abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87850393
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Anniebab het volgende:
Chantal Janszen.... :X
Ja, wat is dat toch? Ik heb ook een hekel aan haar. Hoe kan dat? Waar ligt dat aan?
pi_87850414
Rene van der Gijp had ik graag zien winnen in zijn categorie.... -O-
pi_87850422
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Kom op! Maak gebruik van je recht op vrije meningsuiting!
oke komt ie, zit je goed, vind het een HEEL DOM programma. punt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87850436
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Anniebab het volgende:
Rene van der Gijp had ik graag zien winnen in zijn categorie.... -O-
eens. ^O^
pi_87850439
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

onderste quote was ik ff heel erg boos. :Y
Die 35000 patiënten kan ook niet waar zijn: "Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten" :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:21:53 #81
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87850445
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je bent ook bang voor Teun, hè?
Piraat hé.....gister nog een reportage over piraten gezien op Discovery Channel :X
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_87850452
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh heerlijk Annie, ja Frankrijk was deze week geen succes haha lekker dat ze weer thuis is, vertroetel haar maar even lekker want voor je het weet pubert ze weer. >:) O+
Ach zo'n ramp is Frankrijk momenteel ook niet hoor, ligt er even aan waar je bent. Storend vind ik dat ze beelden laten zien op het nieuws van de rellen. Daardoor lijkt het alsof er overal enorme rellen zijn, maar niets is minder waar. Men zegt dat de rellen in Parijs waren, maar niets is minder waar: ze waren in 1 van de voorsteden van Parijs. En ja er zijn problemen met de brandstofvoorzieningen, zo kunnen wij al een week geen diesel tanken.
Maar Annie, ik hoop dat je dochter heeft genoten van al het mooie wat Parijs ook te bieden heeft!

(waar in Nederland is het ook alwaar dat bijna iedere nacht auto's in de hens gaan??)
pi_87850507
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die 35000 patiënten kan ook niet waar zijn: "Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten" :P
Dat zijn geen nullen maar ooo's
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_87850520
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:

[..]

(waar in Nederland is het ook alwaar dat bijna iedere nacht auto's in de hens gaan??)
Hoogovens, recycling :Y
pi_87850530
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Prototype domme blonde doos inderdaad.

Ik hoop dat ze goed kan pijpen, dan kan ze tenminste nog iets :')
Humor heeft ze iig NIET!!.... :N
pi_87850550
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zijn geen nullen maar ooo's
Dus die arts van Heksje heeft er maar 35 waaronder haar eigen familie ;)
pi_87850577
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dus die arts van Heksje heeft er maar 35 waaronder haar eigen familie ;)
Yep en zelfs dan heeft ie geen tijd
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_87850627
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:27:19 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_87850661
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Humor heeft ze iig NIET!!.... :N
Het concept van humor is te hoog gegrepen voor haar :')
pi_87850686
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Yep en zelfs dan heeft ie geen tijd
het is een zij :Y
pi_87850729
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
Rustig, rustig....geen paniek ;)

Ik las dit:

Bron: http://binnenland.nieuws.nl/546238
quote:
Relatief veel patiënten voor Nederlandse huisarts

(Novum) - Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten. Ter vergelijking: een Franse arts telt er gemiddeld 622. Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek van het Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg Nivel en de Universiteit Maastricht. De studie vond plaats in acht Europese landen: Nederland, Duitsland, België, Denemarken, Zweden, Finland, Frankrijk en Engeland.

Nederlandse artsen blijken de meeste patiënten te hebben. Gemiddeld hebben huisartsen in de acht landen zo'n 1500 patiënten. In Frankrijk en België is dit aantal laag, in Nederland en Zweden hoog.

Het aantal patiënten per huisarts is volgens onderzoeker Jouke van der Zee geen indicator voor de kwaliteit van de zorg. Wel leidt het hoge aantal patiënten ertoe dat huisartsen in Nederland minder huisbezoeken afleggen dan hun Europese collega's.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2010 22:29:20 ]
pi_87850748
quote:

[..]

Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe. :o .. :P
pi_87850920
quote:

[..]

Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandse
(oud mank wijf) ook nog _O-
Ik mag je wel :')
pi_87851079
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandse
(oud mank wijf) ook nog _O-
Ik mag je wel :')
ja dat kwam ze kon amper nederlands echt en heb dat smiddags ook even haarfijn tegen de dokter gezegt, ik sta op goede voet met mijn HA omdat ze eigenlijk en daar wijd ik even niet over uit, mij tot 2 keer toe iets heeft laten doen terwijl ze een ambulance had moeten bestellen toen ik bij haar kwam voor klachten.

en ik vind jou ook lief, maar dat wist je al :*
pi_87851107
Die oude manke wijven hier op Fok! _O_
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_87851109
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe. :o .. :P
*O*
pi_87851155
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die oude manke wijven hier op Fok! _O_
Tis wat he? O-)
pi_87851211
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis wat he? O-)
Ja, ECHT. :Y ;) :*
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_87851266
ja, het is een dik lelijk oud wijf en hinkt ook nog door de praktijk, ze is nieuw bij mijn HA maar geen aanwinst als je het mij vraagt, ze zij nog tegen mijn HA waar ik bij was, mevr ******* is een beetje obsternaat of hoe je dat ook schrijft, nou ja zeg moet je niet zeggen waar ik bij ben, ik ben beleefd en zal iedereen met respekt behandelen, maar me zo te kakken zetten bij mijn HA echt had ze maar in de pc moeten kijken dan wist ze dat als ik bel ik niet zomaar voor een griepje bel voor een afspraak.

heb ook even haarfijn laten doorschemeren dat ik wel 5 keer door de foon s`morgens had gezegt, zeg tegen de HA mijn naam dan zal ze zeggen prop haar er maar tussen ( zoals ze dus op mijn aanraden deed) mijn naam even tegen mijn HA zeggen en hoppa was gelijk om 1 uur bent U de eerste >:)
pi_87851332
nou genoeg over HA enzo, is er nog wat leuks te melden???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')