quote:En jij met FOK!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Socios het volgende:
Heel goed. Verstandig van haar. Iedereen zou moeten stoppen met Twitter.
quote:Sinds wanneer is fok niet serieus?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
hahaha wat een stompie dat ze fok serieus neemt
quote:het desbetreffende topic staat in ONZ..zegt genoeg lijkt meOp vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef fx-9860GII het volgende:
[..]
Sinds wanneer is fok niet serieus?
quote:Post 48 van deel 8 (link staat in m'n sig)Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef FreezePop het volgende:
Welk plaatje? Ik ken de PAINT reeks maar niet precies welk plaatje
+
[..]
![]()
quote:Je topic is nu wereldberoemd in Nederland
quote:Die is wel erg hard trouwens.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Post 48 van deel 8 (link staat in m'n sig)
quote:Zoiets begreep ik uit de laatste posts uit deel 8 ja, maar ik was te laat met zappenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je topic is nu wereldberoemd in Nederland
quote:Ik schakelde net in toen ik ineens een Fok! stripje voorbij zag komenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik uit de laatste posts uit deel 8 ja, maar ik was te laat met zappen
quote:Is dat ergens terug te kijken of niet? Geenstijl kennende zullen ze er wel een verhaal van gemaakt hebbenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik schakelde net in toen ik ineens een Fok! stripje voorbij zag komen
quote:Echt hè
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echt hèDat is net zoiets als communistische propaganda uit de koude oorlog als bron gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |