abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87832442
Hallo fokkerts,

Ik heb onlangs te hard gereden op een stuk met trajectcontrole. Wel ben ik tussentijds even gaan tanken bij een tankstation aan de snelweg. Deze ligt in het midden van het gebied waar de trajectcontrole uitgevoerd wordt. Mijn vraag is nu of ik nog een boete kan verwachten of niet?

Groeten,
Jonkeau :')
........
pi_87832663
Wat een vraag, natuurlijk niet, want je hebt dan gemiddeld niet te hard gereden. Het lijkt me alleen nogal sterk dat er een een benzinestation op een trajectcontrole zit.
pi_87832673
Dat is voor de Politie een weten en blijft voor jouw vrees ik voorlopig een vraag. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:19:28 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_87832756
't Zou kunnen, als er bij de afritten en toeritten van het tankstation ook camera's zijn geplaatst.
Dan heb je feitelijk 2 trajecten waarop je gecontroleerd bent, vanaf het begin van het controle-traject tot aan de afrit naar het tankstation, en vanaf de toerit weer de snelweg op tot aan het einde van het controle-traject.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_87832762
de A4 toevallig? :')
pi_87833131
Alleen de angst voor de boete is blijkbaar al genoeg om je een lesje te leren. Waarmee de effectiviteit van de pakkans in combinatie met de daarna lege portemonnee maar weer eens bewezen is.
Wie dit leest is gek
pi_87833267
Is de traject controle op de A20 trouwens weg?

Het bord is vervangen door een bord : let op uw snelheid ofzo..
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_87833346
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:33 schreef FalleNk810i het volgende:
Is de traject controle op de A20 trouwens weg?

Het bord is vervangen door een bord : let op uw snelheid ofzo..
Trajectcontrole op de A20 ? :?
Je bedoelt de A58 ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87833450
Je moet behoorlijk wat te hard hebben gereden en nauwelijks langzamer hebben gereden dan de maximumsnelheid wil je een boete krijgen. Omdat je ook nog getankt hebt en daar voor zover ik weet geen camera's staan, verwacht ik al helemaal niet dat je een boete hebt ontvangen.

Als je op je teller iets van 10 km/h harder reed dan was toegestaan, hoef je je sowieso niet ongerust te maken. Ook zonder tankstation.
pi_87833454
Was het op de A12 richting Oberhousen tussen knooppunt Waterberg en knooppunt Velperbroek?
Wie dit leest is gek
pi_87833479
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:16 schreef Dennis101 het volgende:
Wat een vraag, natuurlijk niet, want je hebt dan gemiddeld niet te hard gereden. Het lijkt me alleen nogal sterk dat er een een benzinestation op een trajectcontrole zit.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:51:48 #12
8252 mvdejong
pi_87834018
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef Stokstaart het volgende:
Trajectcontrole op de A20 ? :?
Er is een traject-controle op de A20, tussen Terbregseplein en Schiedam, en vanaf het Kleinpolderplein tot net voor N209, afrit/toerit Berkel-Rodenrijs.

Hoewel daar geen tankstation aan de snelweg ligt, dus dat is niet het traject dat TS bedoelt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:55:54 #13
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87834177
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:19 schreef Shasty het volgende:
de A4 toevallig? :')
De A4 heeft geen tankstation in het controlegebied zitten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:03:18 #14
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_87834497
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:16 schreef Dennis101 het volgende:
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_87835057
quote:

[..]

Niet? Hoe lang is dat stuk trajectcontrole daar dan?
pi_87835316
quote:

[..]

Fout, de A4 heeft er wel een. En de tijdmeting loopt gewoon door daar. Als je gaat tanken kan je daar gewoon veilig op de weg letten ipv steeds maar krampachtig op je snelheid te moeten letten.
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:32:30 #17
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87835787
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef Shasty het volgende:

[..]

Niet? Hoe lang is dat stuk trajectcontrole daar dan?
Weet niet zo uit m'n hoofd. Maar de trajectcontrole schijnt daar maar 1 kant op te zijn. Amsterdam richting Den Haag schijnt al een tijdje niet te werken.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:40:39 #18
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_87836154
Je wordt niet 2 keer wordt gefotografeerd maar een stuk of 5 keer om de gemiddelde snelheid te berekenen waardoor ze dus kunnen zien of je het stuk met het tankstation gestopt bent.

Dus je bent gewoon de lul. :)
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_87836600
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef HugoBaas het volgende:
Je wordt niet 2 keer wordt gefotografeerd maar een stuk of 5 keer om de gemiddelde snelheid te berekenen waardoor ze dus kunnen zien of je het stuk met het tankstation gestopt bent.

Dus je bent gewoon de lul. :)
Dat verschilt per trajectcontrole, de A4 waar TS reed heeft er maar 2. 1 portaal voor de begin- en 1 voor de eindmeting, dus je kunt (bij wijze van spreken) 200 rijden, als een gek afremmen, tanken, en weer zo hard gaan rijden als je wilt en je krijgt daar geen boete. De trajectcontroles op de A12 bij Woerden en bij Arnhem hebben ook maar 1 begin- en 1 eindmeting, bij Utrecht geldt dat ook voor de hoofdrijbaan, maar de parallelrijbaan heeft wel meerdere portalen waar tussen steeds weer gemiddelden worden berekend en bij Den Haag zijn er ook meerdere portalen met camera's.
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:06:58 #20
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_87837195
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Dat verschilt per trajectcontrole, de A4 waar TS reed heeft er maar 2. 1 portaal voor de begin- en 1 voor de eindmeting, dus je kunt (bij wijze van spreken) 200 rijden, als een gek afremmen, tanken, en weer zo hard gaan rijden als je wilt en je krijgt daar geen boete. De trajectcontroles op de A12 bij Woerden en bij Arnhem hebben ook maar 1 begin- en 1 eindmeting, bij Utrecht geldt dat ook voor de hoofdrijbaan, maar de parallelrijbaan heeft wel meerdere portalen waar tussen steeds weer gemiddelden worden berekend en bij Den Haag zijn er ook meerdere portalen met camera's.
Dus het tankstation zit precies tussen die 100 m van die palen? lijkt me niet
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:36:01 #21
8252 mvdejong
pi_87838271
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:06 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dus het tankstation zit precies tussen die 100 m van die palen? lijkt me niet
Nee, het traject is kilometers lang. Maar er wordt niet geregistreerd dat TS het controle-traject heeft verlaten, en dus wordt de tijd die TS aan het tanken heeft besteed niet afgetrokken van de totale tijd tussen het binnenrijden van het controle-traject, en het verlaten van het controle-traject. Aangezien een traject-controle werkt door de afstand tussen inrijden en uitrijden te delen door de tijd tussen inrijden en uitrijden, komt de snelheid van TS dus veel lager uit dan de daadwerkelijke snelheid die TS gereden heeft op de eigenlijke snelweg.
pi_87838344
De trajectcontrole loopt van Hoofddorp tot Nieuw Vennep. Op het midden van dit traject bevindt zich dus het benzinestation (bij die vestiging van Laplace die over de A4 heen is gebouwd)

Ik vroeg mij ook nog af hoe ze bij trajectcontroles meten als er wegwerkzaamheden zijn. Het lijkt mij namelijk vrij lastig te meten aangezien er dan verschillende snelheden worden gehanteerd.
........
pi_87840325
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef jonkeau het volgende:
Ik vroeg mij ook nog af hoe ze bij trajectcontroles meten als er wegwerkzaamheden zijn. Het lijkt mij namelijk vrij lastig te meten aangezien er dan verschillende snelheden worden gehanteerd.
Maakt toch niet uit... bij wegwerkzaamheden rij je zowieso langzamer als de maximum snelheid die gehanteerd wordt als er geen werkzaamheden zijn?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_87840404
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef jonkeau het volgende:
De trajectcontrole loopt van Hoofddorp tot Nieuw Vennep. Op het midden van dit traject bevindt zich dus het benzinestation (bij die vestiging van Laplace die over de A4 heen is gebouwd)

Oh mijn god :') Ja ik reed daar vanmorgen ook, en ik vroeg me precies hetzelfde af. Ik had de borden 100 ook niet gezien, dus ik reed 127. Fijn.
pi_87842386
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Er is een traject-controle op de A20, tussen Terbregseplein en Schiedam, en vanaf het Kleinpolderplein tot net voor N209, afrit/toerit Berkel-Rodenrijs.
Dat stuk naar Berkel is volgens mij de A13, niet de A20 - maar verder heb je helemaal gelijk :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')