Google heeft iets van 30 miljard aan cash ofzo, best een grote dealquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
12,5 miljard lijkt heel veel, maar ik denk dat dit een koopje zal zijn
twitter:parcence twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 12:04:44Larry Page: — I need a new phone, can someone buy me Motorola? Employee: — Done. Larry Page: — Great, which model? Employee: — Model..? reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:parcence twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 12:04:44Larry Page: — I need a new phone, can someone buy me Motorola? Employee: — Done. Larry Page: — Great, which model? Employee: — Model..? reageer retweet
Dat bestaat al langquote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
http://www.google.com/s2/search/social?hl=nl#sd
WTF is deze?! Mijn zoekresultaten worden aangepast nav een netwerk van 18+126+1410 mensen?
Ik zie het nu pasquote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat bestaat al lang. En mooi dat het gebeurt
.
Gmail is niet schokkend veranderd. Je kunt nu eindelijk de chat uitschakelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Knap. In 1 dag is zowel reader als gmail verkloot.
Nja, misschien dat er nog ff aan gewend moet worden ofzo.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Nope. Een goed verzameltopic is daar volgens mij nog niet voor.
Misschien is het sowieso wel handig om van dit topic een verzameltopic van verschillende google diensten te maken. Nu heb je 2 topics over Google+, losse topics over gmail en weet ik veel wat.
Gewoon een goeie OP en goan met die banoan?
Kan je daar met streetview doorheen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
De google doodle hal op de nieuwe campus in Venice(FL)
Nog nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan je daar met streetview doorheen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |