quote:Lakken gaat nog wel maar poetsen vaak niet meerOp vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Joysa het volgende:
Als ik mn linkerhand heb gelakt, heb ik nooit meer zin in de rechter.. meer mensen last van?
quote:clean up doe ik nooit, vind het niet erg nodigOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lakken gaat nog wel maar poetsen vaak niet meer
quote:Ik heb niet zo'n vaste handOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
clean up doe ik nooit, vind het niet erg nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef Mirjam het volgende:
catrice-dinges was leuk
leuk om al die blogsters bij elkaar te zien, en ik vind de nieuwe collectie van catrice best leuk en een tikkeltje vernieuwendOoooooh wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat heb je allemaal
?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:veel leuke spullies.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooooh wat tof. Wat heb je allemaal
?
quote:Kijk Limbo topicOp vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Zo, nu heb ik wel genoeg geleerd voor vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |