quote:International Caps Lock Day
28 June and 22 October are annually marked as International Caps Lock Days as a parody holiday first noted in 2000.
quote:SORRY DAN ZO BETER?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:48 schreef Driepink het volgende:
ALSNOG GEFELICITEERD! EN LUTTE: CAPSLOCKDAY! NIET IK-TYP-MET-NORMALE-LETTERS-ZOALS-ELKE-ANDERE-DAG-DAY !
quote:
quote:DAN MAAK JE ER TOCH EEN ?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef honkeytonk het volgende:
gelukkig is er nog geen topic over.
quote:dat knopfoto Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
VANDAAG IS HET DE INTERNATIONALE CAPSLOCK DAY, DUS GA JE GANG DRUK MAAR OP DAT KNOP, EN LAAT JE CREATIVITEIT VLOEIEN IN DIT TOPIC
quote:dus jij had m'n username gejat
quote:foto Op vrijdag 22 oktober 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus jij had m'n username gejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop