quote:Lakken gaat nog wel maar poetsen vaak niet meerOp vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Joysa het volgende:
Als ik mn linkerhand heb gelakt, heb ik nooit meer zin in de rechter.. meer mensen last van?
quote:clean up doe ik nooit, vind het niet erg nodigOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lakken gaat nog wel maar poetsen vaak niet meer
quote:Ik heb niet zo'n vaste handOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
clean up doe ik nooit, vind het niet erg nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef Mirjam het volgende:
catrice-dinges was leuk
leuk om al die blogsters bij elkaar te zien, en ik vind de nieuwe collectie van catrice best leuk en een tikkeltje vernieuwendOoooooh wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat heb je allemaal
?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:veel leuke spullies.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooooh wat tof. Wat heb je allemaal
?
quote:Kijk Limbo topicOp vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Zo, nu heb ik wel genoeg geleerd voor vandaag...
quote:jaOp vrijdag 22 oktober 2010 16:23 schreef kieskleurig het volgende:
Nog anderhalf uur en dan ook weekend voor mij![]()
Mochten er foto's gemaakt worden bij het Catrice gebeuren? Ben best nieuwsgierig eigenlijk
quote:The beer is a lie
quote:Hulp nodig?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik kan mijn lakjes niet meer kwijt
quote:ik word er gek van, overal vind ik ze!
quote:Hoezo luxeprobleemOp vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik word er gek van, overal vind ik ze!
mijn 2 rekjes staan vol en nou beginnen er weer rijtjes te vormen in de boekenkast, heb al 2 planken weer vol
quote:Wildgroei aan lakjesOp vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik word er gek van, overal vind ik ze!
mijn 2 rekjes staan vol en nou beginnen er weer rijtjes te vormen in de boekenkast, heb al 2 planken weer vol
quote:Leuk leuk leukOp vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Loqi het volgende:
Picspam(als jullie er moe van worden moet je het zeggen he!)
Entree
Nu met folie op de deur en uber stoere kapstok![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huiskamer
bankeettafel van 2 bij 1
, leer
![]()
en veel zooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
Slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleedkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer
Zooi![]()
[ afbeelding ]
zucht
quote:Ik vond het leuk!
quote:Yeey!
quote:ja, leuk ook!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond het leuk!Tof ook om de rest van de gezichten te zien van de bloggers
En jij? Leuke dingetjes opgepikt las ik?
Smileyoverload
quote:ah okee, kwestie van smaak dusOp vrijdag 22 oktober 2010 20:31 schreef Loqi het volgende:
dank jullie wel allemaal![]()
@SQ, de kozijnen moeten hier en daar nog wat bijgewerkt worden, maar die blijven zo ja. De trap wordt voor een groot deel ook die kleur
quote:saai zegOp vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Mirjam het volgende:
kiek, de nieuwe catrice-lakjes
die taupe heet absolutely chincilly, thinking essie anyone?
[ afbeelding ]
quote:ja, idd beetje saai, jammer.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
saai zegmaar wel leuk zo'n presentatie
quote:meer zo'n verplichte woningbouwkleur dacht ikOp vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha, jij dacht dat t een foutje of een onderlaag ofzo was?
quote:oh wowOp vrijdag 22 oktober 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, idd beetje saai, jammer.
de rest daarentegen totaal niet saai.
alle nieuwe oogschaduws:
[ afbeelding ]
quote:jij hebt een beetje een vertekend beeld van woningbouw heb ik gemerktOp vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meer zo'n verplichte woningbouwkleur dacht ikmaar voor mij is er sowieso maar 1 goede kleur voor houtwerk, ben overprikkeld geraakt door mijn vaders bonte verfcapriolen
quote:Ja was zeker leukOp vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, leuk ook!
leuk om al die meiden ff bij elkaar te zien
en inderdaad, ik heb wel wat leuke spullies meegenomen.
jij ook hoop ik?
quote:'t is pas 9 uurOp vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef Daph_ het volgende:
Arrghhhh de buren hebben een houseparty!
quote:uurtje, kutovertoomOp vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja was zeker leukWas je nog lang onderweg naar huis?
Ja ik heb wel wat leuke spulletjes, ben ik superblij mee! Dat tasje heeft veel toffe spullies ook
quote:nee hoor, ik ken massa's huizen waar het kozijnwerk buiten een verplichte kleur heeftOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
jij hebt een beetje een vertekend beeld van woningbouw heb ik gemerktdie kleuren alles zo neutraal mogelijk en daar mag je dan alles mee doen wat je wilt.. of zelf uitzoeken zoals in ons geval het keukenblad.
Onze woningcoroporatie is echt heel relaxed met alles tot nu toe![]()
We wilden eigenlijk ook nog een muur rood doen, maar hebben achteraf besloten liever een heel mooi schilderij oid op te hangen (nu nog uitzoeken)
quote:en ze geven een houseparty in de woonkamer ofzo?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Houseparties duren meestal van ca 9 tot ca 3 uur 's nachts
quote:Ja, en in de tuinOp vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze geven een houseparty in de woonkamer ofzo?
quote:bohOp vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Houseparties duren meestal van ca 9 tot ca 3 uur 's nachts
quote:Buiten is sowieso anders he.. sommige koophuizen mag je buiten toch ook niet schilderen ivbm straatbeeld of zoiets?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik ken massa's huizen waar het kozijnwerk buiten een verplichte kleur heeft
quote:Doen mensen in de straat die haaks op die van mijn ouders staat ook...eens in de maand...zo hard dat je het gewoon in deze straat binnen hoort
quote:maar ik was woningbouw niet aan het afzagen overigensOp vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Buiten is sowieso anders he.. sommige koophuizen mag je buiten toch ook niet schilderen ivbm straatbeeld of zoiets?
Maar hier is dat iig niet bij alle verschillende woningbouwcorporaties
quote:Liever niet, het zijn een stelletje debielen! Dit zijn die figuren die gemiddeld iedere twee weken een houseparty gevenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker fris! Maareh, if you can't beat them, join them!
quote:Weet ikOp vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ik was woningbouw niet aan het afzagen overigens
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Liever niet, het zijn een stelletje debielen! Dit zijn die figuren die gemiddeld iedere twee weken een houseparty geven
quote:doe es mailen naar bonje met de buren danOp vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Liever niet, het zijn een stelletje debielen! Dit zijn die figuren die gemiddeld iedere twee weken een houseparty geven
quote:aaahOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef princess-a het volgende:
Aaah Stairway to Heaven net bij TVOH, werd gedraaid toen mn broer werd binnen gedragen tijdens zijn begrafenis, 2 toontjes heb ik het volgehouden en daarna heeeel hard huilen
Mama moest weer huilen omdat ik zo hysterisch werd, leuk programma
quote:Apart is dat he? Ik herken het nummer voordat de eerste toon goed en wel gespeeld is, dan al staan al mn haren overeind en een seconde later zitten tranen in mn ogen waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen. Zoo snel, zo'n heftig gevoel, dat een nummer dat kan bereikenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aaah
nummers hebben vaak zo'n effect he?
heb ik ook bij bepaalde nummers, lig ik meteen onder de tafel.
quote:Ik heb moeite met uitslapen de laatste tijd. Echt kutOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Loqi het volgende:
Zou ik morgen voor het eerst in een maand uit kunnen slapen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Tussen de CG kerstlakjes zitten ook wel paar die ruiltopic in kunnenmoet binnenkort maar eens goed opruimen!
quote:tof!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef Loqi het volgende:
Nieuwe camera![]()
Ik gebruikte tot nu toe altijd die van mams, maar die gaat uiteraard niet mee naar ons eigen stekkie.. dus vriendlief heeft een sony cybershot gehaald
quote:MAC! MAC!
quote:JupOp vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef princess-a het volgende:
@Debs: heb jij het prachtige glittertje in Movin' out al ontdekt?
quote:Weet jij toevallig een Mac winkel die de pro pan palette refills verkoopt?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Heeft de Mac store eigenlijk wel eens sale? Zal wel niet
Ik ga er vandaag wer wat makeupjes kopen
En princess-a![]()
goedemorgen all!
quote:Geen idee moet ik voor je vragen of ze het hebben?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Weet jij toevallig een Mac winkel die de pro pan palette refills verkoopt?
quote:GraagOp zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee moet ik voor je vragen of ze het hebben?
quote:Ik weet niet hoe groot het is etc maar als ze het hebben moet ik het meenemen en opsturen of haal je het zelf?
quote:Ja geen probleem, dus 2 pannetjes, bisque en de zwart matte!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
Het zijn losse oogschaduwpannetjes van 5 gram, heel klein. Als ze het hebben en je zou voor mij bisque en mat zwart..naam vergeten..aan kunnen komen zou ik erg blij zijn. Past makkelijk in een envelop
quote:Wat is een paintpot?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
De mac winkel op de heiligeweg is echt![]()
Ik durfde nooit alleen naar binnen want ze keken altijd boos (en bij de mac counter bij de bijenkorf doen ze ook boos) maar gisteren met de meiden daar binnen geweest om om een paintpot te vragen. Geholpen door een superaardige MUA die me vanalles ging uitleggen ookEn nu heb ik een paintpot en das leueueueuek! Mehehe
Ik ga me daar over een tijdje ook een foundation laten 'aanmeten', voel me er nu wel op m'n gemak in de winkel
quote:Een oogschaduwbasis, maar je kan 'm ook als oogschaduw gebruiken, aangezien ze tig verschillende kleurtjes hebben
quote:Heb 'm net voor het eerst gebruikt en bevalt wel! Even wennen hoor, uit zo'n potjeOp zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef kieskleurig het volgende:
Paintpot is geweldig!
Teddy door een brievenbus..pff dat moet dan met vrij grof geweld gedaan zijn. Alles wel heel?
quote:Bah, what happend?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
Opa is naar de eerste hulp gebracht.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
Opa is naar de eerste hulp gebracht.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:20 schreef tliciouz het volgende:
Hij klaagt al een paar maanden van buikpijn, maar elke keer ging het wel weer over. Nu kan hij al een week zijn ''behoefte'' niet meer doen en als je op zijn buik drukt ook al raak je het maar aan schreeuwt hij het uit. De dokter stuurde hem eerste instantie naar huis, en toen het vanochtend zo erg was dat hij niets meer kon is de huisartsenpost langs geweest en heeft hem direct naar de eerste hulp gestuurd. Maak me zo'n zorgen,
quote:sorry maar die dokter die je altijd maar terug naar huis sturenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:20 schreef tliciouz het volgende:
Hij klaagt al een paar maanden van buikpijn, maar elke keer ging het wel weer over. Nu kan hij al een week zijn ''behoefte'' niet meer doen en als je op zijn buik drukt ook al raak je het maar aan schreeuwt hij het uit. De dokter stuurde hem eerste instantie naar huis, en toen het vanochtend zo erg was dat hij niets meer kon is de huisartsenpost langs geweest en heeft hem direct naar de eerste hulp gestuurd. Maak me zo'n zorgen,
quote:Ja vind ik ook hoor, en zijn soms wel mensen die er een handje van hebben bij elk klein ding naar de dokter te gaan maar hier hadden ze echt niet zo simpel over mogen doen, oud is hij gelukkig nog niet, hij is pas 67Op zaterdag 23 oktober 2010 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar die dokter die je altijd maar terug naar huis sturenik snap dat je niet iedereen maar door kan sturen maar ik vind dat ze echt te makkelijk er over dneken, helemaal bij oudere mensen moet je voorzichtiger zijn!
![]()
maar wel veel sterkte T.
quote:tot nu toe maar nog niet klaar:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:50 schreef tliciouz het volgende:
Doe gauw even deel 2 er op zetten haha.
quote:Heb je mijn adres?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
deze passen niet meer
quote:ik heb al 2 delen in het ruiltopic gegooidOp zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je mijn adres?
Ik heb nog plek
quote:hij was er laatst al afgehaald ja, ik gok dat hij uitverkocht zal zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Is Party Hearty uitverkocht ofzo? Ik zie hem niet op TD
quote:Daar ben ik ook wel benieuwd naar!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Bubs, hoe is die nieuwe Zoya collectie? Ze zien er wel tof uit in de nieuwsbrief
quote:nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOp zaterdag 23 oktober 2010 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij was er laatst al afgehaald ja, ik gok dat hij uitverkocht zal zijn
quote:Ik zou denk ik voor de meest foute neon gaan die ik zou kunnen vindenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:15 schreef Juud- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Verder heb ik een vraag.. Ik heb eind nov. een 80's/90's feestje. Wat voor nagellak past daar dan bij? Neon, glitters, ....? Wie o wie??
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef Joysa het volgende:
Oh my, ik heb een gezichtmasker op, en hij trekt mn hele gezicht strak, kan niet eens meer rokenhij zit er nu 10min op, moet nog 20 min
quote:DoeMaar kleurtjes!!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:15 schreef Juud- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Verder heb ik een vraag.. Ik heb eind nov. een 80's/90's feestje. Wat voor nagellak past daar dan bij? Neon, glitters, ....? Wie o wie??
quote:dat dusOp zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
DoeMaar kleurtjes!!![]()
[ afbeelding ]
quote:ik heb net een oranje in het ruiltopic gegooidOp zaterdag 23 oktober 2010 16:57 schreef Juud- het volgende:
Neon dus.. ok! Iemand tips waar ik een neonlakje kan kopen? Niet te duur en bij voorkeur verkrijgbaar in de winkel (dus niet online), want ik zal 'm na die avond toch nooit meer dragen
quote:De Hema heeft dat, 5 neon kleurtjes geloof ikOp zaterdag 23 oktober 2010 16:57 schreef Juud- het volgende:
Neon dus.. ok! Iemand tips waar ik een neonlakje kan kopen? Niet te duur en bij voorkeur verkrijgbaar in de winkel (dus niet online), want ik zal 'm na die avond toch nooit meer dragen
quote:Maar die zijn totaal niet neonOp zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
De Hema heeft dat, 5 neon kleurtjes geloof ik
quote:Oh dat kan. Ik koop stiekem al heel lang geen lakjes meer in winkelsOp zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die zijn totaal niet neon
quote:TD is leuker heOp zaterdag 23 oktober 2010 17:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh dat kan. Ik koop stiekem al heel lang geen lakjes meer in winkels
quote:Ik heb er zo'n swatch wheel erbij gekregen van ZoyaOp zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Bubs, hoe is die nieuwe Zoya collectie? Ze zien er wel tof uit in de nieuwsbrief
quote:Broccoli met zalm en gebakken aardappeltjes, dat eten wij zometeenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was het eten van gister alwel erg lekker, maar nog ander idee?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al omdat bubsel begon over kroketjes... en toen dacht ik kroooooketjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
kat staat op ... lat een scheet ... en gaat weer liggen en slapen
quote:Typisch.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Klinkt niceOp zaterdag 23 oktober 2010 18:11 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben struisvogelbiefstuk straks.Eerst lekker in badje samen, dan eten en dan een leuke film kijken. Zaterdag-avond
ik wou alleen dat ik het aan-uit knopje op hem kan vinden, die ADHD Belg is al 2 uur aan het ratelen
quote:Laten katten scheten?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:martyrsOp zaterdag 23 oktober 2010 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Noem eens een goede film?
Ons genre:
Horror
Fantasy
Thriller
quote:ik heb hiervoor 4 katten gehad en die deden het nooit, maar 1 van mijn 2 katten nu doet het ongeveer 1 keer per dagOp zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Laten katten scheten?die van ons is 18 maar daar heb ik hem nog noooit op betrapt
![]()
Ik nieste net, toen deed er iets heeel pijn in mn buik, alsof er iets knapte, en nu heb ik pijn alsof ik ongesteld ben
quote:HahahahOp zaterdag 23 oktober 2010 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb hiervoor 4 katten gehad en die deden het nooit, maar 1 van mijn 2 katten nu doet het ongeveer 1 keer per daghij gaat dan ook echt even verliggen en dan opeens ruik je toch een meurwalm langskomen pffff!!
quote:Heb ik ook eens gehad, blijken spieren in je baarmoeder te zijn.. Bij zwangere vrouwen heet dat bandenpijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef princess-a het volgende:
Ik nieste net, toen deed er iets heeel pijn in mn buik, alsof er iets knapte, en nu heb ik pijn alsof ik ongesteld ben
quote:Klinkt goed, maar waarschijnlijk zal die niet in het aanbod zitten. Ik ga er ff op zoeken tho!Op zaterdag 23 oktober 2010 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
martyrsde enige film die in NL niet op bluray uitgebracht mag worden en de enige thriller die een 18+rating heeft, de rest heeft 16+ .. komt omdat het verhaal wat er in zit ook in het echt gebeurd in frankrijk
quote:Bandenpijn is echt kutOp zaterdag 23 oktober 2010 19:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, blijken spieren in je baarmoeder te zijn.. Bij zwangere vrouwen heet dat bandenpijn.
quote:Ik had dat echt maar 1 keer toen ik moest niezen, wist niet wat me overkwamOp zaterdag 23 oktober 2010 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bandenpijn is echt kutmaar ik heb nog nooit gehoord van bandenpijn tijdens een menstruatie....laat staan terwijl niezend
quote:oh je gaat naar de videotheek? bestaan die nog?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar waarschijnlijk zal die niet in het aanbod zitten. Ik ga er ff op zoeken tho!
Paranoraml activity zat er vorige week nog niet eens in....is die al uit op dvd?
quote:Oh is goed hoor, ik vind het allang fijn dat je überhaupt ervoor wil kijkenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
@kieskleurig, ik ben trouwens niet naar de mac geweest vandaag want het regende de hele tijd en het is 20 mins fietsen, ik ga mogen wss wel!
quote:Ik kom er regelmatig want daar zit ons Dhl punt :pOp zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh je gaat naar de videotheek? bestaan die nog?
maar PA is al uit op dvd ja
quote:erheen lopen is voor mij meer moeite dan downloadenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig want daar zit ons Dhl punt :p
quote:Bij ons ook idd lekker hoor ook met seriesOp zaterdag 23 oktober 2010 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
erheen lopen is voor mij meer moeite dan downloadenik haal een film in 5 mins binnen
quote:dat dusOp zaterdag 23 oktober 2010 20:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij ons ook idd lekker hoor ook met series
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
genttip: je moet echt gaan plassen bij restaurant belga queen
quote:[rec].Op zaterdag 23 oktober 2010 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Noem eens een goede film?
Ons genre:
Horror
Fantasy
Thriller
quote:nooooooooo!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:02 schreef bibi het volgende:
Alle kerstlakjes van china glaze zijn weg op TD.....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:Er staan er nog wel in de lijstOp zaterdag 23 oktober 2010 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nooooooooo!
ik had nog niet besteheheheld
quote:Ik had zo vaak gehoord dat [rec] goed moest zijn, maar ik vond het echt een ontzettend saaie film
quote:rec en quarantine zijn toch 2 films met hetzelfde verhaal?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik had zo vaak gehoord dat [rec] goed moest zijn, maar ik vond het echt een ontzettend saaie film![]()
Denk dat ik gemist heb wat het zo bijzonder maakt.
Deel 2 was helemaal slecht.
quote:Quarantine is de Amerikaanse remake dacht ik?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rec en quarantine zijn toch 2 films met hetzelfde verhaal?
quote:check! ik heb alleen die ander gezien dus geen ideeOp zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Quarantine is de Amerikaanse remake dacht ik?
Ik bedoel echt de Spaanstalige [rec] 2.
http://www.imdb.com/title/tt1245112/
quote:Ik dus ook nog niet, en ik wilde zo graag die lakjesOp zaterdag 23 oktober 2010 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nooooooooo!
ik had nog niet besteheheheld
quote:Er staan er nog wel in de abc lijst!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:35 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik dus ook nog niet, en ik wilde zo graag die lakjes
quote:ik wilde er maar een paar, maar al een tijd geen centen, dus dan netjes wachten he?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:35 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik dus ook nog niet, en ik wilde zo graag die lakjes
quote:klinkt als een goed planOp zaterdag 23 oktober 2010 23:03 schreef Joysa het volgende:
wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn
quote:wat heb je meis?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:03 schreef vamperotica het volgende:
Pffff....
Ik hoop echt dat die lichttherapie wat gaat doen... Het gaat steeds minder fijn.. Vanmorgen gauw mn receptje opgehaald bij den apotheek en terwijl ik zat te wachten begon ik me toch raar te voelen... Beetje angstig en net of ik een opgejaagd dier was wat op de vlucht wilde slaan...Merk ook dat ik echt steeds minder van de kids kan hebben en ik wil niet zo'n moeder worden die om niets tegen dr jong staat te schreeuwen..( ook niet als er wel iets is) Schriftje gehaald en nu maar eens wat opschrijven enzo...
einde geklaag
quote:Ja maar niet meer party harty en ook niet die set met die mint cutticle oilOp zaterdag 23 oktober 2010 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er staan er nog wel in de abc lijst!
quote:nomOp zaterdag 23 oktober 2010 23:03 schreef Joysa het volgende:
wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn wijn
quote:bohOp zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja maar niet meer party harty en ook niet die set met die mint cutticle oil
quote:Het smaakt goed kan ik je vertellen
quote:Lang verhaal kort....
quote:heh, wat balenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lang verhaal kort....
Schijnbaar al jaaaaren ( sinds het overlijden van mijn mama in 1990) af en aan depressieve periodes, maar nooit sterk genoeg om er wat aan te doen...Bij een paar thereapeuten terecht gekomen maar de klik was er niet ( 1 vond dat ik gewoon geeen verdriet meer om mijn mama mocht hebben) en een paar jaar geleden chrinisch depressief met een functioneringspercentage van 50% bevonden..Toen niet aan de medicatie, want borstvoeding ging hartstikke goed en eigenlijk ws dat het enige wat uit mezelf goed ging dus trots....
Nu weer gekeken of er geen medicatie aan te pas moest komen maar " men" vond van iet... En eigenlijk na dat geberuen met Kamerling voel ik een soort angst om heel snel terug te vallen zeg maar...Tel daar een ontzettende reaktie op de wiiselingen van den seizoenen bij op en t is compleet....
quote:Ik heb nu ook wel wat wat ik kan pakken als ik me een vulkaan voel ofzo..Alprozalam ofzoiets...Op zaterdag 23 oktober 2010 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heh, wat balen
ik vind het vnl. vreemd dta je écht geen medicatie mag, ook niet als je het zelf wil.
ik slik al een aantal jaar paroxetine, en dat heeft me toenertijd wel uit een diep gat getrokken.
tegenwoordig houdt het me gewoon stabiel zeg maar.
en psychotherapie?
ik heb ook depressieve periodes vanuit een onverwerkt verleden, mij is vanuit revalidatie cognitieve gedragstherapie aangeraden.
ik kan niet in je hoofd of naar je kijken, maar probeer je gewoon iets te geven waar je heel misschien wat mee kan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel wat wat ik kan pakken als ik me een vulkaan voel ofzo..Alprozalam ofzoiets...
Zijn nu ook bezig met en persoonlijkheidstest en zulks en ik heb zelf ook zoets ik wil gewoon mn dingen op een rijtje zodat ik beter weet wat ik met mezelf aan moet...Ik ben gewoon ook ontzettend bang dat als we hier alles achter de rug hebben en daadwerkelijk ieder onze eigen weg gaan en ik dus waarwschijnlijk meer alleen " zit" met de kids ik het niet ga trekken.... Ik geniet volop van van alles, van een mooi blaadje wat door een straaltje zon dwarrelt, van wat herfstdruppeltjes die door een zonnetje heen op mn neus druppelen, van de kids die vriendjes zoeken om mee af te spreken, maar zo gauw er maar iets een beetje uit de hand dreigt te lopen ( te veel lawaai, geruzie, whatever) raak ik in paniek en bozig ...Maar ik denk dat ik hier maar een s mee naar R^P verhuis
quote:Wat naar, heel veel sterkte!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lang verhaal kort....
Schijnbaar al jaaaaren ( sinds het overlijden van mijn mama in 1990) af en aan depressieve periodes, maar nooit sterk genoeg om er wat aan te doen...Bij een paar thereapeuten terecht gekomen maar de klik was er niet ( 1 vond dat ik gewoon geeen verdriet meer om mijn mama mocht hebben) en een paar jaar geleden chrinisch depressief met een functioneringspercentage van 50% bevonden..Toen niet aan de medicatie, want borstvoeding ging hartstikke goed en eigenlijk ws dat het enige wat uit mezelf goed ging dus trots....
Nu weer gekeken of er geen medicatie aan te pas moest komen maar " men" vond van iet... En eigenlijk na dat geberuen met Kamerling voel ik een soort angst om heel snel terug te vallen zeg maar...Tel daar een ontzettende reaktie op de wiiselingen van den seizoenen bij op en t is compleet....
quote:dat dusOp zaterdag 23 oktober 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:
Ik vond beide niet eng. Maar dat komt omdat ik alleen echt goed bang word van films met geesten. The blair witch vind ik echt een film die mij de stuipen op het lijf jaagt het is niet eens eng want er gebeurd niet veel maar je word zo mee genomen in het verhaal.
quote:en op jouw stukjes van hiervoor nog veel sterkeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:21 schreef vamperotica het volgende:
Lol ik schijt al in mn broek als iemand boe roept als we een engige film zitten te kijken
quote:Even reactie op deze en op je vorige post:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel wat wat ik kan pakken als ik me een vulkaan voel ofzo..Alprozalam ofzoiets...
Zijn nu ook bezig met en persoonlijkheidstest en zulks en ik heb zelf ook zoets ik wil gewoon mn dingen op een rijtje zodat ik beter weet wat ik met mezelf aan moet...Ik ben gewoon ook ontzettend bang dat als we hier alles achter de rug hebben en daadwerkelijk ieder onze eigen weg gaan en ik dus waarwschijnlijk meer alleen " zit" met de kids ik het niet ga trekken.... Ik geniet volop van van alles, van een mooi blaadje wat door een straaltje zon dwarrelt, van wat herfstdruppeltjes die door een zonnetje heen op mn neus druppelen, van de kids die vriendjes zoeken om mee af te spreken, maar zo gauw er maar iets een beetje uit de hand dreigt te lopen ( te veel lawaai, geruzie, whatever) raak ik in paniek en bozig ...Maar ik denk dat ik hier maar een s mee naar R^P verhuis
quote:Klinkt allemaal heel heftig.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lang verhaal kort....
quote:Lief dat je heft vraagt!Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef mirannie het volgende:
head2toe heeft ChG party hearty nog wel en gewoon paypal
@ Tilicious
Hoe'st met je opa?
quote:Hoe werkt bestellen daar? Werken ze ook met flatratebox?Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef mirannie het volgende:
quote:Ik ben 19 dollar kwijt voor 8 lakjes en 2 vijlen.Op zondag 24 oktober 2010 10:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Vamp & Tlic
[..]
Hoe werkt bestellen daar? Werken ze ook met flatratebox?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh je gaat naar de videotheek? bestaan die nog?
maar PA is al uit op dvd ja
quote:Oke, thanksOp zondag 24 oktober 2010 10:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben 19 dollar kwijt voor 8 lakjes en 2 vijlen.
Maar wat het kost zie je pas in paypal waar je het gewoon aan kan passen.
quote:LeukOp zondag 24 oktober 2010 12:52 schreef Diconnected het volgende:
Vampje en Tilly beiden een dikke knuf van mij
Ik ben echt gigantisch aan het opruimen. Allemaal papierwerk en oude administratie.. pfff
quote:Oh nomnomnomsOp zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leukmaar ruimt wel lekker op he?
Ik heb net 3 KG. Hutspot en 3 KG stamppot rauwe andijvie met spekkies en rookworst gemaakt. voor in de vriezer, je weet wel...die overvolleWinterkost!
![]()
En nu ga ik zelfgemaakt broodjes van maismeel (van de bakkergekocht gister) bakken met knoflook en bruschetta kruiden en gedroogde tomaatjes! Ik heb alleen geen boter meer in huis, zou het met alleen olijfolie gaan?
quote:en waar kan ik een bakje ophalen?Op zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net 3 KG. Hutspot en 3 KG stamppot rauwe andijvie met spekkies en rookworst gemaakt. voor in de vriezer, je weet wel...die overvolleWinterkost!
![]()
En nu ga ik zelfgemaakt broodjes van maismeel (van de bakkergekocht gister) bakken met knoflook en bruschetta kruiden en gedroogde tomaatjes! Ik heb alleen geen boter meer in huis, zou het met alleen olijfolie gaan?
quote:Veghel de gekste Baby!Op zondag 24 oktober 2010 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en waar kan ik een bakje ophalen?![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
quote:yeey!! Ik dacht dat je dat al gedaan had?Op zondag 24 oktober 2010 13:51 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag ga ik mij inschrijven voor College en m'n vliegtickets boeken
quote:Nee had ik nog niet, moest salaris afwachten enzeuOp zondag 24 oktober 2010 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yeey!! Ik dacht dat je dat al gedaan had?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:51 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag ga ik mij inschrijven voor College en m'n vliegtickets boeken
quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef mirannie het volgende:
quote:w00t w00t!Op zondag 24 oktober 2010 11:31 schreef Loqi het volgende:
Jeeej deltaik zie je mail net
Lakje gewonnen op haar blog![]()
quote:Lekker!Op zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Het eten staat al eventjes op, ik maak boeuf bourguignon voor 't eerst.
Het ruikt iig heerlijk!
quote:KK? wou je eigenlijjk gewoon de normale oogschaduws of de refills?Op zondag 24 oktober 2010 15:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga vanavond uit eten, geen zin om te koken
quote:De refillsOp zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KK? wou je eigenlijjk gewoon de normale oogschaduws of de refills?
quote:PFEEEEEW!!! de juiste meegenomen
quote:Ja, die is leuk he!Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wij zijn Daybreakers aan het kijken...leuke film
quote:hoe heb jij ze kunnen bestellen?Op zondag 24 oktober 2010 18:51 schreef mirannie het volgende:
Net maar even mijn stash documentje bijgewerkt. Paar eruit, paar erin. Wordt wel steeds moeilijker om onder de 200 te blijven, pfff. Maar, maar, maar de Accessorize lakjes zijn onderweg![]()
quote:Heb ze zelf niet kunnen bestellen, heb een swap geregeld met iemand op MUA (die ze vervolgens voor mij besteld heeft en bij haar zijn ze al binnen). Beter kon ik ook niet verzinnen. Heb nog geprobeerd of ze meerdere wilde doen voor een paar meiden hier, maar ze wist niks meer wat ze verder nog wilde hebben en ze wilde ook geen mega swap doen.
quote:jammerOp zondag 24 oktober 2010 19:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ze zelf niet kunnen bestellen, heb een swap geregeld met iemand op MUA (die ze vervolgens voor mij besteld heeft en bij haar zijn ze al binnen). Beter kon ik ook niet verzinnen. Heb nog geprobeerd of ze meerdere wilde doen voor een paar meiden hier, maar ze wist niks meer wat ze verder nog wilde hebben en ze wilde ook geen mega swap doen.
quote:Alleen SpaansOp zondag 24 oktober 2010 18:51 schreef mirannie het volgende:
Net maar even mijn stash documentje bijgewerkt. Paar eruit, paar erin. Wordt wel steeds moeilijker om onder de 200 te blijven, pfff. Maar, maar, maar de Accessorize lakjes zijn onderweg![]()
@ Dico
Wat voor vakken ga je volgen?
En 20 minuten fietsen is voor Amerikaanse begrippen echt om de hoeklekker hoor!
quote:Heel kansloos is dat ja!Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij word ik opgelicht.Ik heb van een meisje een portemonnee van de primark overgekocht via de primark hyves. Nu is ze wel de hele tijd online en plaatst berichten maar op mijn berichten heeft ze niet meer geantwoord. Heb afgelopen week het geld al over gemaakt, en het moet er allang op staan. Baal hier enorm van.
Heb nu ook echt de neiging om haar telefoonnummer te achterhalen en die ouders op te bellen want ze is nog maar 16. Ook al gaat het om een klein bedrag, ik baal er altijd zo van.
quote:Ik zou dat ook doen, de ouders contacten als zij geen contact opneemt met jou. Vind het écht niet kunnenOp zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij word ik opgelicht.Ik heb van een meisje een portemonnee van de primark overgekocht via de primark hyves. Nu is ze wel de hele tijd online en plaatst berichten maar op mijn berichten heeft ze niet meer geantwoord. Heb afgelopen week het geld al over gemaakt, en het moet er allang op staan. Baal hier enorm van.
Heb nu ook echt de neiging om haar telefoonnummer te achterhalen en die ouders op te bellen want ze is nog maar 16. Ook al gaat het om een klein bedrag, ik baal er altijd zo van.
quote:LiefOp zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
SYTYCD
En ok ik ben weinig spraakzaam![]()
@mirannie: Nou ik hoop dat ze er gauw weer bovenop komt.. Is toch een grote klap geweest.
Vorige week trouwens een fotoshoot gedaan met de hond
[ afbeelding ]
quote:Mooi bewerkt ook!Op zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
SYTYCD
En ok ik ben weinig spraakzaam![]()
@mirannie: Nou ik hoop dat ze er gauw weer bovenop komt.. Is toch een grote klap geweest.
Vorige week trouwens een fotoshoot gedaan met de hond
[ afbeelding ]
quote:Heb je nieuw model?Op zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef Joysa het volgende:
Vriendinnetjes die gratis je haar knippen ftw!
quote:De zieke hond is van mij, nog steeds ziek helaasOp zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef vamperotica het volgende:
Eve gen namen onthouden, maar er was een opa in het ziekenhuis en een hond ziekjes?
Hoe is het daar mee?
quote:Weet je wat er mis is met hem?Op zondag 24 oktober 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
De zieke hond is van mij, nog steeds ziek helaas
quote:Denk virusje, hij is verder levendig. Hij moet alleen heeel vaak uit, dag en nacht..Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je wat er mis is met hem?![]()
En die opa is van mij! Helaas krijgt hij morgen WEER een onderzoek. Het schiet niet echt op.
quote:Dat had ik ook een keer bij mijn hond, ben toen maar op de bank gaan liggen. Vind het ook altijd zo zielig, als hij bijvoorbeeld moet overgeven gaat hij onder de tafel liggen en trilt hij helemaal omdat hij bang is dat ik boos word op hem.Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Denk virusje, hij is verder levendig. Hij moet alleen heeel vaak uit, dag en nacht..
Wat vervelend van je opa, toch te hopen dat ze snel achterhalen wat precies het probleem is, zodat ze zich daar op kunnen richten. Al die onderzoeken lijken me echt heel vervelend.
quote:2 days after mah bday
quote:Het is ook echt ontzettend gaaf hoor, ben stiekem best een beetje jaloersOp zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef Diconnected het volgende:
California!![]()
Ohmygod ik ben echt helemaal hyper nou
quote:Nou hoop dat je dat toch nog wat uurtjes slaap hebt kunnen pakkenOp maandag 25 oktober 2010 01:18 schreef kieskleurig het volgende:
En het lijkt erop dat ik ook vannacht weinig/niet kan slapen![]()
Ik word er niet vrolijker van, gelukkig is het 's nachts overal rustig, kan ik weinig schade aanrichten
quote:Amper, dat wordt vandaag heel vaak tot 100 tellen vrees ikOp maandag 25 oktober 2010 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou hoop dat je dat toch nog wat uurtjes slaap hebt kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |