quote:het klote is ik heb een bioscoopbon van ¤10,- en die moet je in één keer verzilveren
quote:dan moet je naar een 3D-film.....Op vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het klote is ik heb een bioscoopbon van ¤10,- en die moet je in één keer verzilveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:zal hij een programma bij KX hebben?? #durftevragenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef Qunix het volgende:
Ja ja.... Jij wilt radio maken... Dit is het dus
En genieten wat hij doet
Wel nog wat meer oefening nodig.. Gewoon op een nationale zender doen hoor... Meeste moeten opleiding volgen bij de zender, en hij doet het gewoon!
quote:Krijgen zeker wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal hij een programma bij KX hebben?? #durftevragen
quote:niet dat ik kan vinden op kx-siteOp vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal hij een programma bij KX hebben?? #durftevragen
quote:he gadver zeg.....probeer er iig te zijn voor je vriendin....sterkteOp vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Godver. Net gehoord dat de moeder van een vriendin zelfmoord heeft proberen te plegen. Koud op je dak
quote:das kloteOp vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Godver. Net gehoord dat de moeder van een vriendin zelfmoord heeft proberen te plegen. Koud op je dak
quote:damn.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:ja tis bij geprobeerd gebleven gelukkig maar inderdaad, steunen is wel het miste wat ik nu kan doen. Poeh.
quote:Ik las het verkeerd. Excuus. Je kan nu ook het verwijderen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja tis bij geprobeerd gebleven gelukkig maar inderdaad, steunen is wel het miste wat ik nu kan doen. Poeh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |