quote:Snap je het nu?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denken dus de Wilders volgelingen, dat alle moslims slecht zijn, echt dat zijn mensen die te zwart-wit denken.
quote:nee, zal wel aan mij liggen, maar snap je nu echt niet.
quote:MLK streed voor de rechtvaardige zaak. Ja dat vind jij ! Niet die honderduizenden blanken die hem niet zagen zitten en hem haatten voor wat ie vertegenwoordigde. Dat is geredeneerd naar jouw normen en waarden, niet naar die van een hoop Amerikanen in die tijd.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat logischerwijs alle mensen dezelfde rechten en plichten hebben, er sprake was van ongelijkheid, stond MLK aan de goede kant en streed hij voor een rechtvaardige zaak. Daar kun je echt niets anders van maken.
Wilders wil in sommige gevallen ongelijke rechten voor gelijke mensen, daar staat hij haaks op dat wat recht is en daarom past hij absoluut niet in dat rijtje. De waardes zijn echt ongelijk, daar ga jij scheef.
quote:ik heb ook niks tegen moslims,maar vind t bijv. te ver gaan dat mijn buurmeisje haar broodje stiekem op de wc eet op school omdat ze solidair moet zijn met 4 kids die ramadan houden....Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Toverheks het volgende:uit vorige Topic.
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, nu doe jij precies hetzelfde.
echt nietik heb totaal niks tegen moslims of wat dan ook, wil je hoofddoek doe je dat maar, wil je 6 lakens om je heen kan me ook niet schelen.
quote:Schandalig.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen moslims,maar vind t bijv. te ver gaan dat mijn buurmeisje haar broodje stiekem op de wc eet op school omdat ze solidair moet zijn met 4 kids die ramadan houden....
quote:oh heerlijk Annie, ja Frankrijk was deze week geen succes haha lekker dat ze weer thuis is, vertroetel haar maar even lekker want voor je het weet pubert ze weer.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Anniebab het volgende:
heksje, mijn dochter is ondertussen weer heelhuids terug uit Parijs en wilde spinazie eten, en snert en zei nu weet ik waarom ik zoveel van holland hou...
quote:wat een stomme opmerkingOp vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schandalig.
Straks moeten de blonde meiden in Nederland in een burka lopen omdat de moslim mannen zich niet in kunnen houden.
quote:hahaha ja voor je t weet is alles weer zo 'gewoon'....Op vrijdag 22 oktober 2010 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heerlijk Annie, ja Frankrijk was deze week geen succes haha lekker dat ze weer thuis is, vertroetel haar maar even lekker want voor je het weet pubert ze weer.![]()
quote:dat bedoel ik, hahha dan roepen ze weer mam heb geen schone sokken mam heb je die broek al gewassen ligt al 3 weken in de wasmandOp vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha ja voor je t weet is alles weer zo 'gewoon'....
quote:Mwah wat mij betreft een logische beredenering, in de islamitische wereld zie je hooguit je eigen vrouwelijke familieleden zonder bedekking.
quote:Ik begrijp je wel, maar ik krijg dat van toen en dit van nu niet op één rij, al kan ik dan weer niet goed verwoorden waarom niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
MLK streed voor de rechtvaardige zaak. Ja dat vind jij ! Niet die honderduizenden blanken die hem niet zagen zitten en hem haatten voor wat ie vertegenwoordigde. Dat is geredeneerd naar jouw normen en waarden, niet naar die van een hoop Amerikanen in die tijd.
quote:Ja, als die mening consequenties heeft voor de groep mensen die niets kwaads in de zin hebben, gewoon bijdragen en meedoen in de maatschappij, dan begrijp ik dat iemand met een kort lontje vanuit die groep een ongewenste activiteit gaat ontplooien. Het gaat ook niet om "een mening", het gaat om ongenuanceerde meningen van een politicus, bij voortduring, categorisch en in de richting van één groep.De simpele stelling is "het is wel begrijpelijk als iemand continue een mening verkondigd die niet de jouwe is dat ie uiteindelijk wordt omgelegd"
quote:Ok,allemaal goed,zolang ze maar geen gezamenlijk zwemuur hebben waar ze met burka en al t water induiken....komt dus ook al voor he?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
ik vind echt de Wilders volgelingen horen alleen maar bla bla bla van buitenlanders hoofddoekjes etc.etc. en trappen daarin, wil alleen mensen aan hun verstand brengen dat we een multi culti samenleving hebben en dat het gewoon gewoon is dat er vrouwen met hoofddoekjes op straat lopen, zat vanmiddag in het zwembad en daar zat ook een moeder met een burka, geloof me niemand kijkt omdat iedereen gewoon aan alles gewend is hier.
al dat geroep van buitenlanders dit en dat leef gewoon erger je niet, geniet van de buitenlandse keuken, stap eens een turkse of marokaanse winkel binnen en laat je adviseren door een verkoopster die je dadels of wat dan aanprijst.
quote:Een opgedrongen samenleving.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
ik vind echt de Wilders volgelingen horen alleen maar bla bla bla van buitenlanders hoofddoekjes etc.etc. en trappen daarin, wil alleen mensen aan hun verstand brengen dat we een multi culti samenleving hebben
quote:Wij halen regelmatig wat bij de Turkse supermarkt maar daar koop ik brood en hoef ik er verder geen opgedrongen geloofsovertuiging of levensstijl bij.en dat het gewoon gewoon is dat er vrouwen met hoofddoekjes op straat lopen, zat vanmiddag in het zwembad en daar zat ook een moeder met een burka, geloof me niemand kijkt omdat iedereen gewoon aan alles gewend is hier.
al dat geroep van buitenlanders dit en dat leef gewoon erger je niet, geniet van de buitenlandse keuken, stap eens een turkse of marokaanse winkel binnen en laat je adviseren door een verkoopster die je dadels of wat dan aanprijst.
quote:Daar kunnen die moslim meisjes niets aan doen, daar moet je die school op aanspreken. Er zijn er veel die Roomser dan de Paus zijn, schijnbaar ook op die school.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen moslims,maar vind t bijv. te ver gaan dat mijn buurmeisje haar broodje stiekem op de wc eet op school omdat ze solidair moet zijn met 4 kids die ramadan houden....
quote:hebben ze hier al, en het zal me echt een rotzorg wezen meen ik echt, geloof 2 avonden in de week 2 uur zwemmen voor de buitenlandse vrouw, waarom niet, er zijn genoeg moslima`s die ook van zwemmen houden.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok,allemaal goed,zolang ze maar geen gezamenlijk zwemuur hebben waar ze met burka en al t water induiken....komt dus ook al voor he?
quote:ik weet ook wel dat die meisjes t niet zullen bepaald hebben, ik bedoel alleen dat t niet gekker moet gaan worden....Op vrijdag 22 oktober 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar kunnen die moslim meisjes niets aan doen, daar moet je die school op aanspreken. Er zijn er veel die Roomser dan de Paus zijn, schijnbaar ook op die school.
quote:Bij nader inzien, ik geloof er gewoon echt geen moer van dat kinderen verboden wordt om hun lunch te eten en dat kinderen gedwongen worden om dat op he toilet te doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok,allemaal goed,zolang ze maar geen gezamenlijk zwemuur hebben waar ze met burka en al t water induiken....komt dus ook al voor he?
quote:Ojee.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe maar telefoonnummer van die school, dan ga ik ze maandagmorgen tijdens het eerste lesuur bellen
quote:ja dat kan ik niet helpen, tis toch echt waar....zij mocht helemaal niet eten en belde vanaf de wc haar moeder dat ze nu stiekem der broodje at op de plee...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij nader inzien, ik geloof er gewoon echt geen moer van dat kinderen verboden wordt om hun lunch te eten en dat kinderen gedwongen worden om dat op he toilet te doen.
quote:daar ging het mij niet om Dementor, als ik de turk binnen stap wordt er ook niet over Alah gepreekt.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een opgedrongen samenleving.
[..]
Wij halen regelmatig wat bij de Turkse supermarkt maar daar koop ik brood en hoef ik er verder geen opgedrongen geloofsovertuiging of levensstijl bij.
quote:Het is Allah.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ging het mij niet om Dementor, als ik de turk binnen stap wordt er ook niet over Alah gepreekt.
quote:Natuurlijk zijn er ook welwillende allochtonen, ik ken er nog zat uit de tijd dat ik in de randstad woonde.weet je wat me opvalt en vooral waar ik woon en ja de Hollanders zijn in de minderheid, maar welke winkel je ook stapt ze zijn vriendelijk, hebben de tijd voor je, meisjes van thuiszorg en die in het ziekenhuis werken, allemaal even lief daarom dat haatzaien gaat maar door en door en het wordt steeds erger geloof me, of er nu een wilders is of geen Wilders, mensen zien niet in wat een rijkdom het is om met zoveel volken onder 1 dak te mogen wonen.
echt ik ben geen heiligen, kanker ook wel eens op die kutmarokkanen die hun nek verdraaien als ik met mijn jongste meid langsloop en als ze niet reageert voor hoer wordt uitgemaakt, maar dan zeg ik er ook wat van. maar ben gewoon bang voor wat de *toekomst* brengt met al dat haatzaaien tussen de moslims en niet moslims ( wij dus)
quote:Ja kom op, dat kan toch niet waar zijn dat ze kinderen verbieden om hun lunch te nuttigen. Dat zou té bizar zijn.
quote:De grens ligt bij geweld. Ik kan jou hier met woorden bestrijden tot we een ons wegen en vice versa, maar ik ga je niet uiteindelijk opzoeken om je voor je kop te slaan of je ruiten in te gooien en ik neem aan dat jij dat ook niet doet. Er zijn users (Nowlive-style) die zoals je weet daar uiteindelijk wel toe over gaan. Ik kan geen enkel begrip opbrengen voor die mensen, net als dat ik geen begrip op kan brengen voor mensen die uiteindelijk iemand neerknallen omdat hij een mening verkondigd die niet de hunne is.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar ik krijg dat van toen en dit van nu niet op één rij, al kan ik dan weer niet goed verwoorden waarom niet.
[..]
Ja, als die mening consequenties heeft voor de groep mensen die niets kwaads in de zin hebben, gewoon bijdragen en meedoen in de maatschappij, dan begrijp ik dat iemand met een kort lontje vanuit die groep een ongewenste activiteit gaat ontplooien. Het gaat ook niet om "een mening", het gaat om ongenuanceerde meningen van een politicus, bij voortduring, categorisch en in de richting van één groep.
quote:Mwah, als Fatima en Mohammed een beetje moeite hebben met het feit dat Annelore wel een boterham met kaas mag en kan eten geloof ik best dat de juf aan Annelore vraagt of ze haar boterham buiten de klas op wil eten.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja kom op, dat kan toch niet waar zijn dat ze kinderen verbieden om hun lunch te nuttigen. Dat zou té bizar zijn.
quote:En dan bel je zelf niet even om dat te checken? Ik wil je graag geloven, maar 't gaat er bij mij niet inOp vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja dat kan ik niet helpen, tis toch echt waar....zij mocht helemaal niet eten en belde vanaf de wc haar moeder dat ze nu stiekem der broodje at op de plee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |