quote:Trajectcontrole op de A20 ?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:33 schreef FalleNk810i het volgende:
Is de traject controle op de A20 trouwens weg?
Het bord is vervangen door een bord : let op uw snelheid ofzo..
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:16 schreef Dennis101 het volgende:
Wat een vraag, natuurlijk niet, want je hebt dan gemiddeld niet te hard gereden. Het lijkt me alleen nogal sterk dat er een een benzinestation op een trajectcontrole zit.
quote:Er is een traject-controle op de A20, tussen Terbregseplein en Schiedam, en vanaf het Kleinpolderplein tot net voor N209, afrit/toerit Berkel-Rodenrijs.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De A4 heeft geen tankstation in het controlegebied zitten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:16 schreef Dennis101 het volgende:
Wat een vraag, natuurlijk niet, want je hebt dan gemiddeld niet te hard gereden. Het lijkt me alleen nogal sterk dat er een een benzinestation op een trajectcontrole zit.
quote:Niet? Hoe lang is dat stuk trajectcontrole daar dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De A4 heeft geen tankstation in het controlegebied zitten.
quote:Fout, de A4 heeft er wel een. En de tijdmeting loopt gewoon door daar. Als je gaat tanken kan je daar gewoon veilig op de weg letten ipv steeds maar krampachtig op je snelheid te moeten letten.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De A4 heeft geen tankstation in het controlegebied zitten.
quote:Weet niet zo uit m'n hoofd. Maar de trajectcontrole schijnt daar maar 1 kant op te zijn. Amsterdam richting Den Haag schijnt al een tijdje niet te werken.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef Shasty het volgende:
[..]
Niet? Hoe lang is dat stuk trajectcontrole daar dan?
quote:Dat verschilt per trajectcontrole, de A4 waar TS reed heeft er maar 2. 1 portaal voor de begin- en 1 voor de eindmeting, dus je kunt (bij wijze van spreken) 200 rijden, als een gek afremmen, tanken, en weer zo hard gaan rijden als je wilt en je krijgt daar geen boete. De trajectcontroles op de A12 bij Woerden en bij Arnhem hebben ook maar 1 begin- en 1 eindmeting, bij Utrecht geldt dat ook voor de hoofdrijbaan, maar de parallelrijbaan heeft wel meerdere portalen waar tussen steeds weer gemiddelden worden berekend en bij Den Haag zijn er ook meerdere portalen met camera's.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef HugoBaas het volgende:
Je wordt niet 2 keer wordt gefotografeerd maar een stuk of 5 keer om de gemiddelde snelheid te berekenen waardoor ze dus kunnen zien of je het stuk met het tankstation gestopt bent.
Dus je bent gewoon de lul.
quote:Dus het tankstation zit precies tussen die 100 m van die palen? lijkt me nietOp vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Dat verschilt per trajectcontrole, de A4 waar TS reed heeft er maar 2. 1 portaal voor de begin- en 1 voor de eindmeting, dus je kunt (bij wijze van spreken) 200 rijden, als een gek afremmen, tanken, en weer zo hard gaan rijden als je wilt en je krijgt daar geen boete. De trajectcontroles op de A12 bij Woerden en bij Arnhem hebben ook maar 1 begin- en 1 eindmeting, bij Utrecht geldt dat ook voor de hoofdrijbaan, maar de parallelrijbaan heeft wel meerdere portalen waar tussen steeds weer gemiddelden worden berekend en bij Den Haag zijn er ook meerdere portalen met camera's.
quote:Nee, het traject is kilometers lang. Maar er wordt niet geregistreerd dat TS het controle-traject heeft verlaten, en dus wordt de tijd die TS aan het tanken heeft besteed niet afgetrokken van de totale tijd tussen het binnenrijden van het controle-traject, en het verlaten van het controle-traject. Aangezien een traject-controle werkt door de afstand tussen inrijden en uitrijden te delen door de tijd tussen inrijden en uitrijden, komt de snelheid van TS dus veel lager uit dan de daadwerkelijke snelheid die TS gereden heeft op de eigenlijke snelweg.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus het tankstation zit precies tussen die 100 m van die palen? lijkt me niet
quote:Maakt toch niet uit... bij wegwerkzaamheden rij je zowieso langzamer als de maximum snelheid die gehanteerd wordt als er geen werkzaamheden zijn?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef jonkeau het volgende:
Ik vroeg mij ook nog af hoe ze bij trajectcontroles meten als er wegwerkzaamheden zijn. Het lijkt mij namelijk vrij lastig te meten aangezien er dan verschillende snelheden worden gehanteerd.
quote:Oh mijn godOp vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef jonkeau het volgende:
De trajectcontrole loopt van Hoofddorp tot Nieuw Vennep. Op het midden van dit traject bevindt zich dus het benzinestation (bij die vestiging van Laplace die over de A4 heen is gebouwd)
Ik vroeg mij ook nog af hoe ze bij trajectcontroles meten als er wegwerkzaamheden zijn. Het lijkt mij namelijk vrij lastig te meten aangezien er dan verschillende snelheden worden gehanteerd.
quote:Dat stuk naar Berkel is volgens mij de A13, niet de A20 - maar verder heb je helemaal gelijk :-)Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Er is een traject-controle op de A20, tussen Terbregseplein en Schiedam, en vanaf het Kleinpolderplein tot net voor N209, afrit/toerit Berkel-Rodenrijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |