quote:doe ik ook niet
quote:UhuhOp vrijdag 22 oktober 2010 18:39 schreef FreeAttitude het volgende:
[..]
doe ik ook nietkeertje gekregen van een vriend. maar ik heb aan 1 genoeg. vandaar dat ze de verkoop in gaan
quote:of een mooie zebraprintOp vrijdag 22 oktober 2010 18:58 schreef bularax het volgende:
[..]
Uhuh
http://cgi.ebay.nl/6pcs-H(...)fa16fa#ht_2013wt_905
Sorry dat ik je loop te bashen.
quote:Je moet is op Ebay kijken, meestal meer dan de helft goedkoper dan DXOp vrijdag 22 oktober 2010 19:00 schreef erikkll het volgende:
[..]
of een mooie zebraprint
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36163
quote:ik doe er al 4 maanden mee ofzo, helemaal niet beschadigd, en gebruik mn telefoon toch intensief.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb 2 van die hoesjes gehad, beiden binnen een dag kapot. Zo ook bij 2 anderen die deze besteld hadden. En idd waren ze iets van 3 euro per stuk.
quote:DX rekent geen verzendkosten!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:02 schreef bularax het volgende:
[..]
Je moet is op Ebay kijken, meestal meer dan de helft goedkoper dan DX
quote:Als je goed op ebay zoekt, met wereldwijd en geen verzendkosten, heb je ook geen verzendkosten.
quote:met jou kan ik pratenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een azijnpissers hier. Niet iedereen vind het de moeite waard om zo'n ding over te laten komen uit Azië en drie weken te moeten wachten. En als de prijs te hoog is, komt de TS daar vanzelf wel achter.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een azijnpissers hier. Niet iedereen vind het de moeite waard om zo'n ding over te laten komen uit Azië en drie weken te moeten wachten. En als de prijs te hoog is, komt de TS daar vanzelf wel achter.
quote:Handel mag gewoon niet hier volgens de FAQOp vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Ik geloof niet in sprookjes zei de heks, en ze startte haar bezemOp vrijdag 22 oktober 2010 18:39 schreef FreeAttitude het volgende:
[..]
doe ik ook nietkeertje gekregen van een vriend. maar ik heb aan 1 genoeg. vandaar dat ze de verkoop in gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |