quote:Rustig, rustig....geen paniekOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
quote:Relatief veel patiënten voor Nederlandse huisarts
(Novum) - Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten. Ter vergelijking: een Franse arts telt er gemiddeld 622. Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek van het Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg Nivel en de Universiteit Maastricht. De studie vond plaats in acht Europese landen: Nederland, Duitsland, België, Denemarken, Zweden, Finland, Frankrijk en Engeland.
Nederlandse artsen blijken de meeste patiënten te hebben. Gemiddeld hebben huisartsen in de acht landen zo'n 1500 patiënten. In Frankrijk en België is dit aantal laag, in Nederland en Zweden hoog.
Het aantal patiënten per huisarts is volgens onderzoeker Jouke van der Zee geen indicator voor de kwaliteit van de zorg. Wel leidt het hoge aantal patiënten ertoe dat huisartsen in Nederland minder huisbezoeken afleggen dan hun Europese collega's.
quote:Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
quote:Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandseOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:ja dat kwam ze kon amper nederlands echt en heb dat smiddags ook even haarfijn tegen de dokter gezegt, ik sta op goede voet met mijn HA omdat ze eigenlijk en daar wijd ik even niet over uit, mij tot 2 keer toe iets heeft laten doen terwijl ze een ambulance had moeten bestellen toen ik bij haar kwam voor klachten.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandse
(oud mank wijf) ook nog
Ik mag je wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe...
quote:Tis wat he?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die oude manke wijven hier op Fok!
quote:Ze is nog dik en lelijk ook ... Nou ik zou een andere huisarts zoekenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
ja, het is een dik lelijk oud wijf en hinkt ook nog door de praktijk, ze is nieuw bij mijn HA maar geen aanwinst als je het mij vraagt, ze zij nog tegen mijn HA waar ik bij was, mevr ******* is een beetje obsternaat of hoe je dat ook schrijft, nou ja zeg moet je niet zeggen waar ik bij ben, ik ben beleefd en zal iedereen met respekt behandelen, maar me zo te kakken zetten bij mijn HA echt had ze maar in de pc moeten kijken dan wist ze dat als ik bel ik niet zomaar voor een griepje bel voor een afspraak.
heb ook even haarfijn laten doorschemeren dat ik wel 5 keer door de foon s`morgens had gezegt, zeg tegen de HA mijn naam dan zal ze zeggen prop haar er maar tussen ( zoals ze dus op mijn aanraden deed) mijn naam even tegen mijn HA zeggen en hoppa was gelijk om 1 uur bent U de eerste
quote:Ja, waarom vliegt een heks op een bezem?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg over HA enzo, is er nog wat leuks te melden???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:nee HA is wel oke alleen dat domme wijf niet wat een flutassistenteOp vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is nog dik en lelijk ook ... Nou ik zou een andere huisarts zoeken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, waarom vliegt een heks op een bezem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is het maar net
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Ja buitenlanders, dikke, manke, vrouwen en oudjes taaien af
quote:ach Soury zo bedoel ik het echt niet, maar ze maakte me echt boos, wat een kuttekop meen ik echt dacht me echt ff de les te lezen, ik zou als ik er zo over nadenk, nooit iemand op iets uiterlijk pakken, echt zo ben ik helemaal niet maar dat wijf echt wat een kreng en ze keek me over dat brilletje van haar heen zo vies aan.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja buitenlanders, dikke, manke, vrouwen en oudjes taaien af
quote:heksie,jij lijkt me trouwens echt een type die over een paar jaar in de Benidorm Bastards kan spelen,lekker ongegeneerd mensen in de zeik nemen......
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heksie,jij lijkt me trouwens echt een type die over een paar jaar in de Benidorm Bastards kan spelen,lekker ongegeneerd mensen in de zeik nemen......
quote:Dat is iid een dom programmaOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heksie,jij lijkt me trouwens echt een type die over een paar jaar in de Benidorm Bastards kan spelen,lekker ongegeneerd mensen in de zeik nemen......
quote:Ik vind t wel grappig, en nee hoor ik bedoel over heeeeel veeell jaren ,.....Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over een paar jaar al, noem je me nu tegen de bejaardegrens aan
en dat vind ik ook een walgelijk prog. dat benidorm bastards klein stukje gezien en weggezapt.
ben niet zo van die *humor* dingen ben meer jiskefet enzo dat is pas mijn humor, koefnoen een klein beetje alleen wes en yo maar dan houd het wel op met leuke dingen op tv waar ik om kan lachen.
ja najib amhali vind ik top en herman finkers.
een freek de jonge nee is ook niet mijn humor of een youp, vieze zwetende vent die mag ook mijn deur voorbij gaan.
quote:ik zou me de pleuris schamen als ik mijn oma zo op tv tekeer zag gaan.
quote:oke leg me dan in het kort uit wat jij daar grappig aan vind, ik vind het beschamend dat er 2 bejaarde vrouwen in een leger des heilspakje zitten te blowen en over sex te praten op een bankje, want dat stukje had ik gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig, en nee hoor ik bedoel over heeeeel veeell jaren ,.....
quote:Nou ja als t opstaat wel ff,dieoudjes doen t best grappig soms...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zou me de pleuris schamen als ik mijn oma zo op tv tekeer zag gaan.
Annieeeeeee kijk jij daar echt naar??? en je kijkt zeker ook naar dat oh oh cherso
quote:oke voor ieder wat wils hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja als t opstaat wel ff,dieoudjes doen t best grappig soms...En nee oh oh cherso vind ik niks....
quote:Nou ik vind t wel humor ,maar zo zie je maar we zijn allemaal anders....Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke leg me dan in het kort uit wat jij daar grappig aan vind, ik vind het beschamend dat er 2 bejaarde vrouwen in een leger des heilspakje zitten te blowen en over sex te praten op een bankje, want dat stukje had ik gezien.
quote:Vind het een genant programma, en helemaal niet leuk. Het klopt gewoon niet, die oudjes die dit soort dingen zeggen, kromme tenen
quote:gelukkig wel he Annie, dat we niet allemaal hetzelfde zijn, stel je voor er zijn 10 toverheksenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik vind t wel humor ,maar zo zie je maar we zijn allemaal anders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |