quote:Nee een speciaal gast optreden gisteren.. waarna een en ander werd uitgedeeld..Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geen voorbinddildo's op het veld gegooid bij de wedstrijd gister?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Vast wel te veel voor betaald, 3.1 mln.14. Matthijs Christiansen (210678851)
25 years and 31 days, Next birthday: 14-01-2011
In weak form, excellent stamina.
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has passable experience and wretched leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 25-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 66 640
Wage: 28 930 ¤/week
Speciality: Powerful
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: titanic
Winger: inadequate
Passing: formidable
Scoring: weak
Set pieces: wretched
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee een speciaal gast optreden gisteren.. waarna een en ander werd uitgedeeld..OMFG dat nummer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:je speelde tegen Feyenoord???? Oh nee wacht het ging om een directe concurent!Op maandag 25 oktober 2010 00:30 schreef Skylark. het volgende:
0-10 gewonnen van een directe concurrent voor de 4e plek.
quote:Mooie is dat hij Feyenoord supportert en ik PSVOp maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
je speelde tegen Feyenoord???? Oh nee wacht het ging om een directe concurent!
quote:Klopt, maarOp maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef Nixx- het volgende:
Waarom in hemelsnaam piccen met die ratings?
Een normal en je had zeker kunnen winnen.
Je aanval is beter dan zijn verdediging en je verdediging zit iets boven zijn aanval...
quote:YepOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Gijs_ het volgende:
Altijd promoveren als het kan imo!
Maar daar zijn de meningen over verdeeld
quote:Daar tegenover staan natuurlijk weer iets meer sponsorinkomsten en stijgt je supportersclub met 10% en je kan in een zwakke VII komen met eventueel zelfs een botje erbij. Maar als je echt de boel om wil gaan gooien kun je dat ook gewoon doen en dan nog een jaartje in de VIII blijven hangen!Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Yep![]()
Vandaar ook de twijfel, ik heb vrij oud waardeloos spul achterin lopen en ik wil eigenlijk alleen maar een speler kopen als ik daar geen centen mee verlies! Dus op zoek naar FC's voor me verdediging maar FC's die een tijdje mee kunnen en ratings hebben zijn schandalig duur.
De reden om te blijven hangen in de VIII is om weer om een topklasssering te spelen en derhalve veel stadion inkomsten te hebben, waar ik in de VII wellicht moet strijden om een top6 klassering en dus minder stadion inkomsten?
quote:Over omgooien gesproken!Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar tegenover staan natuurlijk weer iets meer sponsorinkomsten en stijgt je supportersclub met 10% en je kan in een zwakke VII komen met eventueel zelfs een botje erbij. Maar als je echt de boel om wil gaan gooien kun je dat ook gewoon doen en dan nog een jaartje in de VIII blijven hangen!
quote:Maar als je spelers verkoopt zijn het meestal je beste spelers, dan ga je dus ook in rating achteruit.Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef klootzzz het volgende:
Over omgooien gesproken!
Ik lees wel vaker op de forums en dan vooral van hoog geplaatste teams die een afkeer hebben tegen positiespel training. Draak van een training etc etc. Heeft dit puur te maken de salarissen van je trainees die zo snel stijgen? Want of ik nou pm / verd / scoren train als je je trainees verkoopt gaan je ratings weer een stukje achteruit dus dat kan niet het probleem zijn!
quote:Ja echt ongelofelijkOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef MrMoon het volgende:
damn.. de transfermarkt zit wel heel erg in het slop zeg...
quote:De Tv's zijn opzich nog best aardig, maar er zijn gewoon geen kopers op de markt. Dus die TV's zakken zo ook vanzelf in..
quote:tv van mn 17 jarige uitstekende keeper met matig verdedigen was in 1 dag met 4 ton gezakt... en hij is nog onder de tv weggegaan ook..Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
De Tv's zijn opzich nog best aardig, maar er zijn gewoon geen kopers op de markt. Dus die TV's zakken zo ook vanzelf in..
quote:Verdomme en dan drop ik mijn trainee weer rond 8u op de TLOp maandag 25 oktober 2010 21:11 schreef MrMoon het volgende:
Mn tweede verdediger is een stuk beter verkocht.. twee spelers met nagenoeg dezelfde stats zijn er een uur na elkaar uitgegaan.. de een heb ik voor 185k verkocht en de ander voor 383k..
quote:Ligt dan dus inderdaad aan het tijdstip. Mijn slechtere speler is er ook bijna even duur uit gegaan als mijn betere speler.Op maandag 25 oktober 2010 21:11 schreef MrMoon het volgende:
Mn tweede verdediger is een stuk beter verkocht.. twee spelers met nagenoeg dezelfde stats zijn er een uur na elkaar uitgegaan.. de een heb ik voor 185k verkocht en de ander voor 383k..
quote:Om te kopen? Tussen 01.00 en 06.00 kun je spelers het beste kopen.Op maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef Nixx- het volgende:
Dan moet ik mijn spelers dan ook te koop zetten.
Welke dag is het beste om te kopen tegenwoordig?
quote:Waarom een jaar stoppen als ik vragen mag?Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef DutchieBre het volgende:
Is het mogelijk een jaar te stoppen met je jeugdopleiding ?
quote:prutspelers kosten je natuurlijk niks in je jeugd..Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb te weinig spelers ondertussen en ik krijg totaal niets aangeboden de laatste weken .. Het worden er dus steeds minder ..
quote:Altijd een speler pakken als je er te weinig hebt he.. Al is het maar opvulling voor je jeugdteam.Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb te weinig spelers ondertussen en ik krijg totaal niets aangeboden de laatste weken .. Het worden er dus steeds minder ..
quote:Check..Op maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Om te kopen? Tussen 01.00 en 06.00 kun je spelers het beste kopen.
quote:Nee. Je moet er minimaal 8 opstellen.Op maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef DutchieBre het volgende:
Een elftal op stellen van maar 6 of 7 man loont ?
quote:Elke dag. Europa slaapt dan namelijk, dus zijn er maar heel weinig mensen online.Op maandag 25 oktober 2010 22:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Check..
Nog een dag dat het iets gunstiger is?
quote:Tip, neem altijd een speler aan van je scouts wanneer je er te weinig hebt. Nu kom je namelijk in de problemen....Op maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef DutchieBre het volgende:
Een elftal op stellen van maar 6 of 7 man loont ?
quote:Echte bazen zetten inderdaad hun wekker om 03.00 om spelers te kopen, maar falen dan wanneer hun internet het plotseling niet doet.Op maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Elke dag. Europa slaapt dan namelijk, dus zijn er maar heel weinig mensen online.
quote:Echte bazen hebben daarom internet op hun telefoon.Op maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echte bazen zetten inderdaad hun wekker om 03.00 om spelers te kopen, maar falen dan wanneer hun internet het plotseling niet doet.![]()
quote:Mijn koelkast heeft alleen een vriesvak zucht.Op maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Echte bazen hebben daarom internet op hun telefoon.
quote:Zijn er ook dagen dat het gunstiger is tussen 6:00 en 8:00 en 21:00 en 24:00?Op maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Elke dag. Europa slaapt dan namelijk, dus zijn er maar heel weinig mensen online.
quote:Donderdag dan met name.Op maandag 25 oktober 2010 22:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zijn er ook dagen dat het gunstiger is tussen 6:00 en 8:00 en 21:00 en 24:00?
quote:om vervolgens de volgende ochtend te zien dat ze toch die speler hebben gekocht omdat ze niet overboden zijn.Op maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echte bazen zetten inderdaad hun wekker om 03.00 om spelers te kopen, maar falen dan wanneer hun internet het plotseling niet doet.![]()
quote:nog drie dagen en dan ben ik ook een echte baasOp maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Echte bazen hebben daarom internet op hun telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |