBC3 en 4, 't heeft ook bagger maar ook heeeeel veel mooie muziekprogramma's en docu's en films.
quote:Pardon?!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:48 schreef Pino112 het volgende:
Money grabber, lijkt veel op Alphabeat...
quote:Afgelopen editie van het GH in Groningen was Giel ook best te doenOp zaterdag 23 oktober 2010 01:17 schreef Pino112 het volgende:
En in het Glazen Huis vond ik Giel, maar dat was pas het begin van mijn 3fm periode...
quote:GoedeMIDDAG!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:24 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen.....ik hoop dat Timur en Ramon een leuke show neerzetten en mijn humeur op kunnen vijzelen.
klote-vuilnis: halve straat doorgelopen met 2 zakken om bij de container te ontdekken dat deze te vol zit.....
quote:Is het wel de echte? Gaat Gerard niet stiekem in de studio van Veronica zittenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:41 schreef -Hans- het volgende:
Henkie Westbroek gaat tijdelijk de ochtendshow presenteren op Veronica
http://radio.nl/portal/ho(...)/2010/10/158004.htmlNick Cave - Where The Wild Roses Grow
quote:LOLOp zaterdag 23 oktober 2010 12:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Is het wel de echte? Gaat Gerard niet stiekem in de studio van Veronica zitten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 02:16 schreef hole1988 het volgende:
Ajouad die 5 minuten geleden Martin ¦imek en Prem nadoet
quote:Heb vooral wat moeite met Isabelle (oid) die "ff" gebruikt i.p.v. even. Zal wel beter aansluiten bij de doelgroep, oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |