quote:oke komt ie, zit je goed, vind het een HEEL DOM programma. punt.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op! Maak gebruik van je recht op vrije meningsuiting!
quote:eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Anniebab het volgende:
Rene van der Gijp had ik graag zien winnen in zijn categorie....
quote:Die 35000 patiënten kan ook niet waar zijn: "Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten"Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onderste quote was ik ff heel erg boos.
quote:Piraat hé.....gister nog een reportage over piraten gezien op Discovery ChannelOp vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent ook bang voor Teun, hè?
quote:Ach zo'n ramp is Frankrijk momenteel ook niet hoor, ligt er even aan waar je bent. Storend vind ik dat ze beelden laten zien op het nieuws van de rellen. Daardoor lijkt het alsof er overal enorme rellen zijn, maar niets is minder waar. Men zegt dat de rellen in Parijs waren, maar niets is minder waar: ze waren in 1 van de voorsteden van Parijs. En ja er zijn problemen met de brandstofvoorzieningen, zo kunnen wij al een week geen diesel tanken.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heerlijk Annie, ja Frankrijk was deze week geen succes haha lekker dat ze weer thuis is, vertroetel haar maar even lekker want voor je het weet pubert ze weer.![]()
quote:Dat zijn geen nullen maar ooo'sOp vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die 35000 patiënten kan ook niet waar zijn: "Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten"
quote:Hoogovens, recyclingOp vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
(waar in Nederland is het ook alwaar dat bijna iedere nacht auto's in de hens gaan??)
quote:Humor heeft ze iig NIET!!....Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Prototype domme blonde doos inderdaad.
Ik hoop dat ze goed kan pijpen, dan kan ze tenminste nog iets
quote:Yep en zelfs dan heeft ie geen tijdOp vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dus die arts van Heksje heeft er maar 35 waaronder haar eigen familie
quote:nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die 35000 patiënten kan ook niet waar zijn: "Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten"
quote:Rustig, rustig....geen paniekOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
quote:Relatief veel patiënten voor Nederlandse huisarts
(Novum) - Een Nederlandse huisarts heeft gemiddeld 2500 patiënten. Ter vergelijking: een Franse arts telt er gemiddeld 622. Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek van het Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg Nivel en de Universiteit Maastricht. De studie vond plaats in acht Europese landen: Nederland, Duitsland, België, Denemarken, Zweden, Finland, Frankrijk en Engeland.
Nederlandse artsen blijken de meeste patiënten te hebben. Gemiddeld hebben huisartsen in de acht landen zo'n 1500 patiënten. In Frankrijk en België is dit aantal laag, in Nederland en Zweden hoog.
Het aantal patiënten per huisarts is volgens onderzoeker Jouke van der Zee geen indicator voor de kwaliteit van de zorg. Wel leidt het hoge aantal patiënten ertoe dat huisartsen in Nederland minder huisbezoeken afleggen dan hun Europese collega's.
quote:Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou tegen mij zei haar assistente dat dus??? ja weet het ook niet hoor, maar was die dag heel ff heel erg boos, ze heeft een nieuwe assistente een mank oud wijf, dacht mij ff de les te lezen ging mooi niet door, ken mijn eigen lichaam het beste en als ze gelijk in de computer had gekeken dan had ze gezien dat ik een code voor me naam heb staan, en die code betekent dat ik ten alle tijden voor mag gaan en ook gewoon binnen kan lopen, maar maak daar alleen gebruik van wanneer ik echt denk, geen afspraak en ik kom binnen zonder kloppen.
quote:Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandseOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:ja dat kwam ze kon amper nederlands echt en heb dat smiddags ook even haarfijn tegen de dokter gezegt, ik sta op goede voet met mijn HA omdat ze eigenlijk en daar wijd ik even niet over uit, mij tot 2 keer toe iets heeft laten doen terwijl ze een ambulance had moeten bestellen toen ik bij haar kwam voor klachten.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op je ging tekeer vanwegen een buitenlandse
(oud mank wijf) ook nog
Ik mag je wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus dat was jij bij Huub van der Lubbe...
quote:Tis wat he?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die oude manke wijven hier op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |